Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
Je to tak. Aj s 300k ojedinele zazivam situacie kedy by som sa nehneval za dalsich povedzme 50, alebo 100k. A to sa bavime o okreske, nie okruhu. Nie je to samozrejme nic co by realne kazilo zabavu, ale klamal by som keby som povedal, ze ten pocit nepoznam. Jazdit na podvozku MX5 so 130k musi byt frustrujuce.
Re: Mazda MX5 (Miata)
S mx-5 je to o jiným přístupu - neviděl bych to tak černě. Já si zas umím velmi pěkně představit frustraci z 300ps auta, který jezdí tak na 50 % svých schopností . Každopádně zvuk poladěnýho R6 by se v otevřeným autě šiknul.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
A tych bude vacsina, o tom potom.jarka píše: Já si zas umím velmi pěkně představit frustraci z 300ps auta, který jezdí tak na 50 % svých schopností
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda MX5 (Miata)
Ako pise Jarka, je to o inom pristupe a taktiez aj o tom kto je na co zvyknuty
Ano koni nikdy nie je dost a su situacie kedy by som ich potreboval aj ja viac, ale o tom proste nikdy nebola MX-5 a hlavne sa s nou da ist az prekvapivo rychlo, zakladom je nestracat rychlost a taktiez mat plyn na podlahe 90% casu je tiez urcitym uchylnym sposobom uspokojujuce...pri 300k aute to znamena mat konstantne rychlost 200+ co na okreske v otvorenej placatej krabicke moc prijemne nebude ci uz z pohladu vetra (rychlost nad 160 je taka hranicna) abo potencialneho kosenia vegetacie
Mna osobne proste vzdy uspkojoval viac prejazd zakrut ako samotna rychlost, co mi ostalo asi z cias mojej detskej lyziarskej kariery, kde sa nedalo len tak dupnut na plyn
Ano koni nikdy nie je dost a su situacie kedy by som ich potreboval aj ja viac, ale o tom proste nikdy nebola MX-5 a hlavne sa s nou da ist az prekvapivo rychlo, zakladom je nestracat rychlost a taktiez mat plyn na podlahe 90% casu je tiez urcitym uchylnym sposobom uspokojujuce...pri 300k aute to znamena mat konstantne rychlost 200+ co na okreske v otvorenej placatej krabicke moc prijemne nebude ci uz z pohladu vetra (rychlost nad 160 je taka hranicna) abo potencialneho kosenia vegetacie
Mna osobne proste vzdy uspkojoval viac prejazd zakrut ako samotna rychlost, co mi ostalo asi z cias mojej detskej lyziarskej kariery, kde sa nedalo len tak dupnut na plyn
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Mazda MX5 (Miata)
Pěkně to Sněhulák napsal - mám teď období, že mě tenhle přístup hodně uspokojuje. Jediný co mi teď aktuálně hodně chybí je zvuk, aby to bylo alespoň trochu optimální. Osobně bych preferoval ryk R6 v M3 e46, ale to se mi asi v MX-5 bohužel nepovede .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda MX5 (Miata)
JJ presne...fakt by mi tam stacila aj stara mazdacka 1,8 V6 z MX-3, kone mi stacia, ale ten zvuk!
Do takeho swapu bych kludne siel, az ma prekvapuje ze to nikdy nebolo origo
Do takeho swapu bych kludne siel, az ma prekvapuje ze to nikdy nebolo origo
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Mazda MX5 (Miata)
Ale to vobec nie je o nejakych maximalnych rychlostiach. Ide prave o tie zatacky. Kym s MX5 ich prechadzas vacsinu ako hovoris pod plnym plynom (co je nuda), s vykonnym autom uz musis plyn davkovat aby si zatacku presiel na hranici smyku a priviedol auto na limit (u mna zabava). O adekvatnu akceleraciu ide az v druhom rade.Snowman000 píše:Ako pise Jarka, je to o inom pristupe a taktiez aj o tom kto je na co zvyknuty
Ano koni nikdy nie je dost a su situacie kedy by som ich potreboval aj ja viac, ale o tom proste nikdy nebola MX-5 a hlavne sa s nou da ist az prekvapivo rychlo, zakladom je nestracat rychlost a taktiez mat plyn na podlahe 90% casu je tiez urcitym uchylnym sposobom uspokojujuce...pri 300k aute to znamena mat konstantne rychlost 200+ co na okreske v otvorenej placatej krabicke moc prijemne nebude ci uz z pohladu vetra (rychlost nad 160 je taka hranicna) abo potencialneho kosenia vegetacie
Mna osobne proste vzdy uspkojoval viac prejazd zakrut ako samotna rychlost, co mi ostalo asi z cias mojej detskej lyziarskej kariery, kde sa nedalo len tak dupnut na plyn
Re: Mazda MX5 (Miata)
Tak úplně nesouhlasím, vyšší výkon sebou zpravidla přináší větší grip a obecně takový dospělejší chování auta. U miatky se mi líbí taková ta štěněcí radost, daná celkově malýma rozměrama a váhou. Jinak samo každý má jiný preference, takže nechci tvrdit že jedině miata je to jediný správný. V mý snový garáži, bych jí ale malou část garáže vedle GT3 RS a Viperu ACR asi vyhradil .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Aneb takhle nějak může dopadnout porovnání reálných šířek pneu 195/50R15 vs 185/55R14.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: