Mazda - kacko a jeho pindy
Napsal: pát 11 úno 18:24
Ty jo, původní "kackovo stěžovací vlákno o mazdách" tu už opravdu není, asi ho admin smáznul, to sem nevěděl.
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.boxik.online/
Bacha na podvodníka
Toto je varování pro potencionální kupce Mazdy!
Martin K alias shr3k, mediální poradce Mazdy, zakladatel ,,nezavisleho’’ fora Mazdaklan.cz a jeden z hlavních organizátorů toho mega podvodu!
Který si byl tak jistý, že jsou všichni blbci, že si dovolil toto vylepit na svůj profil. A který se řídí pravidlem, 100x opakovaná lež se stane pravdou!
Martin K. Reportérka : Co si myslíte o všech těchto " fake news " a jejich účincích ? Pokud člověk nečte noviny , je neinformovaný , pokud je čte , je dezinformovaný . Reportérka : Takže co děláte Vy ? To je dobrá otázka . Jaký je dlouhodobý efekt příliš mnoha informací ? Jedním z důsledků je , že je potřeba přijít s nimi první , ale aby byly pravdivé , to už potřeba není . Jakou odpovědnost tedy máte vy všichni ? Abyste říkali pravdu . Ne jen , abyste byli první , ale abyste říkali pravdu . Žijeme ve společnosti , kde se děje jen to první . Koho to zajímá , hlavní je dostat to na titulku ! Je jedno , koho to bude bolet , je jedno , koho zničíme , je jedno , jestli je to pravda ! Jen to vydat a hlavně prodat !
A který ne svém fóru taky napsal:
Měnil jsem cca po 12-15000 celou dobu Castrol Edge 0W40 a najeto 85000. VIN mezi postiženými, takže se na nic nečekalo, rozdělalo se to a CarGarantie zaplatil za mírně ojetý vačkový hřídel (dvě vačky zprava ze 4 se ojíždějících z celkem , vahadla, podložky, matice a trubky cca 12000 i s prací. Vačky byly ojety o trochu méně, než před měsícem u CX-5 mého švagra (ta samá operace). Turba i vývěva bez problémů, snad díky časté výměně oleje a nasazení inovovaného jemnějšího filtru hned, jak se objevil. Tady je nutno říct, že kdo používá aftermarket filtr, tomu se to vymstí.
Co se týče té degradace oleje, servisní akce R094/16 byla provedena a v PCM je správný SW?
A taky napsal:
Toto je zkopírovaný text z nezávislého fóra mazdaklan.cz od Martina K. alias Shr3k, mediálního poradce mazdy Trolla, hackera a zakladatele ,,nezávislého’’ fóra mazdaklan.cz, mediální poradce Mazdy, který tvrdí, že si to auto koupil v r.2014, ale o problému prokazatelně píše na všech fórech a diskuzích už od samého začátku, kdy se tyto motory 2,2 diesel Sky Active začali prodávat tj. od roku 2012.
Bohužel už tam nepíše, co se stane s motorem po ujetí 15 tis. km s pilinami v oleji než dojde na svolávačku:
Tak se pochlubte, už vás také svolali?
Jak se nám (potencionálně postiženým, tedy těm, kteří mají auto vyrobené cca před polovinou září 2013) tak pěkně zadírají naše výfukové vačky (viz vedlejší téma), tak po motoru kolují kovové piliny a ty nám ucpávají vakuovou pumpu posilovače brzd. Jeden z příznaků je i to, že auto přestává brzdit v okamžiku, kdy motor pracuje na volnoběh, např. při popojíždění po parkovišti a je opakovaně šlapáno na brzdový pedál. Copak u aut s automatickými převodovkami, tam jen hrozí, že se leknete, že auto najednou nemůžete udržet na místě, aniž byste nebyli vzpříčení mezi sedačkou a pedálem brzdy, tak prostě vyřadíte. Ale hodně lidí s manuálem vyřazuje při jízdě z kopce a tam by někteří mohli být najednou velmi nemile překvapeni, když by potřebovali zabrzdit a ono jim to ve stovce neposilovalo.
Postup prohlídky je takový, že:
otestuje se vakuová pumpa při volnoběhu, jestli při opakovaném mačkání brzdového pedálu udrží podtlak nižší než 35 kPa - hodnota u nové pumpy je asi 7-8 kPa
všechny motory (jak s dobrým, tak se špatným podtlakem) jsou pak vypláchnuty vyplachovacím olejem
pokud je pumpa ucpaná, je vyměněna za novou
všechny motory jsou následně naplněny novým olejem a je použit nový olejový filtr
Co mi nejde na rozum je, že byl pro diesely SH nedávno zaveden jemnější olejový filtr SH01-14-302A a starý olejový filtr SHY2-14-302 se má dávat už jen do benzinových motorů PE/PY. Pro tuto akci to však neplatí a pokud není skladem nový, klidně tam prý mohou dát ten starý.
RYBA SMRDÍ OD HLAVY
Holt přístup stylem "Naši furianti". Ani by nemusel investovat, stačilo důsledně trvat mezi 2 a 3 rokem záruky na opravě.