resit u auta pro zabavu pokles hodnoty mi prijde uchylne.jerry píše:Pořizovací cena R-ka je vyšší, ale vyšší bude i jeho prodejní cena. Naopak u Seatu bude hodnota auta klesat rychleji.
Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Moje reakce byla na poznámku o zbytečně vyhozených penězích oproti Seatu Cupra. Když jde koupit auto lepší, což podle mě Golf R je, tak je ten předpokládaný pokles ceny jen dalším bonusem navíc. A proč ho nevzít v potaz?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Univerzální zábavné auto
Tak s těmi "vyhozenými penězi" to samozřejmě byla nadsázka, to je každého věc. Musím hájit svoji stáj .
Jen když jsem to za sebe podrobně zvažoval, nenašel jsem důvod pro takový rozdíl v ceně. Kdybych bydlel na horách, jistě bych zvolil R. Jak to bude s kvalitou se pozná časem, ale nemyslím, že by to byl dneska významnější rozdíl od VW.
Jinak k uvedenému - souhlasím standardní ledky opravdu nic moc. Trakce na morku ano... Na standardních letních 19" jsem při běžném, leč dynamickém ježdění nezaregistroval větší problém ani v dešti, na zimních 17" při razantnější akceleraci ano. No a v teplých posledních dnech ty zimáky kloužou dost, ale zase je s tím víc zábavy . Co považuji za docela průser je couvání potmě - vzadu není vidět vůbec nic, třeba si přisvěcovat brzdami . Čili za světla body dolů.
Co píše cofee o trakci je docela zajímavý - docela by mne zajímalo srovnání, zda je v R o tolik lepší. R je totiž o víc jak 100 kg těžší, proto taky v reálných srovnáních vychází o něco rychlejší, agilnější. Vliv větší hmotnosti na trakci?
Skutečně nevěřím tomu, jak někdo psal, že v reálném provozu bude R o hodně rychlejší. Proč by měla být? Ale to už je jen akademická debata, hlavně že nám dělají radost.
Chip: Mám to v manuálu, takže při budoucím chipnutí se o DSG bát nemusím. Ale i tak - co spojka, co ta snese? I vzhledem ke zmíněné trakci bych to rozhodně moc nehrotil - nejvýš tak do 350 koní a 400 - 420? Nm krouťáku. /Už se mi to po 4000 km někdy zdá líný ./ Máte na to někdo názor? A hlavně deblogace plynu při použití brzdy... . Nějaká další doporučení na firmu která s 2.0 vW má zkušenosti a umí to dobře? Nějaký názor na úpravu sání? /Nejsou to jen vyhozené peníze? Navíc jsem na internetu našel, že použití sportovních filtrů v běžném provozu je maximálně problematické a hrozí poškozením motoru, prý rozhodně neměnit/. Závodit s tím nehodlám a moc nic o tom nevím.
Jen když jsem to za sebe podrobně zvažoval, nenašel jsem důvod pro takový rozdíl v ceně. Kdybych bydlel na horách, jistě bych zvolil R. Jak to bude s kvalitou se pozná časem, ale nemyslím, že by to byl dneska významnější rozdíl od VW.
Jinak k uvedenému - souhlasím standardní ledky opravdu nic moc. Trakce na morku ano... Na standardních letních 19" jsem při běžném, leč dynamickém ježdění nezaregistroval větší problém ani v dešti, na zimních 17" při razantnější akceleraci ano. No a v teplých posledních dnech ty zimáky kloužou dost, ale zase je s tím víc zábavy . Co považuji za docela průser je couvání potmě - vzadu není vidět vůbec nic, třeba si přisvěcovat brzdami . Čili za světla body dolů.
Co píše cofee o trakci je docela zajímavý - docela by mne zajímalo srovnání, zda je v R o tolik lepší. R je totiž o víc jak 100 kg těžší, proto taky v reálných srovnáních vychází o něco rychlejší, agilnější. Vliv větší hmotnosti na trakci?
Skutečně nevěřím tomu, jak někdo psal, že v reálném provozu bude R o hodně rychlejší. Proč by měla být? Ale to už je jen akademická debata, hlavně že nám dělají radost.
