Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
To ja muzu orodovat za asseto corsa kde ma NS presnost na 2cm ... Navic to pouziva na trening http://www.rsrnurburg.com/
Hlavne jsou ve hre o drzku ruzny nerovnosti na trati, je to chvilema dost krivolaky
Navic tam maji i Z4 ...
Hlavne jsou ve hre o drzku ruzny nerovnosti na trati, je to chvilema dost krivolaky
Navic tam maji i Z4 ...
Naposledy upravil(a) Vrooom dne úte 24 bře 20:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
jarka píše:pavproch: částečně to chápu, ale zrovna v případě ringu je znalost trati naprosto zásadní - když nevíš co tě kde čeká tak jen furt odhaduješ co kde je a zároveň kontroluješ zpětný zrdcátka, páč na tě furt dorážej 10 a víc let starý 100koňový hatchbacky
Řešením je, se za někoho pověsit, ideální je taxi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
To není z mýho pohledu optimální na někoho spoléhat. Já to chci znát, umět, pochopit a né se jen za někým vézt. Ale uznávám jsem divný - řídit jsem se naučil v Colinovi McRae 2 , tak mi nepřijde divný učit se stopu a trať dopředu na simulátoru. A co jsem zatím zkusil a mohl srovnat s realitou tak mi to v reálu hrozně pomohlo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Optimální to není, ale je to dost dobrá varianta. Já když tam byl poprvé, tak jsem jel zpočátku jak mátoha, protože jsem nevěděl co kde bude, ale pak jsem se zavěsil na Clio RS, který vypadalo, že ví, co dělá, a bylo to tak akorát.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Přijet tam uplně nepřipravenej je kravina. Když ne simulátor, tak aspoň on board na kterým je vidět volant i řazení a nakoukat do tý míry, že v každým okamžiku budu vědět, kam to přede mnou vede. I tak má potom člověk dost práce všechno správně trefit.
RWD
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Simulátor jsem jako trochu dával, ale stejně jsem tam pak přijel a čuměl jak zjara, pamatoval jsem si tak první 3 zatáčky
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Já když tam byl poprvé, tak jsem měl už najeto stovky kol a pamatoval jsem si trať dost slušně, pak už stačilo jen jedno poznávací kolo abych se "rekalibroval" na reálný převýšení a pak už jsem si to užil velmi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
To bych vam na NS pral jet s M. Z. Zadny simulator, zadna priprava atd. Jen vodic v M3 e46
Mirek
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Taky mě to letos čeká poprvý. Hry jsem si zakázal v okamžiku pořízení mýho prvního kompu a dodržuju to. Onboard videa mám trochu nakoukaný. Myslíte že mi před prvním mým kolem může pomoct passenger lap ve stejným autě jako mám akorát že je to RHD? Případně že mě člověk co to tam má najetý (opět stejným autem) sveze tím mojim?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Když se učim novou trať, pracuju aktivně s onboard záznamem, vždycky si u toho říkám co bude následovat za zatáčku a jak rychlá je. Teprve v okamžiku kdy to několikrát po sobě projdu bez chyby, vyrážim na místo. Jsou to desítky přehrání u tratí do 6-8km dýlky. A přesně jak psal jarka, pak už na místě jen kalibruju na aktuální stav.
Po kole, dvou na místě spolujezdce v tom budeš mít akorát zmatek.
Po kole, dvou na místě spolujezdce v tom budeš mít akorát zmatek.
RWD