Lancer Evo skonci

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Lancer Evo skonci

Příspěvek od pjanda »

Smutna, ale pro me osobne ocekavana zalezitost z duvodu zminenem i v samotnem clanku:

http://www.autoforum.cz/bleskovky/mitsu ... dni-v-rade

Vzpominam na svou prvni zkusenost s Lancerem Evo, byla to sedma generace zacatkem tohoto stoleti. Upraveny motor, keramicka spojka a pro me tehdy hlavne pocitove neskutecne zrychleni z mista a nizsich rychlosti. Pozdeji jsem s timhle autem najezdil jeste nejake kilometry a ackoli dynamika mi pak uz tak zajimava neprisla (je to vice pocit nez realita), bylo to vzdy zajimave svezeni. Nekompromisni auto, kere je pritom schopne zehlit i seberozbitejsi silnici a k tomu nehorazna trakce diky aktivni mdiferencialum.

Pak prisla VIII a nebylo to uz ono, pak IX, to bylo zase lepsi a nakonec X, to uz je dost mizerie. XI uz nebude...

R.I.P. Evo :-\
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od goes »

stovka za 3,9 u FQ400 mi zrovna jako "pocitova" nepripadala :) nicmene ja toto necekal
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od goes »

a mas tam chybu "Evo X bude pro rok 2001 ještě komfortnější."
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od pjanda »

Diky, chybku jsem odstranil.

Jinak FQ400 je extrem, to i jede ;), normalni verze mivaly pod 300 koni, s upravou lehce nad 300 koni. Ve vysledku to tak jede hure nez treba 911, ale pocitove to bylo presne naopak.

Je fakt, ze vice jsem cekal to, ze z Eva udelaji to co udelalo BMW z M, ale uplna likvidace byla druha pravdepodobna moznost.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od beaumont »

Nicméně ten důvod se změnami ve WRC mi přijde trochu umělý. Ve skupině N resp. PWRC přece jezdí Mitsubishi daleko nejvíc ze všech. Nebo se i tady očekávají změny směrem k menším autům a mně to uniklo? A pokud změny v pravidlech nebudou a Mitsu skončí, to všichni přejdou na Imprezy :-??

A ještě jedna: to byl evropský trh pro Evo tak zásadní že kvůli změnám předpisů v Evropě končí i všude jinde, tedy i v Asii, Americe...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od goes »

baut: ano, evo v eNkach jezdi hodne, ale koukni se na situaci po prichodu noveho STI a noveho Xka a jak se pomer u novych vozu radikalne meni.

pjanda: jj FQ je o necem jinem, tech 280-320 koni po soft upravach nicmene dokazalo jezdit slusne. Na druhou stranu je treba si uvedomit to, ze to auto neni moc okruhovy drtic a ze je to vuz, ktery vznikl do znacne miry pro potreby homologace a je to takovy polozavodni kram, kde kdyz vyhodis interier, hodis hasicak a klec, tak mas zavodni auto urcene primarne pro rallye a tam preci jenom extra parametry nad 160 kmh nejsou rozhodujici. Nicmene obycejne Evo 9 na semislickach v 17ti palcovem rozmeru dalo 1,74 g, coz je vice, nez kolik zvladlo GTR a to uz neco naznacuje.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od beaumont »

Tak to pak půjde sk. N a PWRC přejmenovat na Impreza Cup :-s Nebo se pochlapí Proton a bude pokračovat ve vývoji té své licence (nebo co to je) Eva vlastními silami nebo s Lotusem ;)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od pjanda »

goes: Ano, ja to vim a kvality Eva v tomto ohledu naprosto respektuji, vsak jsem to i uvodem psal. Ja mam bohuzel radeji vyssi rychlosti a tam je Evo celkem nepresvedcive, dynamicky i jinak.

Nicmene vyrazit s nim na technickou, paradoxne nejlepe rozbitou cestu, to je zazitek a maloco dokaze v takovych podminkach nabidnout vice.

beaumont: Koukam na to prohlaseni Mitsu a moc "rallye zduvodneni" tam nevidim, miri to spise tim smerem, ze produkcni auta jsou nucena regulacemi k nejakemu technickemu fungovani, ktere neni slucitelne s image Evo a proto Evo nebude. Ostatne nejnovejsi prohlaseni Mitsu na FB:
Further to some comments published in the press recently, production of the current Lancer Evolution continues as planned. As for its successor, regulations and market feedback will dictate its engineering package & architecture. Stay tuned.
miri tim samym smerem. Jen uvedli, ze soucasne Evo X zustava, coz ale rekli hned...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od beaumont »

O tom se zmiňovala zpráva u konkurence:
http://www.autoweb.cz/smutna-zprava-mit ... evo-konci/
Pardon... x_x
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Lancer Evo skonci

Příspěvek od merlin »

Je to smutna informacia, RIP... mozem len dufat ze vznikne nieco ako Colt EVO, bude mat motor 1,6 Turbo, bude mat pohon 4x4 a ativny diferencial.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Odpovědět