![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
jinak jsem to řídil 10km, motor je jak z motorky, nic, nic, nic, prásk, brrrrrrrrrrrm. vypada to pěkně zevnitř i zvenku, je to relativně tvrdé, víc nejsem schopen říct, bo jsem s tím nedivočil.
Bezne veci s vyjimkou motoru zvladnou mazdi servisy - tam je otazka, jake jsou na ne reference. Vymenit motor umej asi taky. Ale rebuild a opravy dela hIGGI, Jarda Pek z Oken (http://www.autoservispek.cz) a Jura z Brna (http://www.benrotor.cz) - jukni na forum na rx7.cz. Jarda je hracicka a strasne peclivej, tomu je radost sverit auto, i kdyz ja zatim potreboval spis upravy (brzdy, vyfuk, zapalovani) nez opravykiwis píše:Můžeš být konkrétnější, kde wankel servisovat? Je mi jasný, že to je o majiteli, ale jak často se musí dělat GO motoru a na kolik to přijde?Pallas píše:Jinak nevim, jak na Slovensku, ale v CR pro me autorizovany servis pro RX-8 neznamena vubec nic, pokud neumej udelat rebuild motoru. A co vim, tak v CR takovy neexistuje, ale jsou tu lidi, ktery to umej a delaj.
Jo jo, v normalnich autech mam pocit, ze na otackomeru chybi pulka cisel.enthusiastic.driver píše:Taky mi RX přijde velmi osobitá. Co bych vyzdvihl je praktičnost a provedení interiéru, což je v kombinaci se zaměřením auta dost unikátní vlastnostJinak je RX takový přesný skalpel pro hračičky, pro řidiče, kteří skutečně dokáží ocenit preciznost reakcí podvozku, ukecané řízení... Wankel je velmi specifický, pro běžného člověka je první dojem "to auto vůbec nejede", ale po pár minutách jsem mu přišel na chuť a ta otáčkovitost začala být silně nakažlivá
Inu, kroutak odpovida atmosferickemu dvoulitru - viz Honda S2000, ale zase je temer konstantni ve velkem rozsahu otacek, tj. narust vykonu je velmi linearni. U normalnich aut ma clovek ceka, z v urcitych otackach prijde najednou zatah, kterej treba vydrzi 2000 otacek a pak zacne skomirat - to vlastne jen proto, ze ten motor ma dobrou plnici ucinnost jen v pomerne uzkem spektru otacek. Wankel tahne v podstate porad stejne, trochu vic v rozmezi 4800-8200 otacek, ale i tak je na okruhu lepsi radit az skoro u omezovace, protoze na nizsi stupen auto az do omezovace zrychluje vic nez na vyssi stupen. Nad 3000 rpm je rozdil mezi min a max plnici ucinnosti kolem 10% - pro ilustraci viz nasledujici obrazek:enthusiastic.driver píše: Až bych řekl, že to je takový ideální rodinný vůz, nebýt toho, že wankelu asi zrovna neprospívají krátké pojížďky a bohužel mu chybí trochu krouťák...
Mas pravdu, neni to vylozene konstanta - ted jsem to v tabulkaci propocital a ten rozdil je 15%, ale placate je to dost. Je to podobne S2000, pokud je nasledujici obrazek pravdivy (bohuzel meritko je trochu jine, nasel jsem to v nejake bakalarce):jarka píše:V tomhle měřítku to vypadá jako stolová hora. Když na to ale tak koukám, tak pokud máš maximální moment cca 210Nm, tak ti to roste někde od 170Nm ve 3000 otáčkách. Takže zas taková konstanta to není, spíš mi to přijde jako hondí dvoulitr .
Pri beznem provozu si myslim naprosto adekvatni, na okruh mozna trochu krehci, ale me zatim drzijarka píše:Jak je na tom RX8 s výdrží ostatních dílů při aktivním ježdění? Co převodovka?
Jojo, speedy ma Most celkem najety a hlavne se nebojijarka píše:Jeden z mála onboardů z posledního volnýho ježdění v Mostě co jsem dokoukal až do konce. Na to, že jel v půjčeným autě tak to má moc hezky v ruce a i tak tam jsou vidět rezervy. Řidič M3 to asi musel obračet, když jste kolem něj profrčeli před Matadorem. Chová se to fakt pěkně. Gumy jsi tam měl ty Federaly?