Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
Tak ono pro moje potřeby a chtíč nic jiného podobně výkonného ve stejném rozpočtu nebylo (135i by bylo naprosté holoauto).. Naštěstí nejezdím přes povolené limity (jen výjimečně), tak mi to tak moc nevadí... Ale...
Re: Univerzální zábavné auto
Zatím bez Launch Control, ale i tak slušný už se těším na letní kola a nějakou hezčí a klikatou silnici... Ještě sehnat nějakou kamerku
Re: Univerzální zábavné auto
Krajina se mihá hezky
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Univerzální zábavné auto
Pro mne je univerzální zábavné auto, přesně k těm účelům, které popisuješ, to které vlastním - právě SEAT LEON CUPRA. Jediné, v čem úplně nesplňuje Tvá kriteria je spotřeba. U mne se pohybuje mezi 10 - 11l v průměru a to nedodržuji předpisy o max. rychlosti a jezdím živě.
Píšeš:
"Seat Leon Cupra - obava z kvality, levného provedené interiéru (kritizují všichni), nemožnost test. jízdy."
Obava z kvality ??? Vůbec nechápu. To žiješ někde v 90 letech min. století. Pokud Ti tohle někdo nakukal... blábol.
Levný interiér? Seděl jsi v něm? Mně tedy vyhovuje velmi. Osobně jsem zkoušel před koupí více aut /třeba Octavii RS/ - ale mě přišel naopak hodnotnější. Je vcelku nenápadný, to je pravda, ale to mně vyhovuje. Rozhodně jsem na něm nenašel nic laciného. (Ale docela to chce příplatkové sportovní sedačky.)
Za tu cenu nemá konkurenci. VW Golf R jsou pro mne vyhozené peníze, ledaže bys nutně potřeboval 4 kolku (horské oblasti). Na internetu najdeš porovnávající testy CUPRY a GOFU R, kde tvrdí, že Cupra je možná i rychlejší. Nevím, nemám možnost srovnání. Golf R ale je ve srovnání s Cuprou předražený a nenabídne o tolik víc. Cupra - dneska už možnost kombíku.
A zkušební jízda? No projevil jsem zájem a po chvíli čekání až auto dorazí jsem jel a to tu ještě reálně nebyly dovezené vozy (Praha Auto Jarov). Na Cupře je výmečná právě ta úžasná universalita. Pohodlné hodné auto na dojíždění do práce nebo cestu po dálnici (výborná stabilita - pod 180 nejezdím). A když ji trochu podráždíš - hodně zábavná. Samozřejmě to není Megane RS, ale chtěl bych vidět toho zoufalce, který by s ním chtěl jezdit třeba po Praze . Mám najeto zatím jen 4000 km, ale maximální spokojenost. Až na to, že při zašlápnutí brzdy odpojuje plyn - jako většina aut dnes. To ti ale bude stejně jedno.
.... aha no až teď jsem to prolétl celý (celý diskuze je strašná otrava číst. Podle mne jsi sice zbytečně vyhodil peníze, Cupra by ti udělala úplně stejnou službu... ale ať Ti slouží a hlavně se v tom nezabij .
... no a taky je CUPRA o dost hezčí než nudnější Golf
Píšeš:
"Seat Leon Cupra - obava z kvality, levného provedené interiéru (kritizují všichni), nemožnost test. jízdy."
Obava z kvality ??? Vůbec nechápu. To žiješ někde v 90 letech min. století. Pokud Ti tohle někdo nakukal... blábol.
Levný interiér? Seděl jsi v něm? Mně tedy vyhovuje velmi. Osobně jsem zkoušel před koupí více aut /třeba Octavii RS/ - ale mě přišel naopak hodnotnější. Je vcelku nenápadný, to je pravda, ale to mně vyhovuje. Rozhodně jsem na něm nenašel nic laciného. (Ale docela to chce příplatkové sportovní sedačky.)
Za tu cenu nemá konkurenci. VW Golf R jsou pro mne vyhozené peníze, ledaže bys nutně potřeboval 4 kolku (horské oblasti). Na internetu najdeš porovnávající testy CUPRY a GOFU R, kde tvrdí, že Cupra je možná i rychlejší. Nevím, nemám možnost srovnání. Golf R ale je ve srovnání s Cuprou předražený a nenabídne o tolik víc. Cupra - dneska už možnost kombíku.
A zkušební jízda? No projevil jsem zájem a po chvíli čekání až auto dorazí jsem jel a to tu ještě reálně nebyly dovezené vozy (Praha Auto Jarov). Na Cupře je výmečná právě ta úžasná universalita. Pohodlné hodné auto na dojíždění do práce nebo cestu po dálnici (výborná stabilita - pod 180 nejezdím). A když ji trochu podráždíš - hodně zábavná. Samozřejmě to není Megane RS, ale chtěl bych vidět toho zoufalce, který by s ním chtěl jezdit třeba po Praze . Mám najeto zatím jen 4000 km, ale maximální spokojenost. Až na to, že při zašlápnutí brzdy odpojuje plyn - jako většina aut dnes. To ti ale bude stejně jedno.
