Hyundai i40
Napsal: sob 06 srp 21:20
Mohl jsem se tento tyden najet par set kilometru s novym Hyundai i40 a musim rici, ze jsem byl velmi prijemne prekvapen. Je to do jiste miry dano i minimalnimi ocekavanimi a zkusenostmi spise se starsimi Hyundai, nebot se snazim orientovat spise v jinych znackach, ale nepovazuji to za handicap, nebot urcite nejsem jediny, kdo se naucil tuto znacku na zaklade drivejsich zkusenosti prehlizet.
To auto je velmi dobre, a to v mnoha ohledech. Jezdil jsem verzi CW 1,7 CRDi 100 kW Premium a pripada mi vice nez konkurenceschopna v porovnani s premianty tridy. Zaskocila me rada veci:
- relativne tichy, kultivovany a usporny motor. Do tak velkeho auta se sice moc nehodi, ale v necem mensim by mohl byt vyborny...
- nechapu, kde vzalo Hyundai tak skvele razeni, to nema chybu
- paradni brzdy, to brzdi tak samozrejme 200-0, az se mi tomu nechce verit
- jizdni vlastnosti daleko pred motorem, to auto se tak krasne poklada do zatacek - lehce se ovlada a neobtezuje posadku odstredivymi silami
- minmalni hluk od kol, do 200 km/h (tam je omezovac, ten jsem take nepochopil) o pneu v podstate nevite
- aerodynamicky hluk dtto
- vyborna vybava zprijemnujici jizdu (treba odvetravane sedacky jsou k nezaplaceni, ale treba i parkovaci kamera v zrcatku a rada dalsich "kravinek" potesi)
- ztvarneni spousty detailu, ktere vubec nevim, kdy a kym byly za tech poslednich par let vyvinuty (treba "maxi dot" na pristrojove desce, jeho grafika je dale nez u vetsiny aut co znam)
- prostoru skutecne na rozdavani, v tom se mohou ctyri dospeli valet jak na verande...
To jen tak co me napadlo za pozitiva. Nerikam, ze to auto nema sve neduhy, to ma, ale je prijemne videt, ze nejaka automobilka take dela velke pokroky a nekouka jen, kde neco orezat Neni to samozrejme nic pro nadseneho ridice, ale ani me to auto vubec neurazi, je to velmi prijemny cestak, v rade ohledu prijemnejsi nez Mondeo, Passat a dalsi auta samozrejme brana jako to nejlepsi ve sve tride. Je tedy otazkou, jakou to aut ma zivotnost a jak moc dlouho se bude jevit takto prijemne, ale pokud vyresili u Hyundai i to...
Kazdopadne prijemne prekvapeni.
To auto je velmi dobre, a to v mnoha ohledech. Jezdil jsem verzi CW 1,7 CRDi 100 kW Premium a pripada mi vice nez konkurenceschopna v porovnani s premianty tridy. Zaskocila me rada veci:
- relativne tichy, kultivovany a usporny motor. Do tak velkeho auta se sice moc nehodi, ale v necem mensim by mohl byt vyborny...
- nechapu, kde vzalo Hyundai tak skvele razeni, to nema chybu
- paradni brzdy, to brzdi tak samozrejme 200-0, az se mi tomu nechce verit
- jizdni vlastnosti daleko pred motorem, to auto se tak krasne poklada do zatacek - lehce se ovlada a neobtezuje posadku odstredivymi silami
- minmalni hluk od kol, do 200 km/h (tam je omezovac, ten jsem take nepochopil) o pneu v podstate nevite
- aerodynamicky hluk dtto
- vyborna vybava zprijemnujici jizdu (treba odvetravane sedacky jsou k nezaplaceni, ale treba i parkovaci kamera v zrcatku a rada dalsich "kravinek" potesi)
- ztvarneni spousty detailu, ktere vubec nevim, kdy a kym byly za tech poslednich par let vyvinuty (treba "maxi dot" na pristrojove desce, jeho grafika je dale nez u vetsiny aut co znam)
- prostoru skutecne na rozdavani, v tom se mohou ctyri dospeli valet jak na verande...
To jen tak co me napadlo za pozitiva. Nerikam, ze to auto nema sve neduhy, to ma, ale je prijemne videt, ze nejaka automobilka take dela velke pokroky a nekouka jen, kde neco orezat Neni to samozrejme nic pro nadseneho ridice, ale ani me to auto vubec neurazi, je to velmi prijemny cestak, v rade ohledu prijemnejsi nez Mondeo, Passat a dalsi auta samozrejme brana jako to nejlepsi ve sve tride. Je tedy otazkou, jakou to aut ma zivotnost a jak moc dlouho se bude jevit takto prijemne, ale pokud vyresili u Hyundai i to...
Kazdopadne prijemne prekvapeni.