"reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
3.0TFSI jede hezky. Je to dobrá volba, pokud chceš něco kultivovaného a nezáleží ti úplně na ceně kilometru. Když najedeš málo km ročně. Nebo je ti to fuk. Jako ojetina je to téměř rarita. Kolega má 3.0TFSI s úpravou na cca 370 koní. Spotřeba po Praze při klidném stylu 14 až 15 litrů. Mimo město lze jezdit okolo 10 litrů. Takže žádná vražda, ale úplně nejlevnější kilometr v palivu to není. Samozřejmě kultivovanost a výkonová rezerva jsou fajn.
Pokud bys chtěl A5 (jak už jsem psal já bych jako prestižnější doporučil A6), tak zkus pohledat třeba A5/A6 s 2.0TFI (a sundaným označením motorizace). 2.0TFSI v předohrabu dokáže jet v klidným tempu relativně úsporně. A pořizovací cen by mohla být taky příznivá.
Pokud bys chtěl A5 (jak už jsem psal já bych jako prestižnější doporučil A6), tak zkus pohledat třeba A5/A6 s 2.0TFI (a sundaným označením motorizace). 2.0TFSI v předohrabu dokáže jet v klidným tempu relativně úsporně. A pořizovací cen by mohla být taky příznivá.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Jo, to je samozřejmě pravda A jestli ty výdaje stojí za svezení...to je otázka...že by v ní bylo pěkný svezení, to jsem si více než jistejPrdola píše:Ono jde o to, co je nezbytně nutné, když koupíš za tydle prachy ojetinu se 100 na tachometru, tak je jasné, že kupní cena nebyla malá a u drahých aut je drahý i servis. Jinak ta A5 je pěkná, motor taky, bumbat bude, kort když tomu šlápneš na krk, jde o to, jestli ti ty výdaje za to svezení stojí a že v ní by bylo pěkný svezeníjenda700 píše:Díky za názor.
LOL...jde mi pouze o to, abych neplatil více než je nezbytně nutné...ale to snad nechce nikdo, ne?
Navíc vybírám první auto a nic o nich nevím, tak se prostě ptám a házím sem to, co mně aktuálně napadá...proto jsem tady, kde je předpoklad, že tomu budou lidi rozumět více než já...a řeknou mi, že to co píšu, je blbost. Tohle beru jako cestu k tomu, abych si postupně utřídil myšlenky a správně si vybral...čili jen do mně
Ono to tak nakonec možná i dopadne Až na to, že reprezentativní O moc není ...a RS začíná cca o 100k výše, než je můj budget...a to je úplná holota bez jakýchkoliv příplatků. Osobně se mi do funglovky nechce právě kvůli té ztrátě hodnoty...ta je u nového auta největší...a je jedno, o jakém se bavíme. Takže ideálně nějakou předváděčku s minimální nájezdem...tam bude ta záruka o které mluvíš a zároveň cena bude jinde.řidičBOB píše:jak jsem už psal...za tyhle peníze (navíc, když je to první auto) bych si koupil novou O3 RS + prodloužená záruka a nic neřešil. Zvlášť, když se v autech nevyznáš. Nebo max. roční auto v záruce...
koupíš ojetinu typu S5 - něco se na tom vysere a co budeš dělat? Do AUDI asi nepůjdeš, protože to by ses na tvůj vkus nedoplatil. Kde budeš hledat garážníka? Tady na netu, až ti někdo někoho poradí? Takhle se auta typu S5 nebo 335i neservisují...
Nové auto sice ztrácí cenu, ale když si koupíš něco normálního, čímž myslím něco, co si drží cenu - Octavia, Golf, tak koupě nového auta není až takový nesmysl. Hlavně můžeš předvídat, kolik budou ony náklady...což u ojetiny nikdy nevíš.
A k tomu S5...když koupím a vysere se...no tak půjdu do AUDI nebo do neautorizáku, kde to umějí, co jiného mi bude zbývat, ne ? Nejsem přece šílenec, abych to nechal dělat nějakého pepíka z horní dolní
Nájezd skutečně velký neplánuji...odhaduju to tak na 15-20k ročně.x2005 píše:3.0TFSI jede hezky. Je to dobrá volba, pokud chceš něco kultivovaného a nezáleží ti úplně na ceně kilometru. Když najedeš málo km ročně. Nebo je ti to fuk. Jako ojetina je to téměř rarita. Kolega má 3.0TFSI s úpravou na cca 370 koní. Spotřeba po Praze při klidném stylu 14 až 15 litrů. Mimo město lze jezdit okolo 10 litrů. Takže žádná vražda, ale úplně nejlevnější kilometr v palivu to není. Samozřejmě kultivovanost a výkonová rezerva jsou fajn.
Pokud bys chtěl A5 (jak už jsem psal já bych jako prestižnější doporučil A6), tak zkus pohledat třeba A5/A6 s 2.0TFI (a sundaným označením motorizace). 2.0TFSI v předohrabu dokáže jet v klidným tempu relativně úsporně. A pořizovací cen by mohla být taky příznivá.
Spotřeba malá není, ale asi to je daň za to, že má člověk k dispozici pěknou porci výkonu a nemusí rozjímat, zda má na to předjíždět když jede 120 do kopce nebo když je v nějakém průseru a prostě tu rychlost potřebuje.
