Hyundai a vše kolem nich!
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Ja bych dodal, ze kolega z toho nebyl zrovna nadsen, ja jsem s tim nejel. Ale konzultoval jsem to i s dalsimi pro me verohodnymi novinari a rikali, ze to je dobre, akorat v aute nesmi byt automat, ktery se pry chova naprosto tragicky. Ze je podvozek staveny spise na mrstnost v nizsich rychlostech nez stabilitu ve vyssich podle me vetsinu potencialnich zakazniku trapit nebude. Ale kolega to bral utrpne a jako odraz "americkeho naladeni" (coz tedy bude nejspis pravda, ale jinak viz vyse).
Poradne pujcene to ale budeme mit az pozdeji, snad to bude verze s manualem a udelame poradny test...
Poradne pujcene to ale budeme mit az pozdeji, snad to bude verze s manualem a udelame poradny test...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Zrovna dokoncujeme test Genesisu s manualem, v nedeli nebo v pondeli pujde do sveta. V realu to auto bohuzel neni tak zajimave jako na papire, atraktivni je jen s ohledem na cenu. Vztazeno k ni je to dobre, ale absolutne to ma radu chyb a je to "jen" ten Hyundai jak ho zname - value for money, excelovy vitez, racionalni volba... Ale z hlediska ryze funkcnich vlastnosti je treba akceptovat radu kompromisu. Neni to spatne, ale po konaktu s I40 byla ma ocekavani vyssi. i40 je uplne nekde jinde, to je jak od jine firmy...
Kdyby nekoho Genesis zajimal, napisi vice.
Kdyby nekoho Genesis zajimal, napisi vice.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Moderní muscle car...podle mě výborné auto nejen vzhledem k ceně, dokáže vykouzlit úsměv na tváři, je jednoduché, přímočaré, žádné miliony ochranných a řídících trpaslíčků za zadkem. Takové auto na trhu chybělo. A co vím, tak mnoho novinářů z něj bylo přímo nadšeno. Ano, je neotesané. Sofistikované asi jako lopata, ale má základní věci správně (300hp, RWD, manuál, samosvor, cena). Za mě všechna čest Hyundai a kdykoliv ho každému člověku co rád řídí bez váhání doporučím.
Ain´t nobody got time for that
Re: Hyundai a vše kolem nich!
charger: O tom aute lze rici v podstate cokoli a je tezke to rozporovat.
Kdyz nekdo prijde a rekne, ze to je totalni kram, protoze do toho sedne, nastartuje, motor v +15° drzi na volnobeh otacky jak v zime u Stalingradu, rozjede se, interier zacne hrat vlastni melodii, kterou radio ani s priplatkovym audiem vubec neprehlusi, reakce motoru jsou asi pul sekundy za plynem, k tomu je plyn na zacatku supercitlivy a pak tupy, prevodovka ma pri razeni synchrony spise pro zpomaleni razeni, pri brzdeni to sice napoprve brzdi, po kratkem zchlazeni ale brzdy vubec nereaguji a musi se "natlakovat" a kdyz se to vsechno pokusi sladit smerem k ciste jizde, tak si prijde byt jak Arnie na benchi... A pokud nevypne ESP, tak to mu do jakkoli ostrejsi jizdy sahne tak, ze ho to v podstate zastavi, tak mu reknu: ano, vystihl jste to presne.
Pokud ale nekdo jiny rekne, ze si koupil za cenu vybavene Octavie TDI auto s motorem 3,8 V6 s 300 konmi, RWD a sperou, ktere ma vyborne jizdni vlastnosti, odolne brzdy a kdyz venuje velke usili tomu jej presne ovladat i pres to, ze na to vubec neni delane, tak ho to bavi, k tomu je rychly, motor nema vubec vysokou spotrebu a vsechno je tak jednoduche, ze to musi vydrzet sto let, tak mu reknu: ano, vystihl jste to presne.
