Mozna muzete zacit u nej. Je to levnejsi a vysledek je zaruceny. Tedy u te Vasi upravy take, ale je otazkou, jestli by Vam nestacil nizsi vykon a vhodne prevody...
218 koni je dost koni , problem je v tom, ze jsou zabite prevody. A upravou sice vykon zvysite, ale tech zabitych koni bude porad dost.
popravdě řečeno (skoro) nic.... zajímalo mě to jen proto, že u N52 se Mkmax udává v širokém rozpětí otáček, zatímco u N53 naopak ve velice úzkém... tak sem chtěl vědět jak moc ostrá/výrazná je ta špička..... není...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doufám/věřím, že si vystačím se sériovkou... hlavním důvodem proč atmo 6tihrnek není moje honba za absolutní dynamikou, ale v současnosti chybějící pocit okamžité reakce na sešlápnutí plynového pedálu (i ta pandice se slaboučkými 44kW reaguje na plyn mnohem bezprostředněji a akčněji než "ubermotor" 1.8TSI)....a věřím, že i se sériovkou pozávodím (když se mi bude chtít!) soutěživé škodifkáře včetně eReSa... (proto taky budu mít na zádi maskování .... "výzvu" pro soutěživé: 316i ... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.