Nové auto Hyundai - promáčklá karoserie už z výroby
Napsal: úte 19 lis 21:02
Zdravím,
pořídili jsme na firmu nové auto značky Hyundai, necelý týden po převzetí jsme ale zjistili mírně promáčklou střechu (opravdu jen velmi mírně, ale je to viditelné, není to u žádného okraje střechy, ale v ploše střechy nejméně 10cm od okrajů, zasažená plocha je cca 1-2dm2).
Muselo to být už z výroby (auto garážované, lak není nijak nepoškozen, vandalismus a jiné poškození z naší strany vylučujeme). Asi jim na to před lakováním něco spadlo.
Při přejímce vozu jsme si toho pochopitelně nevšimli, je to totiž v místě, kam se člověk běžně nedívá, vůz je vyšší (typ SUV) a má navíc na střeše designové prolisy, které odhalení podobné záležitosti ztěžují.
Problém jsme nahlásili prodejci, s tím že se to bude řešit při další návštěvě servisu (servisní prohlídka nebo případně dříve).
Co ale nevíme, jaké požadavky uplatnit pro vyřízení reklamace, aby vůz kvůli opravě neztratil na hodnotě (oprava bez poškození laku - četl jsem něco o tzv metodě PDR, nebo rovnou žádat výměnu vozu - to bychom zase nechtěli kvůli předp. spoustě dalšího papírování - auto je už přihlášeno). Vůz není na leasing, hradili jsme z vlastních zdrojů a nebyl právě nejlevnější (>500 tisíc).
A zda raději nečekat a řešit to hned (třeba kvůli stárnutí laku a zhoršení možností opravy později).
Jak byste se v daném případě zachovali? (prosím o odpovědi jen zkušených servisáků, nebo jiných odborníků na auta)
Děkuji
pořídili jsme na firmu nové auto značky Hyundai, necelý týden po převzetí jsme ale zjistili mírně promáčklou střechu (opravdu jen velmi mírně, ale je to viditelné, není to u žádného okraje střechy, ale v ploše střechy nejméně 10cm od okrajů, zasažená plocha je cca 1-2dm2).
Muselo to být už z výroby (auto garážované, lak není nijak nepoškozen, vandalismus a jiné poškození z naší strany vylučujeme). Asi jim na to před lakováním něco spadlo.
Při přejímce vozu jsme si toho pochopitelně nevšimli, je to totiž v místě, kam se člověk běžně nedívá, vůz je vyšší (typ SUV) a má navíc na střeše designové prolisy, které odhalení podobné záležitosti ztěžují.
Problém jsme nahlásili prodejci, s tím že se to bude řešit při další návštěvě servisu (servisní prohlídka nebo případně dříve).
Co ale nevíme, jaké požadavky uplatnit pro vyřízení reklamace, aby vůz kvůli opravě neztratil na hodnotě (oprava bez poškození laku - četl jsem něco o tzv metodě PDR, nebo rovnou žádat výměnu vozu - to bychom zase nechtěli kvůli předp. spoustě dalšího papírování - auto je už přihlášeno). Vůz není na leasing, hradili jsme z vlastních zdrojů a nebyl právě nejlevnější (>500 tisíc).
A zda raději nečekat a řešit to hned (třeba kvůli stárnutí laku a zhoršení možností opravy později).
Jak byste se v daném případě zachovali? (prosím o odpovědi jen zkušených servisáků, nebo jiných odborníků na auta)
Děkuji