Toyota obecně
Re: Toyota obecně
Klídek. On chtěl vlastně jen říct, že to auto je určeno akorát tak pro Indii,Čínu, případně arabáky. Což tak nějak sedí.
Re: Toyota obecně
Náhodou, zdeny dělá pokroky. Bejt to Subaru, tak je to pyčovole nejlepší ve všem a pokud to prokazatelně v něčem nejlepší není, tak nechápeš filozofii značky nebo neumíš řídit. Teď neřekl, že je Toyota nejhorší, ale že jsou i horší.
Zajímalo by mě, pro jaké účely je teda to auto děláno. 4,5m dlouhý sedan za bratru půl míče, který neudrží 90km/h po rovině. Za ty prachy je Toledo v nejvyšší výbavě, které papírově sice ztrácí 20 koní, nicméně, kratší uživatelská zkušenost napověděla, že ty koně tam opravdu jsou...
Zajímalo by mě, pro jaké účely je teda to auto děláno. 4,5m dlouhý sedan za bratru půl míče, který neudrží 90km/h po rovině. Za ty prachy je Toledo v nejvyšší výbavě, které papírově sice ztrácí 20 koní, nicméně, kratší uživatelská zkušenost napověděla, že ty koně tam opravdu jsou...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Toyota obecně
Ač může komentář V12 vypadat jakkoliv zaujatý a lehce přitažený za vlasy, věřím, že to auto bude pěkně bezpohlavní jebka.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Toyota obecně
Půčo:-)mattonecz píše:zdeny vsude byl vsechno zna a se vsim jezdi do 6 na sto
Kolik si s ní najezdil ty-asopň jako pasažér? Já celkem dost, v těch zemích, které jsem jmenoval. A rozhodně tak děsivý, jako napsal ten čobol, to teda fakt nebylo. Uznávám, že třeva Megane s 1,2 je lepší, ale Corolla rozhodně ve svý třídě značce ostudu fakt nedělá.
Re: Toyota obecně
I guvno, nevím, v čem jsi ty jezdil, ale ty, co jsem v nich měl možnost jet já, rozhodně žádný tebou popsaný problém tedy neměly. Jinak co se týká jízdy jako pasžér: vynikající. Ticho a vzadu místa na rozdávání.Stepan píše:Náhodou, zdeny dělá pokroky. Bejt to Subaru, tak je to pyčovole nejlepší ve všem a pokud to prokazatelně v něčem nejlepší není, tak nechápeš filozofii značky nebo neumíš řídit. Teď neřekl, že je Toyota nejhorší, ale že jsou i horší.
Zajímalo by mě, pro jaké účely je teda to auto děláno. 4,5m dlouhý sedan za bratru půl míče, který neudrží 90km/h po rovině. Za ty prachy je Toledo v nejvyšší výbavě, které papírově sice ztrácí 20 koní, nicméně, kratší uživatelská zkušenost napověděla, že ty koně tam opravdu jsou...
Re: Toyota obecně
Pisal som o manuale, tak brzdi. Mam skusenost aj s CVT - to je uplne ina kava, mal som dojem, ze v aute je motor o polovicu silnejsi.zdeny píše:Serou mě tyhle černobílý jedinci. S Corollou 1,6 CVT ...
Ale dela. Auris 1.2T alebo podstatne tazsia CHR 1.2T ide citelne lepsie. A preco ? Lebo atmosfera v kombinacii s downspeedovanymi prevodovkami patri na smetisko dejin. A je uplne jedno, ci to je Ford, Toyota, Mazda, Honda, VW ci cokolvek ine.zdeny píše:...ale Corolla rozhodně ve svý třídě značce ostudu fakt nedělá.
Preco sa dnes kua nerobia prevodovky v style 5+1, kde je prvych 5 kvaltov poskladanych na dynamiku a sestka ako dialnicny rychlobeh ? Uplne scestna je prevodovka prave Mazdy 3 G120 - sestka odprevodovana na 325, patka 264 a stvorka na 216 km/h. Este aj trojka je nenormalne dlha - do 170. Toto je prevodovanie na turbomotor s krutiakom cez 300 Nm, nie pre atmosferu s 210 Nm. Preco tej G120 nedali prevodovku zo silnejsieho modelu G165 odprevodovanu III. - 140, IV. - 177, V. - 217 a VI. - 267 ??? Viezol som sa aj v tom, jazdi sa s tym 100x prijemnejsie, ako s G120. A o vykone motora to rozhodne nie je !
Sorry za tento kratky Mazda ulet, no rovnako, ak nie horsie je to v Toyote, pretoze ten motor ma par kW navyse oproti G120, no co sa tyka krutiaku, je na tom o 50 Nm horsie, co aj pri o cosi kratsich prevodoch ako G120 je stale tragedia. Preto dnes k atmosferam jedine automat, najlepsie CVT, iba ten dokaze z motora dostat vsetky ekonormami pridusene kone.
Re: Toyota obecně
Tak z dnešního pohledu je jakákoliv nižší střední s atmo 1.6i průšvih. A je jedno, zdali je vyrobená v JP, KR, DE nebo FR. V běžném provozu je 1.0 R3 s turbem na jízdu příjemnější a dynamičtější.M.Z. píše:Ač může komentář V12 vypadat jakkoliv zaujatý a lehce přitažený za vlasy, věřím, že to auto bude pěkně bezpohlavní jebka.
2.9T RWD
Re: Toyota obecně
Volové......neumíte jezdit s atmosférou.....nic víc...když to netrhá asfalt tak to není ono ...co? Kupujte si tsi.....
Re: Toyota obecně
Ten slovák je fakt xxxxxxxxxxxx.......
Naposledy upravil(a) pavproch dne ned 28 led 20:40, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Mírni se ve výrazivu.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Mírni se ve výrazivu.
Re: Toyota obecně
atmo boli fajn do Euro4... okamzita reakcia na plyn, vacsinou este lanko, kratko naskladane prevody, cize to vies stale drzat v otackach... pokial s tym nepotrebujes ist na dialnicu(kde to potom toci pri 140 zvacsa okolo 4000rpm aj pri 6.st prevodovkach)
od Euro 5 a novsie su lenive mrdky s nekonecnou odozvou na plyn a prevedovkou kde 2. konci pri 120, 3. pri 170 a 4. uz ani do cervenho nedostanes, pretoze je daleko za 200, a tolko to auto ist nevie... tie sa mozu porovnavat tak maximalne s 0.9TCE... 1.0TSI/1.0 ecoboost su uplne ina kategoria
od Euro 5 a novsie su lenive mrdky s nekonecnou odozvou na plyn a prevedovkou kde 2. konci pri 120, 3. pri 170 a 4. uz ani do cervenho nedostanes, pretoze je daleko za 200, a tolko to auto ist nevie... tie sa mozu porovnavat tak maximalne s 0.9TCE... 1.0TSI/1.0 ecoboost su uplne ina kategoria