Jsem celej nadrženej otevřel stránky Hyundaie, abych se mrkl, co tam teda mají za zázraky. Největší nafta v i30 1.6 100kw, to bych ještě rozdejchal, odpovídá to démonovi každého fleetu O3 1.6TDI pětikvalt.
Ale že nejlepší nafta v i40 je 1.7 104kw, to už je na pováženou. Hlavně když člověk podráždí konfigurátor a zjistí, že když si hodí i40 do konfigurace "Superb středního managementu", tak je v tom za 900 kolíků a to si zdaleka nenaporoučel všechno:
https://www.hyundai.cz/konfigurator/i40 ... 3-413-1117
A pohled na tipcars odhalí krutou realitu té výhodnosti pro fleet:
https://www.tipcars.com/hyundai-i40/kom ... 60341.html
https://www.tipcars.com/hyundai-i40/kom ... 71233.html
30kkm najeto,+-půlka ceníkovky v prdeli.
Já chápu, že Hyundai může klidně zabojovat u soukromníků, kteří prostě nechtějí mít škodovku nebo že někomu může více vyhovovat. Ale proč míří na fleet, když jsou cenově extrémně špatní a správci vozového parku s kalkulačkou prostě umí? Ikdyž, někde jsem četl, že na ty ix35 uměli dát fízlům 70%. BMW Lidlu dalo 50%, na nesrovnatelně větší flotilu. Takže třeba mají kluci rejžožroutský solidní marže a budou umět cuknout. Což samozřejmě zvládá i škodovka...
Edit: Ale ten genesis na papíře nevypadá vůbec špatně. Zajímavá alternativa k Superbu 2.0TSI?