Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Vypadá fakt pečlivě udržovanej. Koroze obecně bych se u Sporta moc nebál - aspoň jsem to zatím nějak nepocítil ani na mým ani na předchozím veteránovi Ignisovi Sport (ten doteď vesele jezdí jinde). Olej bych neřešil, vždyť to má jen 60kkm, jen s tím B14 neporadím - jak píše jerry - svez se a dej vědět. Samotnýho mě to zajímá (i když já bych asi stejně neměnil, s B6 a OEM pružinama jsem spokojenej), přinejhorším k tomu asi dostaneš i OEM a prohodíš to.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Vyzera pekne, aj majitel sa zda podla popisu ze sa o to zaujimal celkom. Co sa tyka podvozku neviem poradit. Za mna je super ze tam mas dve sady novych znackovych gum aj s diskami. Na to ake je to male auto ma celkom drahe gumy kvoli tym rozmerom, takze pokial nie si taky manik ze tam potrebujes mat presne tvoj model pneumatik je to celkom vyhoda.
Toyota GR86 MT
Re: Suzuki obecně
Díky moc za odpovede
Majiteľ bude celkom fanda. Má nového outbacka, mx-5 a aj ameriku.
https://youtube.com/watch?v=bA4JKIZBQh4
K tomu podvozku, neviem, či by som to vedel popísať, keďže som nejazdil s pôvodným setupom a tiež nie som žiadny citlivý vodič, ani moc skúsený (pár 10tkm)
Majiteľ bude celkom fanda. Má nového outbacka, mx-5 a aj ameriku.
https://youtube.com/watch?v=bA4JKIZBQh4
K tomu podvozku, neviem, či by som to vedel popísať, keďže som nejazdil s pôvodným setupom a tiež nie som žiadny citlivý vodič, ani moc skúsený (pár 10tkm)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Ad. podvozek: neřeš nějaký objektivní info, prostě se s tím svez a uvidíš jestli je to pro tebe moc tvrdý nebo to ještě jde (ale pak dej vědět, bo to dost lidí stejně zajímá ).
PS: mě dneska volali ze servisu, že mi do čr dorazila LSD a koncem března jim tam Sporta vezu - ku.va už o tom 2 roky dumám a ono se to snad i podaří .
PS: mě dneska volali ze servisu, že mi do čr dorazila LSD a koncem března jim tam Sporta vezu - ku.va už o tom 2 roky dumám a ono se to snad i podaří .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Moc tvrdý nebude, skôr naopak. Majiteľove slová:
"Podvozok som menil ked auto malo asi 60tis Km, bol ako novy, pred zabalenim som ho zakonzervoval aby nebol ani povrchovo zahrdzavený, viem ho po dohode nahodit na auto, ale co mozem povedat ze bilstein je pohodlnejsi na nekvalitnych cestách, to bol aj dovod vymeny."
To lsd znie veľmi dobre, čo to stojí?
"Podvozok som menil ked auto malo asi 60tis Km, bol ako novy, pred zabalenim som ho zakonzervoval aby nebol ani povrchovo zahrdzavený, viem ho po dohode nahodit na auto, ale co mozem povedat ze bilstein je pohodlnejsi na nekvalitnych cestách, to bol aj dovod vymeny."
To lsd znie veľmi dobre, čo to stojí?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Aha, tak to je zajímavý - v tom případě bych se toho asi nebál. Ale už jen ten popis od majitele dává tušit, že to auto mělo správnou peci. To LSD tam ještě není, ale mělo by to být i s prací kolem 25t (možná malinko víc).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Ano, na zkušenost s B14 jsem také zvědavý. Určitě dej report. Jinak auto mě vyhovuje, často ho upřednostním i před O3 RS TSI. Rozhodně je s ním jízda zábavnější, v zatáčkách je těch skoro 400 kg méně hodně příjemných, v přímce je samozřejmě RS rychlejší. Víc se musí při jízdě přemýšlet, jak včas podřadit. Jediné co mě štve je systém keyless startování a odemykání. Dvojí mačkání (první je dveře řidiče, druhé ostatní) je zmatečné. A třeba jsem nechal náhradní keyless v tašce v autě a nedovolí tě to zamknout. Musíš ho z tašky vyndat. Zlatý klasický klíč.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Jak píše jerry, ten key-less systém je úplně na hovno, co bych dal za dálkáč a klasický klíč.
Z mýho pohledu je Sportík prostě strašně fajn daily. Navíc bych ještě pro daily doporučil pár drobných úprav:
Takový level 1:
- dodělání vypínače na senzor brzd k ecu, protože jinak ecu při brždění vypíná plyn, což je u auta, který tak rádo vrtí zadkem velká škoda (vypínač proto, že při vypnutí pak nefunguje tempomat);
- automatické vypínání ESP, nepřijde mi, že by v takhle slabým autě bylo potřeba (stejně tak start/stop jestli ho má);
- přední šrouby na nastavení odklonů (nastavit tak 1-1,3° negativ a sbíhavost na nulu, série má -0,5°a obrovskou sbíhavost)
Už těhle pár drobných zásahů za 2-3t to auto posune řidičsky o dost dál a nechá tě vyzkoušet i komplexnější řízení a pokud už tam máš tužší podvozek tak o to líp.
Z mýho pohledu je Sportík prostě strašně fajn daily. Navíc bych ještě pro daily doporučil pár drobných úprav:
Takový level 1:
- dodělání vypínače na senzor brzd k ecu, protože jinak ecu při brždění vypíná plyn, což je u auta, který tak rádo vrtí zadkem velká škoda (vypínač proto, že při vypnutí pak nefunguje tempomat);
- automatické vypínání ESP, nepřijde mi, že by v takhle slabým autě bylo potřeba (stejně tak start/stop jestli ho má);
- přední šrouby na nastavení odklonů (nastavit tak 1-1,3° negativ a sbíhavost na nulu, série má -0,5°a obrovskou sbíhavost)
Už těhle pár drobných zásahů za 2-3t to auto posune řidičsky o dost dál a nechá tě vyzkoušet i komplexnější řízení a pokud už tam máš tužší podvozek tak o to líp.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Myslím, že lepší je 100kW s 6MT. A víc aut v dobrém stavu bude 100kW. Přece jen 92kW už jsou 10 a více let stará.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.