Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
opakuju po desate. sjel jsem tri sady re050A na autech vsech koncepci, z toho jednu RFT, a ve vsech pripadech to byly hrozne SRACKY.
PP asi dostal nejakou specialni edici
PP asi dostal nejakou specialni edici
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
já musím mít dycky něco extra...
ne, vážně. sračkoidní se mi nezdály ani omylem... sjel sem dvě sady.... ale nedělám si patent na rozum...
ne, vážně. sračkoidní se mi nezdály ani omylem... sjel sem dvě sady.... ale nedělám si patent na rozum...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Univerzální zábavné auto
+1 Ale sjel sem jen jeden a půl sady, pak už jsem na to neměl nervy.mmira píše:opakuju po desate. sjel jsem tri sady re050A na autech vsech koncepci, z toho jednu RFT, a ve vsech pripadech to byly hrozne SRACKY.
Golf se z místa odlepí opravdu impozantně.
RWD
Re: Univerzální zábavné auto
Jenže psychologico logisticko technologická příprava k tomuto aktu je tak časově náročná, že by se mezitím rozjel a odjel plně naložený kamion. Zřejmě odpočítávání, inicializace systémů....., které nelze vynechat.
Re: Univerzální zábavné auto
Honza42: bylo to úplně poprvé (takže zmatky a nervy) - zapoměl jsem na pás, 2x jsem kontroloval, zda mám všechno nastavené jak má být + poprvé jsem stál na brzdě i plynu zároveň - je to divný pocit, celé auto se napruží a pokrčí. Dost možná jsem ani neměl nohu na podlaze, bylo mi auta prostě líto
Jinak to není složité, pokud bych byl připásaný, jsem dávno pryč Jediné co musíš je Race mód (1x čudlík), vypnout ESC (podržet čudlík asi 3-4s) a DSG do S režimu. Brzda, plyn na podlahu a jedeš... Ono i bez LC to celkem letí - zajímavý tip na to, zjistit jak moc velký rozdíl LC udělá...
Jinak to není složité, pokud bych byl připásaný, jsem dávno pryč Jediné co musíš je Race mód (1x čudlík), vypnout ESC (podržet čudlík asi 3-4s) a DSG do S režimu. Brzda, plyn na podlahu a jedeš... Ono i bez LC to celkem letí - zajímavý tip na to, zjistit jak moc velký rozdíl LC udělá...
Re: Univerzální zábavné auto
vidis, s manualem bys jen zaradil za jedna a vystrelilkoffee píše:Jediné co musíš je Race mód (1x čudlík), vypnout ESC (podržet čudlík asi 3-4s) a DSG do S režimu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Hlavne ze se to stihne nez skonci cervena
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Univerzální zábavné auto
Vlákno je o univerzálním zábavném autě. Pod tím univerzální si představuji, že splňuje i jiná kritéria např. rodinné použití, dobrý poměr cena/výkon u kupní ceny provozních nákladú a i nižší pokles ceny v čase. Zkrátka těch možností je víc, protože je tam to slůvko univerzální. Budeme-li se bavit o zábavném autě bez výhrad, pak s vámi plně souhlasím, ale tématem budou jiná auta než Seat, VW či Škoda.pavproch píše:už sem to tu psal, mně přijde úchylné řešit pokles hodnoty při koupi jakékoli koupi !nového! auta... buď se mi ta opice líbí a chci ji nafurt (a mám jak na tu opici, tak na banány) nebo si ji nepořídím.... a už před koupí uvažovat, že to budu prodávat je imho fakt úchylnostmmira píše:resit u auta pro zabavu pokles hodnoty mi prijde uchylne.jerry píše:Pořizovací cena R-ka je vyšší, ale vyšší bude i jeho prodejní cena. Naopak u Seatu bude hodnota auta klesat rychleji.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Univerzální zábavné auto
JJ, takle nějakbych si asi taky dokázal představit "family hauler" ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.