Mazda 6 GG MPS - Cukání při nízkých otáčkách
Napsal: úte 26 lis 18:22
Zdravím mám : Mazda 6 GG MPS Mazdaspeed6 2.3, Rok 2007 (12 let) Motor benzín Řadový 4-válec, 2 261 ccm 16-ventil Výkon motoru 191 kW (260 PS) Točivý moment 380 Nm Převodovka Manuální 6-rychlostní
Měl bych dotaz jestli má někdo nějaké zkušenosti s cukáním. Dělá mě to pouze u 2ky a trojky při 2500-2800 otáčkách (někdy lehce u 4ky, ale spíše ne). Diagnostika v ofiko mazdě nic neukázala, a u mého soukromého technika taky ne. Mám tam drobné úpravy jako android tablet s OBD ( které taky nic neobjevilo) blowoff ventil a drobne dekorační doplňky. Tento problém, ale už zde byl před tímto vším. Auto přestane cukat, jakmile se dostanu nad 3000 otáček.
Leji tam vždy Vervu 100 (poud není, vozím si aditiva). Jednou za čas to projelu nějakým kvalitním čističem, jako je například BG 208 44K POWER. Auto mám druhý rok. Do ofiko mazdy nejezdím, mám technika co je šikovný, zkušený a vyloženě ho to baví. Oživoval jsme zatím jen podvozek a nechával jsem pravidelně měnit filtry a olejele, všude kde se dá. ( jen s palivovým filtrem mě tuším říkal, že je problém s výměnou, ten jsem neměnil. Jo a jsou tam nové svíčky. To je asi v kostce vše. Ještě trošku divné se mě zdá, že docela trvá, než se to auto zahřeje... v zimě je ukazatel pořád na nule... v létě ok a teď to hold trvá.
Neví někdo čím by to mohlo být ? tady jsem to už dřív hledal ale vyloženě jsme nic jednotného nenašel. Jak říkal můj technik může to dělat více věcí... napadají mě vstřiky, ale tak na slepo to měnit... není to levná záležitost, ale dost o tom už začínám uvažovat. Nebo neměl by někdo nějaké, že bych mu dal zálohu a zkusil bych to ? Mám to auto moc rád a chci dál o něj pečovat a vylepšovat, ale tohle mě moc trápí, je to přece záležitost motoru... Děkuji za rady
Měl bych dotaz jestli má někdo nějaké zkušenosti s cukáním. Dělá mě to pouze u 2ky a trojky při 2500-2800 otáčkách (někdy lehce u 4ky, ale spíše ne). Diagnostika v ofiko mazdě nic neukázala, a u mého soukromého technika taky ne. Mám tam drobné úpravy jako android tablet s OBD ( které taky nic neobjevilo) blowoff ventil a drobne dekorační doplňky. Tento problém, ale už zde byl před tímto vším. Auto přestane cukat, jakmile se dostanu nad 3000 otáček.
Leji tam vždy Vervu 100 (poud není, vozím si aditiva). Jednou za čas to projelu nějakým kvalitním čističem, jako je například BG 208 44K POWER. Auto mám druhý rok. Do ofiko mazdy nejezdím, mám technika co je šikovný, zkušený a vyloženě ho to baví. Oživoval jsme zatím jen podvozek a nechával jsem pravidelně měnit filtry a olejele, všude kde se dá. ( jen s palivovým filtrem mě tuším říkal, že je problém s výměnou, ten jsem neměnil. Jo a jsou tam nové svíčky. To je asi v kostce vše. Ještě trošku divné se mě zdá, že docela trvá, než se to auto zahřeje... v zimě je ukazatel pořád na nule... v létě ok a teď to hold trvá.
Neví někdo čím by to mohlo být ? tady jsem to už dřív hledal ale vyloženě jsme nic jednotného nenašel. Jak říkal můj technik může to dělat více věcí... napadají mě vstřiky, ale tak na slepo to měnit... není to levná záležitost, ale dost o tom už začínám uvažovat. Nebo neměl by někdo nějaké, že bych mu dal zálohu a zkusil bych to ? Mám to auto moc rád a chci dál o něj pečovat a vylepšovat, ale tohle mě moc trápí, je to přece záležitost motoru... Děkuji za rady