Lancer Evo skonci
Lancer Evo skonci
Smutna, ale pro me osobne ocekavana zalezitost z duvodu zminenem i v samotnem clanku:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/mitsu ... dni-v-rade
Vzpominam na svou prvni zkusenost s Lancerem Evo, byla to sedma generace zacatkem tohoto stoleti. Upraveny motor, keramicka spojka a pro me tehdy hlavne pocitove neskutecne zrychleni z mista a nizsich rychlosti. Pozdeji jsem s timhle autem najezdil jeste nejake kilometry a ackoli dynamika mi pak uz tak zajimava neprisla (je to vice pocit nez realita), bylo to vzdy zajimave svezeni. Nekompromisni auto, kere je pritom schopne zehlit i seberozbitejsi silnici a k tomu nehorazna trakce diky aktivni mdiferencialum.
Pak prisla VIII a nebylo to uz ono, pak IX, to bylo zase lepsi a nakonec X, to uz je dost mizerie. XI uz nebude...
R.I.P. Evo
http://www.autoforum.cz/bleskovky/mitsu ... dni-v-rade
Vzpominam na svou prvni zkusenost s Lancerem Evo, byla to sedma generace zacatkem tohoto stoleti. Upraveny motor, keramicka spojka a pro me tehdy hlavne pocitove neskutecne zrychleni z mista a nizsich rychlosti. Pozdeji jsem s timhle autem najezdil jeste nejake kilometry a ackoli dynamika mi pak uz tak zajimava neprisla (je to vice pocit nez realita), bylo to vzdy zajimave svezeni. Nekompromisni auto, kere je pritom schopne zehlit i seberozbitejsi silnici a k tomu nehorazna trakce diky aktivni mdiferencialum.
Pak prisla VIII a nebylo to uz ono, pak IX, to bylo zase lepsi a nakonec X, to uz je dost mizerie. XI uz nebude...
R.I.P. Evo
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lancer Evo skonci
stovka za 3,9 u FQ400 mi zrovna jako "pocitova" nepripadala nicmene ja toto necekal
Re: Lancer Evo skonci
a mas tam chybu "Evo X bude pro rok 2001 ještě komfortnější."
Re: Lancer Evo skonci
Diky, chybku jsem odstranil.
Jinak FQ400 je extrem, to i jede , normalni verze mivaly pod 300 koni, s upravou lehce nad 300 koni. Ve vysledku to tak jede hure nez treba 911, ale pocitove to bylo presne naopak.
Je fakt, ze vice jsem cekal to, ze z Eva udelaji to co udelalo BMW z M, ale uplna likvidace byla druha pravdepodobna moznost.
Jinak FQ400 je extrem, to i jede , normalni verze mivaly pod 300 koni, s upravou lehce nad 300 koni. Ve vysledku to tak jede hure nez treba 911, ale pocitove to bylo presne naopak.
Je fakt, ze vice jsem cekal to, ze z Eva udelaji to co udelalo BMW z M, ale uplna likvidace byla druha pravdepodobna moznost.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lancer Evo skonci
Nicméně ten důvod se změnami ve WRC mi přijde trochu umělý. Ve skupině N resp. PWRC přece jezdí Mitsubishi daleko nejvíc ze všech. Nebo se i tady očekávají změny směrem k menším autům a mně to uniklo? A pokud změny v pravidlech nebudou a Mitsu skončí, to všichni přejdou na Imprezy
A ještě jedna: to byl evropský trh pro Evo tak zásadní že kvůli změnám předpisů v Evropě končí i všude jinde, tedy i v Asii, Americe...?
A ještě jedna: to byl evropský trh pro Evo tak zásadní že kvůli změnám předpisů v Evropě končí i všude jinde, tedy i v Asii, Americe...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Lancer Evo skonci
baut: ano, evo v eNkach jezdi hodne, ale koukni se na situaci po prichodu noveho STI a noveho Xka a jak se pomer u novych vozu radikalne meni.
pjanda: jj FQ je o necem jinem, tech 280-320 koni po soft upravach nicmene dokazalo jezdit slusne. Na druhou stranu je treba si uvedomit to, ze to auto neni moc okruhovy drtic a ze je to vuz, ktery vznikl do znacne miry pro potreby homologace a je to takovy polozavodni kram, kde kdyz vyhodis interier, hodis hasicak a klec, tak mas zavodni auto urcene primarne pro rallye a tam preci jenom extra parametry nad 160 kmh nejsou rozhodujici. Nicmene obycejne Evo 9 na semislickach v 17ti palcovem rozmeru dalo 1,74 g, coz je vice, nez kolik zvladlo GTR a to uz neco naznacuje.
pjanda: jj FQ je o necem jinem, tech 280-320 koni po soft upravach nicmene dokazalo jezdit slusne. Na druhou stranu je treba si uvedomit to, ze to auto neni moc okruhovy drtic a ze je to vuz, ktery vznikl do znacne miry pro potreby homologace a je to takovy polozavodni kram, kde kdyz vyhodis interier, hodis hasicak a klec, tak mas zavodni auto urcene primarne pro rallye a tam preci jenom extra parametry nad 160 kmh nejsou rozhodujici. Nicmene obycejne Evo 9 na semislickach v 17ti palcovem rozmeru dalo 1,74 g, coz je vice, nez kolik zvladlo GTR a to uz neco naznacuje.
Re: Lancer Evo skonci
Tak to pak půjde sk. N a PWRC přejmenovat na Impreza Cup Nebo se pochlapí Proton a bude pokračovat ve vývoji té své licence (nebo co to je) Eva vlastními silami nebo s Lotusem
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Lancer Evo skonci
goes: Ano, ja to vim a kvality Eva v tomto ohledu naprosto respektuji, vsak jsem to i uvodem psal. Ja mam bohuzel radeji vyssi rychlosti a tam je Evo celkem nepresvedcive, dynamicky i jinak.
Nicmene vyrazit s nim na technickou, paradoxne nejlepe rozbitou cestu, to je zazitek a maloco dokaze v takovych podminkach nabidnout vice.
beaumont: Koukam na to prohlaseni Mitsu a moc "rallye zduvodneni" tam nevidim, miri to spise tim smerem, ze produkcni auta jsou nucena regulacemi k nejakemu technickemu fungovani, ktere neni slucitelne s image Evo a proto Evo nebude. Ostatne nejnovejsi prohlaseni Mitsu na FB:
Nicmene vyrazit s nim na technickou, paradoxne nejlepe rozbitou cestu, to je zazitek a maloco dokaze v takovych podminkach nabidnout vice.
beaumont: Koukam na to prohlaseni Mitsu a moc "rallye zduvodneni" tam nevidim, miri to spise tim smerem, ze produkcni auta jsou nucena regulacemi k nejakemu technickemu fungovani, ktere neni slucitelne s image Evo a proto Evo nebude. Ostatne nejnovejsi prohlaseni Mitsu na FB:
miri tim samym smerem. Jen uvedli, ze soucasne Evo X zustava, coz ale rekli hned...Further to some comments published in the press recently, production of the current Lancer Evolution continues as planned. As for its successor, regulations and market feedback will dictate its engineering package & architecture. Stay tuned.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lancer Evo skonci
O tom se zmiňovala zpráva u konkurence:
http://www.autoweb.cz/smutna-zprava-mit ... evo-konci/
Pardon...
http://www.autoweb.cz/smutna-zprava-mit ... evo-konci/
Pardon...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Lancer Evo skonci
Je to smutna informacia, RIP... mozem len dufat ze vznikne nieco ako Colt EVO, bude mat motor 1,6 Turbo, bude mat pohon 4x4 a ativny diferencial.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť