Stránka 1 z 1

HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: čtv 14 črc 19:14
od verban
Dobry vecer panove,

nemohu se rozhodnout co koupit podminkou je Toyota nebo Honda 4x4

TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180 /2008/- plna vybava 160 tis km /servisovano , kniha/ - lze projet pres Toyota servis

nebo

HONDA CR-V 2.2 I-CTDI ELEGANCE /2009/- 155 tis km /servisovano , kniha/ - lze projet pres Honda servis

Honda tolik nezere - 140 k , ale Toyota nema nahradni kolo a vic zere 180 k
Toyota - plna vybava - od kamery , navigace , siber , bezklickove odemikani atd ..

Kdo poradi :ymhug:

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: čtv 14 črc 19:25
od ctrl_j
Je ta 180konova Toyota opravdu D4D? Neni to nahodou D-CAT? To je dost podstatny rozdil a D-CAT nebrat.

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: čtv 14 črc 20:12
od verban
Ano , Dcat nebrat.
Je to opravdu 180 k - TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: čtv 14 črc 21:37
od k86
jestli potrebujes 4x4 tak toyotu, jestli ne tak hondu

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: ned 17 črc 23:23
od Jelass
Pokud vím, tak 180ps je vždy D-Cat a tam se zapeče těsnění pod hlavou a je všechno špatně, oprava za randál, motory nejsou. U Hondy pozor, aby byly ok emise - fungoval filtr apod.

Já bych šel raději do benz. Vitary.

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: pon 18 črc 08:12
od honziss
Ja myslim, ze koupit si jetej japonskej diesel s 150tkm+ na hrbu trochu smrdi budouci investici...jen kolik stojej DPF pro tyhle motory...? D-CAT (ten uplne prvni) jsme meli v avensisu v predchozim zamestnani, nekdy kolem 130tkm to s nim zaclo jit z kopce a kdyz to v servisu secetli co vsechno by se melo udelat, tak sel...

Kdyz by si mel koupit podobny SUV, tak asi spis volim Tiguana, Kugu nebo benzinovou CX5.

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: pát 29 črc 14:32
od zdeny
Jelass píše:Pokud vím, tak 180ps je vždy D-Cat a tam se zapeče těsnění pod hlavou a je všechno špatně, oprava za randál, motory nejsou. U Hondy pozor, aby byly ok emise - fungoval filtr apod.

Já bych šel raději do benz. Vitary.
A nebo ještě lépe, do benzínového Forestera.

Re: HONDA CR-V 2.2 I-CTDI vs TOYOTA RAV4 III 2.2 D-4D 180

Napsal: pát 29 črc 15:14
od x2005
Já bych souhlasil, že koupit si moderní japonský dost ojetý dýzl může být hodně drahý náskok na vidle. Já bych se tomu snažil vyhnout.

a) proč dýzl
b) proč SUV
c) proč "4x4" který stejně moc nefunguje
d) jaký je povolený rozpočet na nákup?

Jestli je potřeba jezdit "do terénu", tak bych si pohledat Forester 2.0i. To auto je teda fest hnusný, ale práci odvede. Pokud to musí být "čtyřkolka v dýzlu" tak asi nějakýho Tiguana. Ale to je auto, který mě vůbec neoslovuje, nelíbí se mi, ale když to musí být..... Případně Yeti, který "v terénu" není tak marný, jak z venku vypadá.