Já bezproblémově, tedy bez jediné technické závady jezdím s BRZ 3 roky a na FB je skupina fanoušků a majitelů těchto aut, možná skoro všech z CZ a SK a nezaznamenal jsem, že by si někdo stěžoval na poruchovost.
I u nas a taky konkretne i na FB skupine je dostatek lidi, kterym umrel motor. Ten motor ma z vyroby nekolik chyb, ktere se musi aftermarket odstranit, pokud clovek nechce mit problemy.
Jak rikam, Subaru se nezapre a proto jsem to vyradil z vyberu
Ale jinak od MY17, ktere je o level dale, nemit to ten shit motor, uz by bylo doma.
Kolega se nedávno přesouval s mým chlebodárce Praha-Brno-Praha. Chleboráce má STI tuším MY2015 a vzali to komplet mimodálničně, protože prej "je potřeba zajet nový destičky". Tankovali jenom 2x
M.Z. píše:Ale zas je to Subaru, tomu se dá kdeco odpustit, ta radost z jízdy, když uslyšíš zvuk boxeru v otáčkách (a nic se neděje) je k nezaplacení...
Stepan píše:Kolega se nedávno přesouval s mým chlebodárce Praha-Brno-Praha. Chleboráce má STI tuším MY2015 a vzali to komplet mimodálničně, protože prej "je potřeba zajet nový destičky". Tankovali jenom 2x
Před mnoha lety si jeden můj známý pořídil jako auto na denní ježdění Subaru Impreza WRX kombi. Při cestě Praha > Brno dokázal vytáhnout průměrnou spotřebu dle PP na 31,5 takže to nedal ani na jedno natankování. Navíc to byla takováhle ošklivost http://www.auto.cz/subaru-impreza-wrx-kombi-331 Jako bonus mu z toho v noci na ulici ukradli ty zlatý kola a pokusili se vyloupnout autorádio...... (popravdě nechápu proč)