Ja se pohybuji mezi temito dvema extremy, zatim nemam uplne jasno v tom, co si o tom aute mam myslet. Na jednu stranu souhlasim s druhym pohledem, nepotrebuji skvele smontovany interier, abych se bavil a to auto vazne umi byt rychle za skvelou cenu. Na druhou stranu jsou veci, ktere v tom aute jsou proste spatne a byt by nemusely - treba ten plyn je fakt spatny, razeni alespon u testrovaneho auta dobite po 17 tkm. Ovladatelnost by celkove mohla byt lepsi, aniz by to auto muselo byt drazsi, je to jen o naladeni.
Kazdopadne je to jeden velky kompromis, ktery se skvele jevi jen vzhledem k cene. Ja s tim problem nemam, kazde auto nemusi byt "nemecke", ale nekoupil bych si to. Mam rad precizni auta, alespon co se ovladatelnosti tyce. S timto si sjedu rad, je to zajimave, v podstate to nema zadnou konkurenci, ale ma to zbytecne chyby, ktere bych nesnesl. Bavit se premahanim nevstricnosti auta... To casem omrzi.
Kdyz nekdo prijde a rekne, ze to je totalni kram, protoze do toho sedne, nastartuje, motor v +15° drzi na volnobeh otacky jak v zime u Stalingradu, rozjede se, interier zacne hrat vlastni melodii, kterou radio ani s priplatkovym audiem vubec neprehlusi, reakce motoru jsou asi pul sekundy za plynem, k tomu je plyn na zacatku supercitlivy a pak tupy, prevodovka ma pri razeni synchrony spise pro zpomaleni razeni, pri brzdeni to sice napoprve brzdi, po kratkem zchlazeni ale brzdy vubec nereaguji a musi se "natlakovat" a kdyz se to vsechno pokusi sladit smerem k ciste jizde, tak si prijde byt jak Arnie na benchi... A pokud nevypne ESP, tak to mu do jakkoli ostrejsi jizdy sahne tak, ze ho to v podstate zastavi, tak mu reknu: ano, vystihl jste to presne.
Pokud ale nekdo jiny rekne, ze si koupil za cenu vybavene Octavie TDI auto s motorem 3,8 V6 s 300 konmi, RWD a sperou, ktere ma vyborne jizdni vlastnosti, odolne brzdy a kdyz venuje velke usili tomu jej presne ovladat i pres to, ze na to vubec neni delane, tak ho to bavi, k tomu je rychly, motor nema vubec vysokou spotrebu a vsechno je tak jednoduche, ze to musi vydrzet sto let, tak mu reknu: ano, vystihl jste to presne.
Ja se pohybuji mezi temito dvema extremy, zatim nemam uplne jasno v tom, co si o tom aute mam myslet. Na jednu stranu souhlasim s druhym pohledem, nepotrebuji skvele smontovany interier, abych se bavil a to auto vazne umi byt rychle za skvelou cenu. Na druhou stranu jsou veci, ktere v tom aute jsou proste spatne a byt by nemusely - treba ten plyn je fakt spatny, razeni alespon u testrovaneho auta dobite po 17 tkm. Ovladatelnost by celkove mohla byt lepsi, aniz by to auto muselo byt drazsi, je to jen o naladeni.
Kazdopadne je to jeden velky kompromis, ktery se skvele jevi jen vzhledem k cene. Ja s tim problem nemam, kazde auto nemusi byt "nemecke", ale nekoupil bych si to. Mam rad precizni auta, alespon co se ovladatelnosti tyce. S timto si sjedu rad, je to zajimave, v podstate to nema zadnou konkurenci, ale ma to zbytecne chyby, ktere bych nesnesl. Bavit se premahanim nevstricnosti auta... To casem omrzi.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Co jsem tak o Genesis četl, tak mi to přijde jako něco na způsob 350Z. To se mi vždycky hodně líbilo, ale ještě jsem nepotkal jediný, který by mě přesvědčilo svou rychlostí.
pJanda: Jak by jste jej hodnotil v porovnání s 350Z?
pJanda: Jak by jste jej hodnotil v porovnání s 350Z?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Franta Lopata
- Letec
- Příspěvky: 1488
- Registrován: čtv 11 srp 17:38
- Bydliště: venkov
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Já osobně automobilce /-/yundai fandím, měl jsem možnost jezdit s /-/yundai Pony sedan z roku 1993 (http://www.autohit.cz/clanek/679/hyunda ... _1992.html) v motorizaci a výbavě, jež odkazuje recenze a na tu dobu solidní vozidlo. Celkem prostorné a spolehlivé auto, které neurazilo a nebudilo zájem zlodějů. Nemohu vůči mnou "pilotovanému" exempláři říci křivého slova.
K modelu Hyundai Genesis Coupe se nemohu vyjádřit jakožto laik, rád si počkám na recenzi, avšak v době downsizingu mě počin vyrobit vůz, který má takový obsah mile překvapil a myslím, že tento vůz si svého kupce najde.
K modelu Hyundai Genesis Coupe se nemohu vyjádřit jakožto laik, rád si počkám na recenzi, avšak v době downsizingu mě počin vyrobit vůz, který má takový obsah mile překvapil a myslím, že tento vůz si svého kupce najde.
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Ideove je to podobne, ale 350Z na me pusobi jako prece ovladatelnejsi, pecliveji zpracovane auto. Genesis je zkratka low cost kazdym coulem, na druhou stranu je vazne levne, tak se za to nelze zlobitjarka píše:pJanda: Jak by jste jej hodnotil v porovnání s 350Z?
Jinak Genesis je nesporne rychlejsi, aspon v mych rukou. To auto ma takovy divoky podvozek, ktery napoprve zaskoci, ale kdyz se naucite pracovat s jeho pretacivosti, je auto i v rychlostech pres 200 km/h v zatackach rychle a stabilni. A pritom je nezaludne, bal jsem se kombinace toho rozevlateho podvozku, spery a zvlastniho chovani plynu, ale nebylo to na miste. Jezdil jsem dnes na mokru a da se s tim klidne tahnout stometrovy drift a neudela to zadnou bejkarnu.
Nic to ale nemeni na tom, ze s tim autem je spousta prace. Da se z nej dostat hodne, mam s tim na svych usecich az neuveritelne casy vzhledem k vykonu a cene. Ale jsem hotovy jak nikdy, jezdit s timhle autem rychle je opravdovy motorsport
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Tak v tom případě je to pro každýho kupce krásná výzva. Kdybych chtěl nějaký podobný auto, tak tenhle popis by mě přesvědčil pro Genesis. Navíc z levnýho a hůř zpracovanýho auta se vyhazují zbytečnosti s lehčím srdcem než z něčeho pěknýho .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Hyundai a vše kolem nich!
pjanda: Ono bude záležet hodně kus od kusu, já tedy jezdil jen s automatem (manuál až v září), ale interiér naopak nevydal ani na špatém povrchu jediný zvuk (auto mělo najeto asi 12 tisíc novinářským stylem), reakce motoru byla příjemně bezprostřední (ale ona citlivost plynu na začátku dráhy se také konala) a brzdy byly i při ostré jízdě vždy účinné, bez známek vadnutí (až mě to na Korejce překvapilo, ale prý jsou to snad čtyřpístkové Bremba). Automat však po pár minutách ostré jízdy odmítal řadit dvojku a ESP bylo nakalibrováno fakt příšerně (okamžitě vypnout).
Troufám si říct, že kdyby se k tomu lidé chovali trochu ohleduplněji, i to řazení a vlastně celé auto by bylo příjemnější, po 17 tisících v rukou novinářů už je to přecijen unavený kousek. Chápu, že Vás jízdní vlastnosti a ovladatelnost neohromily i to, že byste si Genesis nekoupil. Celkově mám však z vozu dojem, že je to praktičtější alternativa k 370Z, méně záludná na limitu a přitom za výrazně lepší cenu. Ale na druhou stranu, kompromis to opravdu je, jen z mého pohledu povedenější než cokoliv jiného do milionu (ano, zase ta cena).
