BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

:-bd
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Reese »

Arnie J: N55 je nákladově a ekologicky oholený N54, nic víc. Je mdlejší dole, navíc je teď ve 135i svázaný s efficient dynamics, takže hlavně elektrický posilovač, start stop (!) a tyhle nesmysly. Celkový pocit ze 135i s N55 je dost jiný a lepší určitě ne.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

Reese píše:pjanda: Naštěstí ještě s N54. Stačilo ještě chvíli váhat a skončil bych u N55...

Koupil jsem si to auto na základě Vašeho testu :) Nebojte, jsem v zásadě spokojený, ale mám z toho auta pořád trochu rozporuplné pocity. Měl jsem předtím 330Ci E46 a tak skvělé auto po všech stránkách to už není :|
myslim, ze po e46 330Ci bude temer jakekoliv novejsi BMW zklamani.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Reese »

pjanda: Co jste o tom napsal byla pravda, víc jsem nečekal, maximálně v to doufal. E46 byla vyjímečná a už je to prostě pryč :|
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pjanda píše: 330i sedan ma 1555 kg a jede to presvedcive v sirokem spektru otacek tak na prvni tri kvalty, dalsi uz jsou tak dlouhe,

co sem kdesi četl, tak na trojku 330i dá asi kilošede...tak to sem v klidu.... já stejně víc nejezdím... ani na dálnici...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

pavproch píše:... hlavním důvodem proč atmo 6tihrnek není moje honba za absolutní dynamikou, ale v současnosti chybějící pocit okamžité reakce na sešlápnutí plynového pedálu (i ta pandice se slaboučkými 44kW reaguje na plyn mnohem bezprostředněji a akčněji než "ubermotor" 1.8TSI)
Jen technická: ona Panda 1.2 4x4 má extrémně krátké kvalty, zejména 1 až 3 a ten motorek pěkně reaguje a docela rád se točí. Řídil jsem leccos, ale na závod ve zrychlení z 0 na 30 km/h bych si asi vybral zrovna tuhle Pandu. A to ještě do 4x4 bohužel nedávají 1.4 benzín... :(
Sorry za OT.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pavproch píše: co sem kdesi četl, tak na trojku 330i dá asi kilošede...tak to sem v klidu.... já stejně víc nejezdím... ani na dálnici...
To chapu, na druhou stranu neni spatne moci treba v klidu predjizdet z 90 na ctyrku nebo petku, pokud nehori. Ono to smaozrejme jde i tady, ale moc presvedcive to s temi dlouhymi kvaty neni...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Ježiš koza! A ještě ke všemu má pravdu! :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@pjanda et koza: proto si taky pořizuju manuál, abych moh tou šaltpákou furt kvedlat... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět