Pokud bys chtěl A5 (jak už jsem psal já bych jako prestižnější doporučil A6), tak zkus pohledat třeba A5/A6 s 2.0TFI (a sundaným označením motorizace).
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Jo, to je samozřejmě pravdaPrdola píše:Ono jde o to, co je nezbytně nutné, když koupíš za tydle prachy ojetinu se 100 na tachometru, tak je jasné, že kupní cena nebyla malá a u drahých aut je drahý i servis. Jinak ta A5 je pěkná, motor taky, bumbat bude, kort když tomu šlápneš na krk, jde o to, jestli ti ty výdaje za to svezení stojí a že v ní by bylo pěkný svezeníjenda700 píše:Díky za názor.
LOL...jde mi pouze o to, abych neplatil více než je nezbytně nutné...ale to snad nechce nikdo, ne?
Navíc vybírám první auto a nic o nich nevím, tak se prostě ptám a házím sem to, co mně aktuálně napadá...proto jsem tady, kde je předpoklad, že tomu budou lidi rozumět více než já...a řeknou mi, že to co píšu, je blbost. Tohle beru jako cestu k tomu, abych si postupně utřídil myšlenky a správně si vybral...čili jen do mně
Ono to tak nakonec možná i dopadneřidičBOB píše:jak jsem už psal...za tyhle peníze (navíc, když je to první auto) bych si koupil novou O3 RS + prodloužená záruka a nic neřešil. Zvlášť, když se v autech nevyznáš. Nebo max. roční auto v záruce...
koupíš ojetinu typu S5 - něco se na tom vysere a co budeš dělat? Do AUDI asi nepůjdeš, protože to by ses na tvůj vkus nedoplatil. Kde budeš hledat garážníka? Tady na netu, až ti někdo někoho poradí? Takhle se auta typu S5 nebo 335i neservisují...
Nové auto sice ztrácí cenu, ale když si koupíš něco normálního, čímž myslím něco, co si drží cenu - Octavia, Golf, tak koupě nového auta není až takový nesmysl. Hlavně můžeš předvídat, kolik budou ony náklady...což u ojetiny nikdy nevíš.
Nájezd skutečně velký neplánuji...odhaduju to tak na 15-20k ročně.x2005 píše:3.0TFSI jede hezky. Je to dobrá volba, pokud chceš něco kultivovaného a nezáleží ti úplně na ceně kilometru. Když najedeš málo km ročně. Nebo je ti to fuk. Jako ojetina je to téměř rarita. Kolega má 3.0TFSI s úpravou na cca 370 koní. Spotřeba po Praze při klidném stylu 14 až 15 litrů. Mimo město lze jezdit okolo 10 litrů. Takže žádná vražda, ale úplně nejlevnější kilometr v palivu to není. Samozřejmě kultivovanost a výkonová rezerva jsou fajn.
Pokud bys chtěl A5 (jak už jsem psal já bych jako prestižnější doporučil A6), tak zkus pohledat třeba A5/A6 s 2.0TFI (a sundaným označením motorizace).2.0TFSI v předohrabu dokáže jet v klidným tempu relativně úsporně. A pořizovací cen by mohla být taky příznivá.
Aha...díky.retron píše:TFI je pravděpodobně překlep, TFSI a TSI je to samé akorát jedno dříve u Audi (teď už jen T), druhé označení je ve zbytku koncernu. U těchto modelů bych bral jednoznačně quattro, spotřeba je sice o něco vyšší, ale na jízdních vlastnostech je to znát, zvlášť u posledních modelů kde je defaultní rozložení výkonu 40/60. Označení motorizace řeší především hogofogo majitelé Q7 v třílitrovém dehtu