.... aha no až teď jsem to prolétl celý (celý diskuze je strašná otrava číst. Podle mne jsi sice zbytečně vyhodil peníze, Cupra by ti udělala úplně stejnou službu... ale ať Ti slouží a hlavně se v tom nezabij .
... no a taky je CUPRA o dost hezčí než nudnější Golf
Re: Univerzální zábavné auto
Ja si vobec nemyslim ze Golf R su vyhodene peniaze oproti Cupre. Na vacsine okruhov sice bude cupra rychlejsia, ale v realnom svete bude golf ovela rychlejsi. Mna napriklad deptaju rozjazdy za mokra na tychto silnych predokolkach.
BTW strach z kvality u seatu je uplne opravneny. Teraz je to sice ovela lepsie, ale par rokov dozadu isli do seatov komponenty co do VW nepresli. Tak isto je to aj s autami rovnakej znacky, rovnakeho modelu ale rozneho trhu.
BTW strach z kvality u seatu je uplne opravneny. Teraz je to sice ovela lepsie, ale par rokov dozadu isli do seatov komponenty co do VW nepresli. Tak isto je to aj s autami rovnakej znacky, rovnakeho modelu ale rozneho trhu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
na trakci za mokra jsem "nadával" už při předchozí verzi Cupry... To je samozřejmě věc, kde GR jasně vítězí - vyráží kupředu za všech okolností a řidič nemyslí na to, na jakém povrchu zrovna je - prostě (copyright ANO) přidá plyn a jede.
Ale Cupra má svoje kouzlo. Já mám pouze dvě výhrady - interiér se mi úplně nelíbí a LED světla nesvítí, resp. svítí mnohem hůž než kdejaký x let starý xenon... Srovnávat to třeba s bi-xenonem v Golfu vůbec nelze - to je jiná galaxie v tom Golfu.
Ale Cupra má svoje kouzlo. Já mám pouze dvě výhrady - interiér se mi úplně nelíbí a LED světla nesvítí, resp. svítí mnohem hůž než kdejaký x let starý xenon... Srovnávat to třeba s bi-xenonem v Golfu vůbec nelze - to je jiná galaxie v tom Golfu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
P_rider - díky za komentář. Cupru jsem zvažoval, projel se a je to věc vkusu. Zvenku se mi líbí, ale uvnitř ne. Všechny testy i videa jsem zkoumal než jsem objednal. Vyhozené peníze? Možná (ostatně u každého takového auta to jsou vyhozené peníze). Radost za volantem? Maximální Mě se na R líbí ten komfort uvnitř, čtyřkolka a univerzálnost. Ale to bychom se tu mohli bavit do aleluja. Cupra je dobrá, ale ne pro mě..
A spotřeba? To záleží na tom, jak máš těžkou nohu - já nejezdím na krev, nepotřebuju rychlostní limity překračovat (ano, možná to je nejpomalejší R v ČR ale je mi to fuk). Po Praze, jezdím obvykle do 9 litrů, na dlouhých trasách kolem 8 (nebo lehce pod). Když se jedu projet, tak je mi fuk, kolik to žere. BTW - i 4x4 má občas na suchu problém těch 1500kg rozhýbat bez blikání ASR
hothatchshop.cz: vím o vás mám jen strach z vysypání DSG po čipu, které mi po čtení diskuzí na vwroc přijde jako nejméně spolehlivá součást na autě, a potom z TD1 značky po úpravě ECU v servisu... Ale láká to, samozřejmě
A spotřeba? To záleží na tom, jak máš těžkou nohu - já nejezdím na krev, nepotřebuju rychlostní limity překračovat (ano, možná to je nejpomalejší R v ČR ale je mi to fuk). Po Praze, jezdím obvykle do 9 litrů, na dlouhých trasách kolem 8 (nebo lehce pod). Když se jedu projet, tak je mi fuk, kolik to žere. BTW - i 4x4 má občas na suchu problém těch 1500kg rozhýbat bez blikání ASR
hothatchshop.cz: vím o vás mám jen strach z vysypání DSG po čipu, které mi po čtení diskuzí na vwroc přijde jako nejméně spolehlivá součást na autě, a potom z TD1 značky po úpravě ECU v servisu... Ale láká to, samozřejmě
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
koffee: poinformuj se na čip u svého prodejce... Kdybys potřeboval poradit, tak SZ.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
P_rider: S těmi vyhozený penězi bych si jistý nebyl. Pořizovací cena R-ka je vyšší, ale vyšší bude i jeho prodejní cena. Naopak u Seatu bude hodnota auta klesat rychleji.
koffee: Asi bych nic nečipoval, zvlášť při tebou popsaném stylu jízdy. Do věcí, co fungujou ke spokojenosti, se vrtat nemá.
koffee: Asi bych nic nečipoval, zvlášť při tebou popsaném stylu jízdy. Do věcí, co fungujou ke spokojenosti, se vrtat nemá.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.