Protichůdné požadavky
Re: Protichůdné požadavky
Imho budou ty hatche krátký pro požadovanej náklad. Viděl bych to orientovat se na liftbacky. A5, A7, Panamera, Superb a můj favorit 4er Gran Coupe.
RWD
Re: Protichůdné požadavky
tak jestli neresis prachy tak vem A7, ta dyz se odklopí tak je tam díra jak do... pomerne chytre kryta roletou a pri sklopeni sedacek luxusni prostor navic rovnej, s A5 uz je to horsi, jenom si nejsem jisty prostorem na výšku. Přední kolo bude muset sundat tak jako tak krom MPV anebo toho Amaroka. Do HB typu 1er nebo A3 se z vlastni zkušenosti dve kola + bagaz vmestna uz dost blbe. 4er Gran Coupe je IMHO jen o neco mene hnusna nez überhnusna 3GT, to už radši opravdové 5er Touring. A co Macan?
btw: collision prevention assistant me malem zabil a na blind spot assist se take moc "spolehnout" neda
btw: collision prevention assistant me malem zabil a na blind spot assist se take moc "spolehnout" neda
Naposledy upravil(a) retron dne čtv 02 dub 17:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Protichůdné požadavky
Liftbacky dlouho vedly, ale mám obavu, že jediná možnost, jak tam narvat 2 bajky je sundat kola a rámy položit naplocho na sebe, čímž si zlikviduju celý zavazadlový prostor a není kam dát bágly. Je to jen má teorie. Někdo praktické zkušenosti?
Asi bych řekl, že mi ani tak nejde o objem, jak spíš, o výšku zavazadlového prostoru a díru do něj.
Když jsme převáželi 2 bajky v Supovi II combi, tak šly rámy postavené na výšku na bok k sobě a do zbytku se naházely bágly.
Druhou věcí je, že liftbacky typu 4 GC, A5,A7 jsou neskutečně předražené na to, že to jsou z praktického pohledu horší auta (bezrámové okna, menší prostor vzadu) než typy, od kterých jsou odvozeny (u A7 to platí méně, ale 4GC a A5 jsou proti 3er a A4 cca. +30% ceny nahoru). A já mám psychický blok platit víc za míň muziky. Že jsou hezčí nepopírám, ale o 30% ceny??
Asi bych řekl, že mi ani tak nejde o objem, jak spíš, o výšku zavazadlového prostoru a díru do něj.
Když jsme převáželi 2 bajky v Supovi II combi, tak šly rámy postavené na výšku na bok k sobě a do zbytku se naházely bágly.
Druhou věcí je, že liftbacky typu 4 GC, A5,A7 jsou neskutečně předražené na to, že to jsou z praktického pohledu horší auta (bezrámové okna, menší prostor vzadu) než typy, od kterých jsou odvozeny (u A7 to platí méně, ale 4GC a A5 jsou proti 3er a A4 cca. +30% ceny nahoru). A já mám psychický blok platit víc za míň muziky. Že jsou hezčí nepopírám, ale o 30% ceny??
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Protichůdné požadavky
4GC vychazi i cenove spis ze 4ky, která je dražší sama o sobě
A4 Avant vs. A5 neni cenový rozdíl markantní, navíc je to trošku kompenzováno výbavou, ale obojí na podzim končí a asi by byla škoda kupovat výběhový model, ikdyž jsou na to ted poměrně zajímavé akce.
U HB se prave musi kola hodit na bok a bagly na to nebo mezi to coz trochu srdce bolí.
Nevim jak u liftbacků, ale u kombajna lze hodit kola nastojato a bagl vedle a s tim lze nekdy vyuzit i jedno sedadlo vzadu.
A4 Avant vs. A5 neni cenový rozdíl markantní, navíc je to trošku kompenzováno výbavou, ale obojí na podzim končí a asi by byla škoda kupovat výběhový model, ikdyž jsou na to ted poměrně zajímavé akce.
U HB se prave musi kola hodit na bok a bagly na to nebo mezi to coz trochu srdce bolí.
Nevim jak u liftbacků, ale u kombajna lze hodit kola nastojato a bagl vedle a s tim lze nekdy vyuzit i jedno sedadlo vzadu.
Re: Protichůdné požadavky
@řB: navazuju na Tvou myšlenku - zafira, touran....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Protichůdné požadavky
Nakonec skončí u toho Mondea kombi...... Až ho uvidí, tak si koupí Passat Variant B8. Případně VW Sharan / Seat Alhambra. Tam se dovnitř vejde všechno. A na to jaká je to krabice, to má akceptovatelné jízdní vlastnosti. Navíc to bude stát furt míň než BMW 2 a dostaneš dvojnásobek prostoru.
Re: Protichůdné požadavky
fčíl ňa něco napadlo: známý má jarýska verso... a často do něj rve lyže i dva bajky (bez sundavání př. kola, jen vyhodí zadní lavici...) .... je to benzín myslím 13-ti stovka a docela to i (po městě) jede...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Protichůdné požadavky
Stredni a velka MPV zase nejsou moc do mesta. Ten golf sportsvan by nemusel byt spatny, ale zase bude na dalnici zbytecne platit za vyssi stavbu karoserie, coz u A3 Sportback nehrozi. Potom se taky prodavaji nejake interierove drzaky na kola, ale to jde podle me jenom do stehovaku (tj. octavka combi a vetsi).
Edit: Tak relativne maly yeti pry taky umi vnitrni drzak na dve kola...
Edit: Tak relativne maly yeti pry taky umi vnitrni drzak na dve kola...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protichůdné požadavky
lampa: kolega má Sharan 2.0TDI 6MT 170k...když jsme jeli naposled do IT - on 2 dospěláci + 2 děti, kufr a rakev, já 4 dospělí, plný kufr a rakev, tak při stejné průměrné rychlosti, měl on spotřebu 6,7 a já 7,7. Takže není pravda, že by na dálnici platil za vyšší konstrukci. Alespoň u Sharanu to mám ověřené na cca 150t km.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time