Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od honziss »

Ale jinak obecne plati, ze zabava nemusi bejt jen v krutoprisnym sportaku: https://m.youtube.com/watch?v=w3BN28La2cI
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

Ve Sprinteru jsem si něco odjezdil - to mi bylo cca 20 a jako brigáda při VŠ super! Byla to ta nejsilnější V6tka. Vzádu 2.5t a 160 jako nic... Na jedničku to hrabalo jak splašené a když bylo jenom lehce mokro, tak to šlo vždycky zadkem napřed:D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od mmira »

v tomto ohledu byla jeste lepsi dodavka Mazda. relativne mala, benzinovy motor, mysli 2,5litr. taky jsem to nafasoval na brigade. v te dobe to paradoxne, kdyz to bylo prazdne, patrilo mezi nejrychlejsi auta na silnici.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od ctrl_j »

x2005 píše:Loni se u nás pro něj rozhodlo 20 zákazníků (dle statistiky SDA), což je dvacetkrát více, než kolik se prodalo Toyot GT86.

Na adresu obou dvojčat občas slýchávám poznámky o nedostatečném výkonu, osobně jsem ale toho názoru, že jde spíše o nepochopení filozofie
Pro srovnani USA, CAN prodeje:
gt86_brz.png
Evropa, modre oznacene staty dohromady:
gt86_brz_e.png

Add vykon: 8/6/2017 Subaru uvolni info k BRZ STi
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od charger »

jarka píše:charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru :) . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn :) ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.
Ale jistě, víc koní je tak nějak vždycky víc. Nicméně to, že má tahle malá blbůstka jen 130 koní, ji v mých očích nijak nediskvalifikuje, zejména ne na okresce. Ten svor by to chtělo, ale hádám, že půjde dokoupit z dvoulitru, který má stejnou převodovku. Jinak když dáš správný povel volantem, tak to jde utrhnout plynem i na suchu.

Na druhou stranu, já jsem ten typ řidiče, který se pobaví téměř ve všem, když to funguje aspoň trochu slušně a jde tomu vypnout elektronika.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
Xaltotun
Autoškolák
Příspěvky: 68
Registrován: stř 21 pro 23:50

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Xaltotun »

Miha píše:
řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené ;-) Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe :)
S tym suhlasim, mna bavilo mozno viac jazdit s lancrom 1,8 (105kW, euro4) maximum co to dalo, bol to mozno vacsi zazitok ako s cuprou na pol plynu. Lebo keby som jazdil s cuprou maximum, tak tu teraz nepisem.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od x2005 »

Tady píšou, že výkonu je dostatek, výbava bohatá a cena správná. Tak jen nevím, proč se to téměř neprodává.
https://www.autorevue.cz/subaru-brz-po- ... -na-radost


P.S.: malý tip, jak rozseknout vybírání mezi Toybaru a Cuprou: https://www.autosystem.cz/vuz/subaru-wr ... 2016-21998 x_x
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Vrooom »

Ja myslim ze brz je furt unikatni, pokud bych ho chtel koupit, asi bych neuvazoval o cupre nebo sti. Ja bych si ho koupil protoze to je zadokolka.
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od enthusiastic.driver »

Cupru chápu, Toyobaru taky.... U STI nevidím žádný smysl, krom někoho, kdo bydlí v místech, kde jezdí po samých rozbitých RZ nebo má třičtvrtě roku sníh :-)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5753
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od M.Z. »

Případně rád stojí v servise :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět