Onboard videa
Re: Onboard videa
zkusím to znova - jak může řidič v pruhu, ze kterého je záběr, změnit pruh doleva, když svisná značka mu přikazuje jet rovně?
Pokud to nebylo z textu jasné, tak chci z pruhu, ve kterém je záběr, přejet do levého krajního pruhu a odbočit doleva, což dle tvého výkladu není možné bez porušení pravidel - jaký je rozdíl mezi změnou pruhu zde a změnou pruhu na letné? V tom, že jednou auto přejíždí čáru mezi pruhy v úhlu 45° a v druhém 10°?
osobní invektiva jsou pouze známkou nejistoty v úsudku, tak to zkus bez nich, argumentu tím na důrazu nepřidáš
Pokud to nebylo z textu jasné, tak chci z pruhu, ve kterém je záběr, přejet do levého krajního pruhu a odbočit doleva, což dle tvého výkladu není možné bez porušení pravidel - jaký je rozdíl mezi změnou pruhu zde a změnou pruhu na letné? V tom, že jednou auto přejíždí čáru mezi pruhy v úhlu 45° a v druhém 10°?
osobní invektiva jsou pouze známkou nejistoty v úsudku, tak to zkus bez nich, argumentu tím na důrazu nepřidáš
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
S někým, komu chybí elementární znalosti, se diskutuje velmi těžce. Ale zkusím to: v prvním případě je značka C02b umístěná v křižovatce, spolu s dopravní značkou, která upřesňuje přednost v jízdě; nikoliv však možný průjezd křižovatkou - ten je tudíž dán pouze svislou dopravní značkou.
V případě druhém, je dopravní značka C02a umístěná nad jízdním pruhem a upravuje tak jízdu pruhem křižovatkou + je doplněna o vodorovné značení, které přesně dle definice zpřesňuje svislé značení - vodorovná značení (šipky) zpřešnují nejdříve možnou jízdu rovně a změnu jízdního pruhu vlevo, později pouze rovně... Čili, když změníš jízdní pruh, nic se neděje; pokud ale křižovatku projedeš v jiném směru než přikazuje značka, problém to je.
§ 64
Vodorovné dopravní značky se užívají samostatně nebo ve spojení se svislými dopravními značkami, popřípadě s dopravními zařízeními, jejichž význam zdůrazňují nebo zpřesňují.
Na tohle nepotřebuji žádné invektivy Na rozdíl od tvé argumentace, ta má vychází ze zákona a dalších prováděcích předpisů.
Myslím, že to můžem uzavřít... A snad by to mohl nějaký admin prsknout SEM
V případě druhém, je dopravní značka C02a umístěná nad jízdním pruhem a upravuje tak jízdu pruhem křižovatkou + je doplněna o vodorovné značení, které přesně dle definice zpřesňuje svislé značení - vodorovná značení (šipky) zpřešnují nejdříve možnou jízdu rovně a změnu jízdního pruhu vlevo, později pouze rovně... Čili, když změníš jízdní pruh, nic se neděje; pokud ale křižovatku projedeš v jiném směru než přikazuje značka, problém to je.
§ 64
Vodorovné dopravní značky se užívají samostatně nebo ve spojení se svislými dopravními značkami, popřípadě s dopravními zařízeními, jejichž význam zdůrazňují nebo zpřesňují.
Na tohle nepotřebuji žádné invektivy Na rozdíl od tvé argumentace, ta má vychází ze zákona a dalších prováděcích předpisů.
Myslím, že to můžem uzavřít... A snad by to mohl nějaký admin prsknout SEM
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
První případ, když se podívám na obrázek:
se dá interpretovat úplně jinak, v kontextu svislého a vodorovného značení - jedná se o normální křižovatku (příjezd z ulice Nad Štolou), hranice křižovatky je upřesněna přerušovanou čarou a zdůrazněním přednosti na zemi. Je úplně jednou, jestli je křižovatka v úhlu 90°nebo 20°- a přikázaný směr jízdy vpravo platí pouze pro tuto část, což znamená, že řidič nesmí odbočit doleva a jet do tunelu. Po zařazení do pruhu (úplně vpravo) mu již nic nebrání přejet do středového pruhu, protože platnost svislé značky přikázaný směr jízdy doprava skončila vyznačenou hranicí křižovatky, pro kterou platila, což je čára na zemi. Ve skutečnosti se totiž jedná o dvě křižovatky, i když velmi těsně umístěné.