Chip: Mám to v manuálu, takže při budoucím chipnutí se o DSG bát nemusím. Ale i tak - co spojka, co ta snese? I vzhledem ke zmíněné trakci bych to rozhodně moc nehrotil - nejvýš tak do 350 koní a 400 - 420? Nm krouťáku. /Už se mi to po 4000 km někdy zdá líný ./ Máte na to někdo názor? A hlavně deblogace plynu při použití brzdy... . Nějaká další doporučení na firmu která s 2.0 vW má zkušenosti a umí to dobře? Nějaký názor na úpravu sání? /Nejsou to jen vyhozené peníze? Navíc jsem na internetu našel, že použití sportovních filtrů v běžném provozu je maximálně problematické a hrozí poškozením motoru, prý rozhodně neměnit/. Závodit s tím nehodlám a moc nic o tom nevím.
Naposledy upravil(a) P_rider dne čtv 26 bře 13:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Univerzální zábavné auto
Právě proto, že s tím nehodláš jezdit na okruhy, tak to nech, jak je to. Jsi spokojenej, tak co? Pokud bys honil sekundy na okruhu, potom jo, jinak je to nesmyslná móda.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Univerzální zábavné auto
To je o zábavě, klukovině.. a jak píšu... už bych chtěl víc. No uvidím, to je daleko - až po záruce a já vůl si jí prodloužil na 3r.
Na okruh s tím zkoušet hodlám, ale důležitější budou lepší brzdy (mám ty standardní Bremba, co moc nevydží, lepší se při objednání ještě nedaly koupit). Už teď při razantním brždění z více jak 100 km/h má pocit, že by to sneslo ostřejší.
Můj sen je samozřejmě Porsche v manuálu - třeba ho udělám z Cupry .
Ještě ad cena Cupry, s příplatkovými skořepinovými sedačkami (+ asi 34 t., vyhřívané, určitě se vyplatily), šedou metalízou, přípl. airbagy vzadu, zvukem Seat sound systém, černým paketem, parkovacími senzory vpředu i vzadu, nějakým comming home nebo co a prodlouženou zárukou jsem nakonec platil nějaký drobný přes 700 tis. + zabezpečení Sherlog. Krásná cena.
(Když jsem nakonfiguroval stejnou výbavu v Golfu R v manuálu (Cupra má řadu věcí v základu), bez skořepinových sedaček! a prodloužené záruky a nějakých drobností dostal jsem se na ceníkovou cenu 1 056 100,- při úvaze, že ukecáte slevu, jaká se dá - to je bratru 985 tis. Když ten tzv "hodnotnější interiér" se rozhodně vyrovná těmi skořepinami, (lépe drží, skvěle vypadají) tak je to příplateček v ceně 1 Škody Fabie za náhon na 4 kola a 20 koní, jinak úplně stejná technika, Seat možná lépe naladěný. Koupil jsem opravdu dobře.)
Na okruh s tím zkoušet hodlám, ale důležitější budou lepší brzdy (mám ty standardní Bremba, co moc nevydží, lepší se při objednání ještě nedaly koupit). Už teď při razantním brždění z více jak 100 km/h má pocit, že by to sneslo ostřejší.
Můj sen je samozřejmě Porsche v manuálu - třeba ho udělám z Cupry .
Ještě ad cena Cupry, s příplatkovými skořepinovými sedačkami (+ asi 34 t., vyhřívané, určitě se vyplatily), šedou metalízou, přípl. airbagy vzadu, zvukem Seat sound systém, černým paketem, parkovacími senzory vpředu i vzadu, nějakým comming home nebo co a prodlouženou zárukou jsem nakonec platil nějaký drobný přes 700 tis. + zabezpečení Sherlog. Krásná cena.
(Když jsem nakonfiguroval stejnou výbavu v Golfu R v manuálu (Cupra má řadu věcí v základu), bez skořepinových sedaček! a prodloužené záruky a nějakých drobností dostal jsem se na ceníkovou cenu 1 056 100,- při úvaze, že ukecáte slevu, jaká se dá - to je bratru 985 tis. Když ten tzv "hodnotnější interiér" se rozhodně vyrovná těmi skořepinami, (lépe drží, skvěle vypadají) tak je to příplateček v ceně 1 Škody Fabie za náhon na 4 kola a 20 koní, jinak úplně stejná technika, Seat možná lépe naladěný. Koupil jsem opravdu dobře.)
Re: Univerzální zábavné auto
Cupra nema standardni a nestandardni Bremba, Cupra ma bude standardni brzdy NEBO bremba
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Oficiální dovozce (Porsche) na můj přímý dotaz uvedl, že Cupra má v základu brzdy Brembo, Příplatkové mají jiné parametry.
Re: Univerzální zábavné auto
myslim, ze se oficialni dovozce zmylil
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Z čeho vycházíš? Argument, odkaz ?