Hele mně se AUDI jako značka nelíbí...s jedinou výjimkou...a tou je právě A5
Jaký je rozdíl mezi 2.0 TFI a 2.0 TFSI? Asi bych raději čtyřkolku...
Dotaz mimo mísu...už jsem to četl ve víc topikách tady...proč to sundané označení motorizace? Pokud to tam je, tak tam je...pokud není, tak není...proč se to tak řeší
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
TFI je pravděpodobně překlep, TFSI a TSI je to samé akorát jedno dříve u Audi (teď už jen T), druhé označení je ve zbytku koncernu. U těchto modelů bych bral jednoznačně quattro, spotřeba je sice o něco vyšší, ale na jízdních vlastnostech je to znát, zvlášť u posledních modelů kde je defaultní rozložení výkonu 40/60. Označení motorizace řeší především hogofogo majitelé Q7 v třílitrovém dehtu
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Dívám se na konfigurátor O3 RS...mohl by tam prosím někdo ze zdejších zkušených řidičů hodit vočkem a sdělit svůj názor, jaká příplatková výbava má smysl a jaká jsou jen vyhozené peníze?
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Aha...díky.retron píše:TFI je pravděpodobně překlep, TFSI a TSI je to samé akorát jedno dříve u Audi (teď už jen T), druhé označení je ve zbytku koncernu. U těchto modelů bych bral jednoznačně quattro, spotřeba je sice o něco vyšší, ale na jízdních vlastnostech je to znát, zvlášť u posledních modelů kde je defaultní rozložení výkonu 40/60. Označení motorizace řeší především hogofogo majitelé Q7 v třílitrovém dehtu
No já bych preferoval čtyřkolku, takže quattro.
Jo, ale proč se někdo zabývá takovou volovinou jako nálepka s motorizací ???
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
na zaklade odporucani si sa dostal az ku novej ORS , je to velmi slusne auto a myslim ze aj dobry value for money , ale niesom si isty ze je vhodna volba pre teba t.j ma daleko od tvojich zaciatocnych poziadaviek , OK splna automat+benzin (vyborna kombinacia ) a je aj atraktivna . Ale ako mas v nadpise auto "reprezentativni" oktavka nim nebude ...dalej uprednostnujes pohodli ,nehladas zazitky/zabavu za volantom niesi ziaden "ridic nadsenec " - ORS ti poskytne opak ,hlavne prednosti :sice podareny podvozok(na rychlu jazdu) ktory zrejme nevyuzijes akurat ti bude tvrdy(nepohodlny ) , samozrejme vykonova rezerva je fajn ,len ci nebude pre teba "premotorovana " . nic si nepisal ani o "rodinnom" vyuziti tak mozno aj rozmery budu zbytocne velke ...a v neposlednom rade celkom vyrazne presahuje tvoj rozpocet...
v tvojej situacii neni odveci lehce jeta premia ( ked po nej predsa len tvoje srdiecko tuzi ) , vobec tym nemyslim S5 , ale co tak napr na audi A3 ,bmw 1 , MB A.. v tomto pripade to bude iba o vybrati toho "spravneho" kusu , co moze byt slusna loteria
moj hruby nastrel (nikdy som vtom nejazdil ) ,http://www.mototechna.cz/prodej-vozu/me ... 23698.html mozno ziskas od tunajsieho osadenstva blizsie info a +/- daneho vehiklu
v tvojej situacii neni odveci lehce jeta premia ( ked po nej predsa len tvoje srdiecko tuzi ) , vobec tym nemyslim S5 , ale co tak napr na audi A3 ,bmw 1 , MB A.. v tomto pripade to bude iba o vybrati toho "spravneho" kusu , co moze byt slusna loteria
moj hruby nastrel (nikdy som vtom nejazdil ) ,http://www.mototechna.cz/prodej-vozu/me ... 23698.html mozno ziskas od tunajsieho osadenstva blizsie info a +/- daneho vehiklu
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
U toho Áčka by se dalo sehnat i lehce jeté CLA, jestli chce auto, co vypadá reprezentativně, tak prémiový sedan je ideál.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
něco bych přidal a vzal nového Passata, černý sedan je hodně ryprezent
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
MB-Acku by som sa vyhol, Golf 7 je spracovanim, kvalitou, ergonomiou a prevodovkou o triedu vyssie. U CLA to bude asi rovnake.
Re: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Trochu OT odlehčení, jak je relativní, co je reprezentativní. Před několika lety jsem hledaje parking u lanovky zajel omylem do hotelové garáže pětihvězdy v Montreux. Podlaha smetanově bílá, černoch v bílé livreji a samá bentley, aston martin, RR, několi špičkových sportcars, možná tam byl i ten jaguar. Takže bych dal na radu BOBa a vzal O3 RS ve stříbrnce, ta bude vypadat repre a není u nás tuctová. Teď dávají za 990 Kč záruku 5 let/100 tis. Když budeš dobře smlouvat a nevymýšlet si, tak se dostaneš málo nad 600 tis. Budeš 5 let bez starostí a pak si postupně ujasníš, co dál.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.