Subaru obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
nzg
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 22 úno 09:39

Re: Subaru obecně

Příspěvek od nzg »

mmira píše:aha, mea culpa, nevedel jsem.

ad manual. bud mas manual a nemas motor nebo naopak, mas motor, nemas manual. spatne jsem to pred tim formuloval. nechapu, proc neumi Subaru udelat manual k 2.5t nebo pro ten H6
To souhlas.
Kdysi manual delali i k H6, ale nyni je to bida. Nebo nemuzou kvuli emisim?
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Uživatelský avatar
bloody cardinal
Mistr volantu
Příspěvky: 623
Registrován: ned 30 říj 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru obecně

Příspěvek od bloody cardinal »

pochybuju, že převodovka s menším počtem stupňů sníží emise, spíš naopak.

ale i tak, zkurvené euronormy, mají na svědomí Legacy Spec B (pokud mě paměť neklame) kromě spousty jiných skvělých aut
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz

WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Subaru obecně

Příspěvek od pavproch »

mám pocit, že v emerice H6 s manuálem lze
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Subaru obecně

Příspěvek od mmira »

spatny pocit, bohuzel ani tam. alespon co jsem se dnes dival na stranky subaru NA.

emise v tom nejsou. techniku by na to imho meli. kdyz existuje manual pro diesel....

no nepochopitelne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27974
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru obecně

Příspěvek od řidičBOB »

to jsou takové hříčky automobilek, které jdou více nebo méně napříč každou značkou...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Subaru obecně

Příspěvek od pavproch »

kukněte na titulek tohodle videja ????

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
nzg
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 22 úno 09:39

Re: Subaru obecně

Příspěvek od nzg »

Titulek je v poradku, v minule generaci melo Legacy H6 i 6MT , byla to verze spec.B.
Ta prevodovka je puvodem z WRX STI. Oproti standarnimu H6 mela navic Bilstein tlumice a vetsi kola.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Subaru obecně

Příspěvek od pavproch »

thx za osvětu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Subaru obecně

Příspěvek od mmira »

jj, presne. sveho casu, kdyz jsem uvazoval o nvem aute (a nakonec koupil 325i) jsem o Legu specB hodne uvazoval. dokonce mi dealer v Opave nabizel obrovskou slevu. auto mu tam stalo na prodejne a nemohl se ho tehda zbavit. nakonec me odradila spotreba a fakt, ze to nebylo jako kombajn (v te dobe kvuli N1).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
marv
Řidič začátečník
Příspěvky: 129
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Subaru obecně

Příspěvek od marv »

řidičBOB píše::D
No, co k tomu říct... Disponoval jsem motorizací 3.0R 5AT r.v. 2009. K interiéru se snad ani nebudu vyjadřovat - jedním slovem: hrozný! Tam bych posadil experta Františka, který dneska ťukal v Q3 na plasty a mumlal něco o tom, že i ve Fabii jsou měkkčí :-)
Stejně nemá význam mluvit o tom, co u Subaru nazývají automatickou převodovkou. Patří totiž mezi to nejhorší, co jsem měl kdy možnost poznat! To byl patrně i důvod toho, že motor nemohl podávat lepší výsledky než které podával. O spotřebě raději také pomlčím - a to jsem schopen překousnout hodně. Úplně posledním hřebíkem do rakve bylo, když mne při akceleraci pozávodilo 211k Scirocco...popravdě, to jsem rozdýchával hodně dlouho :D
...v původním znění:
Tak Scirocco je svižná mrška. Ten výsledek mně ani nepřekvapuje. Snad o 300kg míň, manuál/dsg a předokolka oproti prehistorickému automatu a AWD (vyšší ztráty výkonu) u Subaru.Takové Scirocco R celkem bez problému udrží krok na dálnici se starou RS6 450k.

Jak je to s tou spotřebou H6 ? Třeba v porovnání s XFR a dalšími silnějšími vozy ?
Odpovědět