Toyota obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota obecně

Příspěvek od jarka »

Kámoš má ND předface s origo B6 Bilsteinama a nepřijde mi to nijak strašný oproti mému NB s podvozkem a stabíkama na semi. Jediný co mi u té jeho ND vadí fest je volant s velkým průměrem, no a pak samo geometrie, která by mohla být hravější. A i to velmi pěkně jede a to ta poface verze bude ještě lepší. Co si vzpomínám na moji, když měla ještě origo podvozek, tak zvenčí hodně působila jako kačenka na lidi, ale zevnitř to nebylo tak strašný.

edit: i když teď tak koukám na jedno mý video s origo podvozkem a zvenčí to vypadá celkem dramaticky :) https://www.youtube.com/watch?v=f0TxSQ-ndmg3
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5749
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Toyota obecně

Příspěvek od M.Z. »

jarka píše: úte 16 lis 14:56 Tak ona to je stejně taková klasika, který auto zůstane v sérii aby fungovalo. Ok, tak možná ten X-Bow :D - ale to je pro naprostý pacienty ;) . Za mě je ND poface nejlepší dostupný základ na trhu s nejlepším poměrem cena/(výkon+banán na ksichtě), ale samo to chce takovou úpravovou klasiku, který se asi nevyhnou jen speciály typu gt3. Mám to podobně jak píše vroom, taky jsem v toyobaru nejel a je to jen podle toho jak na mě působí :) .

MZ: však jak fungovala NC, když jsi jí dal jen podvozek a pneu. To se na ní celkem dalo tlačit, ne?
NC na B16 byla famózní! Jezdila nás taková partička blbečků s NC a jakmile jsem vyměnil podvozek a vyzkoušeli si to, tak okamžitě měnili i ti nejortodoxnější zastánci sériového stavu (protože výrobce přece nejlíp ví, co dělá :D )
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota obecně

Příspěvek od jarka »

Jo jo, výrobce nejlíp ví co dělá, jen je potřeba to většinou trochu dodělat :) . Třeba typicky u ND je naprostá nutnost zajet ze showroomu hned na geo. Kdybych neměl doma pěknou NB a nebavila mě už víc motorka a kdesi cosi, tak ND poface s hadrovou střechou by byla moje jasná volba. Udělal bych takovou klasiku - podvozek, převod, desky, gumy, disky, výfuk (a menší volant!) a myslím, že bych byl hodně spokojenej. Vůbec nechápu jak je možný, že v dnešní době se ještě něco takovýho vyrábí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota obecně

Příspěvek od Snowman000 »

Ja to mam podobne jak Vrooom...tie nudzove sedacky su dovod preco GT86/BRZ miesto akejkolvek MX-5. U mna su aj v tej Pande permanentne vyuzivane. A vlastne aj strecha. Vdaka NB som si uvedomil, ze na to bez nej neviem poriadne zatlacit a uzit si to. Na kochacku fajn, ale to uz bych radsej nejaku R129 na take :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota obecně

Příspěvek od jarka »

Tak jasný, na daily není co řešit - ty dvě minisedačky a střecha jsou pádný argument.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
greg
Autoškolák
Příspěvky: 66
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Toyota obecně

Příspěvek od greg »

greg píše: čtv 11 lis 19:43 Nema nahodou niekto nejake zakulisne info kedy mozeme u nas ocakavat GR86? Respektive kedy budu ceny a moznost objednavat? Zacinam nad tym autom seriozne rozmyslat :)
U konkurencie píšu že európska premiéra má byť 2. decembra v Essene, a tam by mali oznámiť aj české ceny (predpokladám, že aj slovenské teda). Silno dúfam, že sa v tej vyššej výbave zmestí do 35 000€. :-?
Toyota GR86 MT
greg
Autoškolák
Příspěvky: 66
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Toyota obecně

Příspěvek od greg »

Snowman000 píše: úte 16 lis 09:10 Vyzera to nadejne :x


Ale stejne od toho asi viac cakam ze prichod novej gen hlavne zhodi trochu ceny starej GT86 a ta mi pre zaciatok bude fakt stacit na to moje poprdkavanie okolo komina :ymparty:
Inak tiez som zvedavy na to co sa stane s tym trhom jazdeniek. Lebo momentalne je tych aut v ponuke strasne malo a ceny su vacsinou uplne prepnute, ze by mi ani nenapadlo zvazovat ze usetrim a nekupim novu ak by som si ju vedel dovolit. Ale je tam vela veci, ktore ma tahaju smerom k tej novej - motor, vzhlad, interier, aj to ze by to mohlo byt moje auto kym nas smrt jedneho z nas nerozdeli :-D Jedine negativum co mi napada je, ze ta nova uz nema klasicky budik otackomera, ale to je prkotina :-)
Toyota GR86 MT
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota obecně

Příspěvek od Snowman000 »

Jo mam to stejne...vo vsetkych aspektoch mi ta nove pride samozrejme lepsia, ale tie digi budiky, to je nieco co ja tez vobec nemusim.
A trosku sa mi zda ze neni az tak hrava, ako bola predFL GT86/BRZ, ale to asi bude len tymi gumami, ked sa tam daju Priusky alebo to bude jedna z tych lacnejsich verzii tak by to malo byt zase podobne tail happy :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
greg
Autoškolák
Příspěvky: 66
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Toyota obecně

Příspěvek od greg »

Tak zakladna verzia ma tie iste gumy co predchadzajuca generacia, plus vykon navyse a hlavne krutak v nizsich otackach, cize to uz by mohlo mozno aj na suchu vediet prelomit trakciu (neviem nemam zatial skusenosti so zadokolkami). Pripadne sa da este skratit staly prevod :)
Toyota GR86 MT
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Toyota obecně

Příspěvek od Stepan »

2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět