Onboard videa
Re: Onboard videa
Zajimava krizovatka, vlastne dve. Tim zasadnim elementem je prave svisla znacka P04. Kdyby tam nebyla a byla pritomna pouze znacka C02b, jednalo by se o jedinou krizovatku se stavebne oddelenymi pruhy a BMW by pak pri respektovani znacky C02b mohlo jet opravdu pouze vpravo.
Jenze pokud se jedna o ulici vedlejsi, tim padem obe tyto znacky upravuji pouze chovani do chvile nez tuto vedlejsi silnici opustim. Dale se jiz bude ridic orientovat dle znaceni na komunikaci na kterou najel a je irelevantni jake znaceni visi na vedlejsi ulici ze ktere prijel.
Viz obr. kdy v cervene plose z pozice vedlejsi ulice prejede do zeleneho trojuhelniku a ocita se tak na hlavni a v ten moment obe znacky ktere minul pozbyvaji platnosti. Dalsi veci je, ze zavedou praxi na krizovatkach s vetsim poctem pruhu byva pouziti plne cary mezi pruhy v bezprostredni blizkosti hranice krizovatky. Zde je pouzitim prerusovane cary mezi dvema krajnimi pruhy vylozene umozneno prejeti vlevo s umyslem pokracovat krizovatkou rovne.
Jenze pokud se jedna o ulici vedlejsi, tim padem obe tyto znacky upravuji pouze chovani do chvile nez tuto vedlejsi silnici opustim. Dale se jiz bude ridic orientovat dle znaceni na komunikaci na kterou najel a je irelevantni jake znaceni visi na vedlejsi ulici ze ktere prijel.
Viz obr. kdy v cervene plose z pozice vedlejsi ulice prejede do zeleneho trojuhelniku a ocita se tak na hlavni a v ten moment obe znacky ktere minul pozbyvaji platnosti. Dalsi veci je, ze zavedou praxi na krizovatkach s vetsim poctem pruhu byva pouziti plne cary mezi pruhy v bezprostredni blizkosti hranice krizovatky. Zde je pouzitim prerusovane cary mezi dvema krajnimi pruhy vylozene umozneno prejeti vlevo s umyslem pokracovat krizovatkou rovne.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
děkuji za podporu
Re: Onboard videa
čistě praktická, je to už dost let co jsem makal v ulici Dobrovského, odkud se jinudy dostat ani nemohlo než tudy
z pohledu řidiče je to jednoznačné, přikázaný směr vpravo, vědom si páchání přestupku, když to bylo nutné jsem to střihnul rovně, ale svého času to tam i poměrně dost často kontrolovali a vybírali (kachlíkárnu mají naproti)
z pohledu řidiče je to jednoznačné, přikázaný směr vpravo, vědom si páchání přestupku, když to bylo nutné jsem to střihnul rovně, ale svého času to tam i poměrně dost často kontrolovali a vybírali (kachlíkárnu mají naproti)
Re: Onboard videa
tato kresba je dost jasná a názorná. Nepopírám, že tvůrce dopravního značení měl zřejmě namysli to, co tu Bob prosazuje, ale zákon a příslušná vyhláška mluví jasně a níže uvedený rozbor křižovatky je dost názorný pro každého
to, že se jedná o dvě křižovatky umocňuje i zákaz vjezdu umístěný na sloupu na fotce, který by, v případě, že by se jednalo o jednu křižovatku, zcela postrádal smysl
to, že se jedná o dvě křižovatky umocňuje i zákaz vjezdu umístěný na sloupu na fotce, který by, v případě, že by se jednalo o jednu křižovatku, zcela postrádal smysl
Re: Onboard videa
nepostrádal, např. pro odbočující z Milady Horákové, aby to nevzali do jednosměrky, už takhle to tam dost lidí při odbočování mate zda mají jet do tunelu nebo ke kachlíkárně.
také je možné, že se v průběhu let pár věcí změnilo, nejsem si jist zda tam to vodorovné značení původně bylo
také je možné, že se v průběhu let pár věcí změnilo, nejsem si jist zda tam to vodorovné značení původně bylo
Re: Onboard videa
s tím zákazem vjezdu máš pravdu.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2143
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Máte to marný, bob nikdy chybu neuzná...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
samozřejmě, že ne, protože opuštění křižovatky se neděje tím, že vystrčím čumák za čáru - na obrázku najedu předkem z červené do zelené... Opuštění křižovatky se děje až po jejím projetí a to může řidič učinit pouze vpravo - stojí na červeném, v místě přerušované čáry, bliká doprava, kam také musí jet. Teprve až po opuštění této křižovatky, by teoreticky mohl jet doleva, ale tam už není přerušovaná čára, takže opět může jenom doprava.
Podle vašeho výkladu projede křižovatku tak, že stojí na červeném, v místě přerušované čáry, bliká doprava, částí auta přejede přerušovanou čáru (ale neopustí křižovatku) a jede doleva.
Podle vašeho výkladu projede křižovatku tak, že stojí na červeném, v místě přerušované čáry, bliká doprava, částí auta přejede přerušovanou čáru (ale neopustí křižovatku) a jede doleva.
Zákaz vjezdu vůbec nic neumocňuje, jelikož ze své povahy zákazové značky neurčuje, zda se jedná o křižovatku jednu nebo více. K tomu máme jiné dopravní značky.mafel píše:to, že se jedná o dvě křižovatky umocňuje i zákaz vjezdu umístěný na sloupu na fotce, který by, v případě, že by se jednalo o jednu křižovatku, zcela postrádal smysl
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Běžně se dává zákaz vjezdu nad jeden pruh u víceproudé silnice.
Ale je to jedno, považuji danou křižovatku za vyřešenou, nezávislý pozorovatel/čtenář si udělá svůj názor z předložených argumentů a rozhodne se sám.
V případě sporu s PČR/ správním orgánem při možném dvojím výkladu se bere varianta pro přestupce výhodnější. (Jezdím tam stejně jako řidič bmw, tak dám kdyžtak vědět )
Ale je to jedno, považuji danou křižovatku za vyřešenou, nezávislý pozorovatel/čtenář si udělá svůj názor z předložených argumentů a rozhodne se sám.
V případě sporu s PČR/ správním orgánem při možném dvojím výkladu se bere varianta pro přestupce výhodnější. (Jezdím tam stejně jako řidič bmw, tak dám kdyžtak vědět )
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To se sice dává, ale s křižovatkou to nemá pranic společného...mafel píše:Běžně se dává zákaz vjezdu nad jeden pruh u víceproudé silnice.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time