Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No tak Cayman GT4 vypadá více než schopně
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To jo, akorát škoda že má vlastně podladěný motor z Carrery S. Kdyby stejný výkon raději vyhnali z 3,4 litru, do obrázku nejryzejší sportovní verze by to zapadalo líp.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Holt i Porsche musí šetřit, než ždímat menší motor, trochu přiškrtíme větší...
A v tomhle zase vidím potenciál pro úpravce, kteří si určitě GT4 vezmou do pacek... Tu maximální hranici má 3,8 výš.
A v tomhle zase vidím potenciál pro úpravce, kteří si určitě GT4 vezmou do pacek... Tu maximální hranici má 3,8 výš.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Neska sem měl možnost si zblízka (bohužel jen staticky) prohlídnout 911 991 (nebo kerý je ten předposlední model) 4.0 GT3 v manuálu, lehce poštelovanou na mizerných 560kobyl....
A vedle stála jedna ze !!dvou!! vyrobených ///M5 e61 anniversary edition ... jj, takový krapet rychlejší kombík....
Jo a vanquish tam stál taky...
A vedle stála jedna ze !!dvou!! vyrobených ///M5 e61 anniversary edition ... jj, takový krapet rychlejší kombík....
Jo a vanquish tam stál taky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
ty woe, to sou šulini na mokru jezdit 320+ kmph....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Chlopi, opět jedna hypotetická zvědavá otázka: kdybych si tady v CZ pořídil stříbrnou Škodu 130 Rapid na značkách (legálně, tj. včetně eko výpalného atd), ořezal ji na kost a nabastlil na to ten lamináth od Banhamu, můžu s tím potem vyjet do ulic? (Tu stříbrnou píšu schválně, aby se nemusel řešit zápis změny barvy do TP...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
jo, oldies goldies fifties...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
no podle tý původní značky SMC na ty verzi Škoda Classic ano, tak to jde cestou klasické přestavby...
barva je to nejmenší, změna za 50 Kč, rozhodně jednodušší než hledat střibrnýho rapida/garde
barva je to nejmenší, změna za 50 Kč, rozhodně jednodušší než hledat střibrnýho rapida/garde
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dneska jsme potkal tady u nas GT4, porno kara