Doplním nákres.
se dá interpretovat úplně jinak, v kontextu svislého a vodorovného značení - jedná se o normální křižovatku (příjezd z ulice Nad Štolou), hranice křižovatky je upřesněna přerušovanou čarou a zdůrazněním přednosti na zemi. Je úplně jednou, jestli je křižovatka v úhlu 90°nebo 20°- a přikázaný směr jízdy vpravo platí pouze pro tuto část, což znamená, že řidič nesmí odbočit doleva a jet do tunelu. Po zařazení do pruhu (úplně vpravo) mu již nic nebrání přejet do středového pruhu, protože platnost svislé značky přikázaný směr jízdy doprava skončila vyznačenou hranicí křižovatky, pro kterou platila, což je čára na zemi. Ve skutečnosti se totiž jedná o dvě křižovatky, i když velmi těsně umístěné.
Doplním nákres.
Re: Onboard videa
Ano, souhlasím, pravdu mám já - dvě křižovatky, přejetí do druhého pruhu je legální.
Každý si udělá obrázek sám.
Jen doplním nákres - jedná se o úplně stejnou situaci a je jedno, pod jakým úhlem k hlavní silnici přijíždím
kdyby tam ten přikázaný směr doprava nebyl, tak se dá legálně zatočit do protisměru do tunelu
to ale ty při své sebestřednosti nikdy neuznáš
Každý si udělá obrázek sám.
Jen doplním nákres - jedná se o úplně stejnou situaci a je jedno, pod jakým úhlem k hlavní silnici přijíždím
kdyby tam ten přikázaný směr doprava nebyl, tak se dá legálně zatočit do protisměru do tunelu
to ale ty při své sebestřednosti nikdy neuznáš
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Jestli si to myslíš, tak si to mysli - je to tvůj problém.
Ta značka přikázaného směru tam není proto, aby "nevjel náhodou do tunelu" - od toho je tam dvojitá plná čára + jasné vodorovné směrové šipky: Můžeš si to ohýbat a malovat, jak je libo, ale pravdu nemáš a 1000x opakovaná lež se pravdou nikdy nestane. To není o sebestřednosti - to je o znalosti a neznalosti.
Ještě tě ale trochu navedu: stojíš na hranici křižovatky a blikáš kam? Doprava? Popojedeš pár cm a dáš blinkr doleva? To ale nemůžeš, protože tu křižovatku musíš projet doprava a projetí neznamená, že vystrčíš čumák a jsi za křižovatkou... To jsou ale fakt základní neznalosti
Ta značka přikázaného směru tam není proto, aby "nevjel náhodou do tunelu" - od toho je tam dvojitá plná čára + jasné vodorovné směrové šipky: Můžeš si to ohýbat a malovat, jak je libo, ale pravdu nemáš a 1000x opakovaná lež se pravdou nikdy nestane. To není o sebestřednosti - to je o znalosti a neznalosti.
Ještě tě ale trochu navedu: stojíš na hranici křižovatky a blikáš kam? Doprava? Popojedeš pár cm a dáš blinkr doleva? To ale nemůžeš, protože tu křižovatku musíš projet doprava a projetí neznamená, že vystrčíš čumák a jsi za křižovatkou... To jsou ale fakt základní neznalosti
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 02 dub 20:01, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Od kdy dvojitá plná čára zakazuje odbočení vlevo omg?
jaké vodorovné šipky? přijíždím ke křižovatce a žádné šipky na silnici, na kterou chci vjet, mě nezajímají, nejsou pro mě
jaké vodorovné šipky? přijíždím ke křižovatce a žádné šipky na silnici, na kterou chci vjet, mě nezajímají, nejsou pro mě
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nezakazuje odočení, ale nesmí se přejíždět...s tebou je opravdu složitá diskuze. I když si nemyslím, že to nevíš, ale tvá horlivost má své kořeny jinde. Snad dostaneš pochvalu.
Jak se říká: moudřejší ustoupí. Tímto dobrovolně vzdávám tuto diskuzi. Své argumenty jsem popsal dostatečně a vysvětlovat to někomu, kdo to neuzná už jenom z principu, na to nemám náladu. Stejně jsem ti věnoval víc času než bych chtěl.
Jak se říká: moudřejší ustoupí. Tímto dobrovolně vzdávám tuto diskuzi. Své argumenty jsem popsal dostatečně a vysvětlovat to někomu, kdo to neuzná už jenom z principu, na to nemám náladu. Stejně jsem ti věnoval víc času než bych chtěl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
moc děkuji za věnovaný čas plebsu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
nemáš zač...ale nikde jsem o plebsu nic nepsal. Myslím, že mne natolik znáš, že kdybych chtěl napsat "plebs", tak to bez mrknutí oka udělám
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time