Troufám si říct, že kdyby se k tomu lidé chovali trochu ohleduplněji, i to řazení a vlastně celé auto by bylo příjemnější, po 17 tisících v rukou novinářů už je to přecijen unavený kousek. Chápu, že Vás jízdní vlastnosti a ovladatelnost neohromily i to, že byste si Genesis nekoupil. Celkově mám však z vozu dojem, že je to praktičtější alternativa k 370Z, méně záludná na limitu a přitom za výrazně lepší cenu. Ale na druhou stranu, kompromis to opravdu je, jen z mého pohledu povedenější než cokoliv jiného do milionu (ano, zase ta cena).
Ain´t nobody got time for that
Re: Hyundai a vše kolem nich!
trochu si prihreju polivcicku, protoze jsem v tom aute taky par km ujel. po prvnim usednuti to prekvapi strasnou lacinosti interieru a pocitem, ze clovek sedi v tanku. pak se nastartuje a dojem je zase jinde, zvuk je opravdu plnotucny. prvnich par km jsem se ale jen zoufale smal. poprve pri prvnim pokusu o meziplyn. pedaly to ma neskutecne daleko, takze opravdu heel-toe technika. k tomu to naladeni plynu, kdy to bud nereagovalo nebo zase moc a pri cekani na pokles otacek si clovek mohl precist treba neco od jiraska. dalsim duvodem k zoufalemu smichu bylo neskutecne precitlivele rizeni. to je jak ve fiatu prepnutem do city modu. a nakonec me odrovnalo ESP. vyjizdim z krizovatky, chci to osolit, prejedu mirny hrb a motor zdechl. po cca 1 s zase ozil. no jeste v zadnem aute jsem ho nevypinal tak rychle.
naopak me docela mile prekvapil podvozek. slysel jsem na nej hodne spatne veci, sam si myslim, ze to je ten z nejmensich problemu auta. tedy az na to, ze kvuli specifickemu naladeni a lehkemu rizeni ma na nerovnostech neskutecnou snahu odskakat ze zatacky ven. takze jak rika PJ, poradne se soustredit, pak z toho teprve lze neco dostat.
prekvapilo me, ze byt se o tom mluvi jako o drift machine, prdel to ma usazenou velmi dobre. kinematika podvozku mi pripominala mou M3, do zatacky se to tak nejak mekce polozilo, furt to naznacovalo, ze uz by to chtelo jit zadi ven, ale nic se nedelo. ma M3, kvuli pneu na zadi, to vzda docela brzo a dverma leti na pozadani i na suchu, tohle se pri stejnem zachazeni drzelo daleko lip. je ale pravda, ze jsem jel pomaleji, prece jen nezname auto.
naopak me docela mile prekvapil podvozek. slysel jsem na nej hodne spatne veci, sam si myslim, ze to je ten z nejmensich problemu auta. tedy az na to, ze kvuli specifickemu naladeni a lehkemu rizeni ma na nerovnostech neskutecnou snahu odskakat ze zatacky ven. takze jak rika PJ, poradne se soustredit, pak z toho teprve lze neco dostat.
prekvapilo me, ze byt se o tom mluvi jako o drift machine, prdel to ma usazenou velmi dobre. kinematika podvozku mi pripominala mou M3, do zatacky se to tak nejak mekce polozilo, furt to naznacovalo, ze uz by to chtelo jit zadi ven, ale nic se nedelo. ma M3, kvuli pneu na zadi, to vzda docela brzo a dverma leti na pozadani i na suchu, tohle se pri stejnem zachazeni drzelo daleko lip. je ale pravda, ze jsem jel pomaleji, prece jen nezname auto.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou