Voda jakoby v karoserii..:)

Volné diskuse na libovolná témata...
PetrL
Řidič začátečník
Příspěvky: 162
Registrován: pon 10 pro 15:32

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od PetrL »

To se děje úplně normálně u Rapidu u zadních dveří.

Zespoda se dá vyndat gumové těsnění kolem dveří a normálně voda vyteče.
Japa
Autoškolák
Příspěvky: 53
Registrován: pon 13 kvě 18:09
Bydliště: Karviná

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Japa »

Nevím jak má řešeno těsnění mezi oknem a dveřmi zmiňovaná Fiesta, ale asi stejně nešťastně jako můj S-Max. Normální auta mají těsnění řešeno tak, že voda, která stéká po okně je těsněním odvedená vnějškem na dveře. U Fordu je těsnící lišta zapuštěná a voda ze skla teče přímo do dveří a spodkem dveří následně ven. Je to nepochopitelné, ale je to tak. Vespod dveří jsou díry, které se u Fiesty asi ucpaly, takže je bude stačit nějakým drátem pročistit.
Obrázek
Panda
BRZ
Allspace
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Honza42 »

Ešťe by se mohlo jednat o tzv. šplouchání na majáku. To stačí potom vyvrtat takovou malinkou dˇovírku do hlavy.....
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Beny9700 »

řidičBOB píše:Zažil jsem to v Insignii OPC, kdy ve dveřích řidiče bylo hodové akvárko :D
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímhle autem. Proč je jich tolik v autobazarech s poměrně málo najetými km? Nebo jsou stočené tachometry? Na co dát bacha při případné koupi? Dík
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od řidičBOB »

Já to neměl...jenom jsem si to chtěl koupit a tak jsem to nějak testoval. No, co k tomu říct - na 325k to fakt nejede. Je to těžké a neobratné; zátah mi přišel horší než u mé tehdejší atmosféry. Spotřeba byla tak o 20% vyšší.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Prdola
Řidič začátečník
Příspěvky: 180
Registrován: pát 13 bře 15:10

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Prdola »

Je to spíš na rychlé dálniční přelety, na okresce ti ujedou míň výkoná auta. Ale to se stačí podívat na váhu a je ti to jasné :-)
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Beny9700 »

řidičBOB píše:Já to neměl...jenom jsem si to chtěl koupit a tak jsem to nějak testoval. No, co k tomu říct - na 325k to fakt nejede. Je to těžké a neobratné; zátah mi přišel horší než u mé tehdejší atmosféry. Spotřeba byla tak o 20% vyšší.
Bohužel to je problém velké hmotnosti (viz. poučka konstruktéra Lotusu :) ).
Jaké parametry měla ta atmosféra? Objem, výkon, točák, hmotnost? Případně konkrétně co to byl za auto?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od řidičBOB »

3.6FSI
220kW / 6600ot
350Nm / 2400 - 5300ot
1779kg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od Beny9700 »

řidičBOB píše:3.6FSI
220kW / 6600ot
350Nm / 2400 - 5300ot
1779kg
To je parametry srovnatelný s OPC.
NJ ale, atmosféra je pěkně točivá a s rostoucíma otáčkama neuvadá a člověk má lepší pocit.

Taky mám pro zábavu 6 válec atmosféru a ta pěkně s rostoucíma otáčkama graduje u omezovače :) . Kdežto turbo, který mám jako pracovní nad 5500 otáček uvadá a nemá tu špičku :-s .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda jakoby v karoserii..:)

Příspěvek od řidičBOB »

akorát to OPC proti tomu "vůbec nejelo"
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět