Protichůdné požadavky
Re: Protichůdné požadavky
Na dálnici platíš za ten odporový index, nebo jak se to jmenuje a není pravidlo, že čím vyšší, tím menší, třeba zafira B měla nižší než leckteré auto té doby v nižší střední.
Re: Protichůdné požadavky
Sice to je asi mimo, ale pokud jde o ty dvě horská kola uvnitř bez nutnosti sundavání předních kol, tak to splňuje Honda CR-V. Brácha ji má cca rok, je s ní spokojený a dvě kola v ní vozí velmi často...
Re: Protichůdné požadavky
No momentálně mám C-klasse, takže že by se mi chtělo jezdit nějakým MPV, to fakt ne. Ta kola jsou omezení na párkrát do roka. Auto by mělo párkrát do roka takový náklad pojmout, ale zase jezdit kvůli tomu autobusem po zbytek roku se mi nechce. Klidně z bajků vyhodím obě kola..
Ještě mě napadl Evoque a dostal jsem tip na XF brake a 508 SW GT.
Projedu, uvidím. Asi nějaká úchylka, ale srdce mě nějak táhne k OIII (možná je to tím, že jsem se Supem II absolvoval delší trasy a fakt se mi na nich líbil). Jen se nemůžu rozhodnout mezi Scoutem a RSem.
Co je pravdy na tom, že OIII combi má stejný kufr jako Sup II combi, jen míň místa na zadních sedadlech?
Ještě mě napadl Evoque a dostal jsem tip na XF brake a 508 SW GT.
Projedu, uvidím. Asi nějaká úchylka, ale srdce mě nějak táhne k OIII (možná je to tím, že jsem se Supem II absolvoval delší trasy a fakt se mi na nich líbil). Jen se nemůžu rozhodnout mezi Scoutem a RSem.
Co je pravdy na tom, že OIII combi má stejný kufr jako Sup II combi, jen míň místa na zadních sedadlech?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Protichůdné požadavky
Na OIII bacha. Já sem měl před OIII SII lift a OIII je celkově mnohem oholenější, lacinější...
Asi největší problém mám s odhlučněním, které je na dálnici opravdu slabé. Srovnání s SII je skoro až zarážející. Druhá významně slabší věc u OIII je citlivost na boční vítr. Tam kde u SII nevíš že foufá, musíš u OIII korigovat směr volantem.
Kolo se do OIII ale vejde v poho. Naležato 29" bez sundání předního kola. Na stojáka jsem tam kolo ještě nevezl.
Asi největší problém mám s odhlučněním, které je na dálnici opravdu slabé. Srovnání s SII je skoro až zarážející. Druhá významně slabší věc u OIII je citlivost na boční vítr. Tam kde u SII nevíš že foufá, musíš u OIII korigovat směr volantem.
Kolo se do OIII ale vejde v poho. Naležato 29" bez sundání předního kola. Na stojáka jsem tam kolo ještě nevezl.
2.9T RWD
Re: Protichůdné požadavky
Když už jsme "spadli" až k OIII, tak proč ně Golf Variant? Je to celkově o chlup lépe zpracované než OIII.
Re: Protichůdné požadavky
Nevím proč se bojíš kombíku, ale přesně pro dané požadavky byly tyto auta vymyšlené - pro mě s tímto zadáním vychází celkem jasně Passat B8. A nebo počkat na novou A4, prý bude ještě letos, ale jestloi bude rovnou i kombi jak u B8, nevím.
Re: Protichůdné požadavky
Já dám dvě jízdní kola na místo zadních sedaček (vyklopím je nahoru) a kufr mám pořád volný. Na co kombi nebo nějaká SUV dodávka.... Honda Civic 8G
Seat Leon Cupra ST 4Drive 7-DSG
Honda Jazz
Honda Jazz
Re: Protichůdné požadavky
"Bohužel" tady se vybírá "prémie" a na tu si Civic ani nehraje. Auto je to fajn. V rodině se jedno 9g na podzim objevilo, ale proti Audi... mu dost chybí.
Ale tip je to pro kola zajímavý
Ale tip je to pro kola zajímavý
2.9T RWD
Re: Protichůdné požadavky
A to je ten problém. Řeší se prémie jako je XF a požadavek je aby to co nejméně žralo.
Sakra když mám na opici, tak musím mít i na banány.
Sakra když mám na opici, tak musím mít i na banány.
Re: Protichůdné požadavky
Na banány mám, jen je kupovat nechci... Otázka přístupu, ale podle mě je projeté palivo naprosto zbytečné. Z dražšího auta mám lepší materiály, dotaženější systémy, vyšší bezpečnost, ale jestli projedu stejnou trasu za 6 nebo za 8, tak za ty 2 litry jsem nedostal vůbec nic. Na autech mě zajímá spíš podvozek než motor... Kromě toho jsem psal, že hodně času bude auto trávit ve městě a tam větší motor nemá žádný smysl.
jezdím na dálnici do 150, okresky do +20. Pro mě je 4vál. okolo 2.0 ideální.
Kombi se nebojím, jen se mi většinou nelíbí. Líbí se mi Octa Combi a třeba Volvo V60
jezdím na dálnici do 150, okresky do +20. Pro mě je 4vál. okolo 2.0 ideální.
Kombi se nebojím, jen se mi většinou nelíbí. Líbí se mi Octa Combi a třeba Volvo V60
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek