ad manual. bud mas manual a nemas motor nebo naopak, mas motor, nemas manual. spatne jsem to pred tim formuloval. nechapu, proc neumi Subaru udelat manual k 2.5t nebo pro ten H6
To souhlas.
Kdysi manual delali i k H6, ale nyni je to bida. Nebo nemuzou kvuli emisim?
pochybuju, že převodovka s menším počtem stupňů sníží emise, spíš naopak.
ale i tak, zkurvené euronormy, mají na svědomí Legacy Spec B (pokud mě paměť neklame) kromě spousty jiných skvělých aut
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
Titulek je v poradku, v minule generaci melo Legacy H6 i 6MT , byla to verze spec.B.
Ta prevodovka je puvodem z WRX STI. Oproti standarnimu H6 mela navic Bilstein tlumice a vetsi kola.
jj, presne. sveho casu, kdyz jsem uvazoval o nvem aute (a nakonec koupil 325i) jsem o Legu specB hodne uvazoval. dokonce mi dealer v Opave nabizel obrovskou slevu. auto mu tam stalo na prodejne a nemohl se ho tehda zbavit. nakonec me odradila spotreba a fakt, ze to nebylo jako kombajn (v te dobe kvuli N1).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
řidičBOB píše:
No, co k tomu říct... Disponoval jsem motorizací 3.0R 5AT r.v. 2009. K interiéru se snad ani nebudu vyjadřovat - jedním slovem: hrozný! Tam bych posadil experta Františka, který dneska ťukal v Q3 na plasty a mumlal něco o tom, že i ve Fabii jsou měkkčí
Stejně nemá význam mluvit o tom, co u Subaru nazývají automatickou převodovkou. Patří totiž mezi to nejhorší, co jsem měl kdy možnost poznat! To byl patrně i důvod toho, že motor nemohl podávat lepší výsledky než které podával. O spotřebě raději také pomlčím - a to jsem schopen překousnout hodně. Úplně posledním hřebíkem do rakve bylo, když mne při akceleraci pozávodilo 211k Scirocco...popravdě, to jsem rozdýchával hodně dlouho
...v původním znění:
Tak Scirocco je svižná mrška. Ten výsledek mně ani nepřekvapuje. Snad o 300kg míň, manuál/dsg a předokolka oproti prehistorickému automatu a AWD (vyšší ztráty výkonu) u Subaru.Takové Scirocco R celkem bez problému udrží krok na dálnici se starou RS6 450k.
Jak je to s tou spotřebou H6 ? Třeba v porovnání s XFR a dalšími silnějšími vozy ?