Toyota obecně
Re: Toyota obecně
Kámoš má ND předface s origo B6 Bilsteinama a nepřijde mi to nijak strašný oproti mému NB s podvozkem a stabíkama na semi. Jediný co mi u té jeho ND vadí fest je volant s velkým průměrem, no a pak samo geometrie, která by mohla být hravější. A i to velmi pěkně jede a to ta poface verze bude ještě lepší. Co si vzpomínám na moji, když měla ještě origo podvozek, tak zvenčí hodně působila jako kačenka na lidi, ale zevnitř to nebylo tak strašný.
edit: i když teď tak koukám na jedno mý video s origo podvozkem a zvenčí to vypadá celkem dramaticky https://www.youtube.com/watch?v=f0TxSQ-ndmg3
edit: i když teď tak koukám na jedno mý video s origo podvozkem a zvenčí to vypadá celkem dramaticky https://www.youtube.com/watch?v=f0TxSQ-ndmg3
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota obecně
NC na B16 byla famózní! Jezdila nás taková partička blbečků s NC a jakmile jsem vyměnil podvozek a vyzkoušeli si to, tak okamžitě měnili i ti nejortodoxnější zastánci sériového stavu (protože výrobce přece nejlíp ví, co dělá )jarka píše: ↑úte 16 lis 14:56 Tak ona to je stejně taková klasika, který auto zůstane v sérii aby fungovalo. Ok, tak možná ten X-Bow - ale to je pro naprostý pacienty . Za mě je ND poface nejlepší dostupný základ na trhu s nejlepším poměrem cena/(výkon+banán na ksichtě), ale samo to chce takovou úpravovou klasiku, který se asi nevyhnou jen speciály typu gt3. Mám to podobně jak píše vroom, taky jsem v toyobaru nejel a je to jen podle toho jak na mě působí .
MZ: však jak fungovala NC, když jsi jí dal jen podvozek a pneu. To se na ní celkem dalo tlačit, ne?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Toyota obecně
Jo jo, výrobce nejlíp ví co dělá, jen je potřeba to většinou trochu dodělat . Třeba typicky u ND je naprostá nutnost zajet ze showroomu hned na geo. Kdybych neměl doma pěknou NB a nebavila mě už víc motorka a kdesi cosi, tak ND poface s hadrovou střechou by byla moje jasná volba. Udělal bych takovou klasiku - podvozek, převod, desky, gumy, disky, výfuk (a menší volant!) a myslím, že bych byl hodně spokojenej. Vůbec nechápu jak je možný, že v dnešní době se ještě něco takovýho vyrábí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota obecně
Ja to mam podobne jak Vrooom...tie nudzove sedacky su dovod preco GT86/BRZ miesto akejkolvek MX-5. U mna su aj v tej Pande permanentne vyuzivane. A vlastne aj strecha. Vdaka NB som si uvedomil, ze na to bez nej neviem poriadne zatlacit a uzit si to. Na kochacku fajn, ale to uz bych radsej nejaku R129 na take
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Toyota obecně
Tak jasný, na daily není co řešit - ty dvě minisedačky a střecha jsou pádný argument.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota obecně
U konkurencie píšu že európska premiéra má byť 2. decembra v Essene, a tam by mali oznámiť aj české ceny (predpokladám, že aj slovenské teda). Silno dúfam, že sa v tej vyššej výbave zmestí do 35 000€.
Toyota GR86 MT
Re: Toyota obecně
Inak tiez som zvedavy na to co sa stane s tym trhom jazdeniek. Lebo momentalne je tych aut v ponuke strasne malo a ceny su vacsinou uplne prepnute, ze by mi ani nenapadlo zvazovat ze usetrim a nekupim novu ak by som si ju vedel dovolit. Ale je tam vela veci, ktore ma tahaju smerom k tej novej - motor, vzhlad, interier, aj to ze by to mohlo byt moje auto kym nas smrt jedneho z nas nerozdeli Jedine negativum co mi napada je, ze ta nova uz nema klasicky budik otackomera, ale to je prkotinaSnowman000 píše: ↑úte 16 lis 09:10 Vyzera to nadejne
Ale stejne od toho asi viac cakam ze prichod novej gen hlavne zhodi trochu ceny starej GT86 a ta mi pre zaciatok bude fakt stacit na to moje poprdkavanie okolo komina
Toyota GR86 MT
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota obecně
Jo mam to stejne...vo vsetkych aspektoch mi ta nove pride samozrejme lepsia, ale tie digi budiky, to je nieco co ja tez vobec nemusim.
A trosku sa mi zda ze neni az tak hrava, ako bola predFL GT86/BRZ, ale to asi bude len tymi gumami, ked sa tam daju Priusky alebo to bude jedna z tych lacnejsich verzii tak by to malo byt zase podobne tail happy
A trosku sa mi zda ze neni az tak hrava, ako bola predFL GT86/BRZ, ale to asi bude len tymi gumami, ked sa tam daju Priusky alebo to bude jedna z tych lacnejsich verzii tak by to malo byt zase podobne tail happy
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Toyota obecně
Tak zakladna verzia ma tie iste gumy co predchadzajuca generacia, plus vykon navyse a hlavne krutak v nizsich otackach, cize to uz by mohlo mozno aj na suchu vediet prelomit trakciu (neviem nemam zatial skusenosti so zadokolkami). Pripadne sa da este skratit staly prevod
Toyota GR86 MT
Re: Toyota obecně
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))