Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
vroom: hmm, krasna reinkarnace Z3c. pekne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 (Miata)
Na dálnicích je to vůbec někdy vtipný, člověk si myslí jak nejde rychle pak stačí jedna čůrací pauza a kamion, kterýho předjížděl před hodinou 160 kolem projede tou svojí 90tkou . Imho na okresce v provozu je to někdy dost podobný, předjetí s nasazením všeho a hned se člověk zařadí za další kamion a čeká. Čím dál častěji pluju s ostatním provozem a je to nejjednoduší a rychlý je to velmi podobně (o spotřebě ani nepíšu). Krom nějakých rovných dlouhých okresek.pavproch píše:jj, už sme to tu psali mockrát, že dnešní foukané dvoulitry (a je jedno, elsi papají lehkou nbeo těžkou frakci ropy) se dají pozávodit jen s velkým úsilím.... fčera na německých autobahnech opět potvrzeno....
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 (Miata)
Přesně, občas mě třeba při cestě např. z Plzně, některé osobáky předjíždějí i 3x a ve finále jsem někde u Olomouce jen pár minut za ním, protože jsou pořád někde na kafi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
zalezi na konkretnich podminkach - priklad z patku na ceste z Martina do Ruzomberku. hned za Martinem poskakujici kolona jak krava, po jejim rozjeti stale vlak. predjel jsem asi 100 aut (ano, prehanim) jen abych na jejim uplnem zacatku nasel kokota s CZ RZ, ktery jel 70. dalsich 20 km jsem mel uplne prazdnou cestu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 (Miata)
proto je třeba co nejvíc jezdit po okreskách ane hlavních cestách, tam z 99% pokdobné nepříjemnosti nehrozí... navíc je víc krajinově i ridičsky vděčné a (většinou) bez PaChu.... akorát to skoro vždy trvá výrazně dýl než po těch (ucpaných) hlavních tazích...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Bob Hall & Dean Case talk Miata Heritage
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
Re: Mazda MX5 (Miata)
ten zadní náhon a bezprostřední kontakt s autem/cestou, o rychlosti to moc není. Dnes jsem nad tím právě přemýšlel při přejezdu jednoho kopce s pár serpentinama, který mám s mx5 najetý a tam, kde mazda jela 120 tak rs jede 150 s prstem v nose.KDB píše:Ale kdepa koně, ale s nárůstem Mk je dneska díky rozšíření turba větší adrenalin předjíždět. Když jsem před 5 lety koupil MG (160k,176Nm, 1060kg), tak byla předjíždění hračka - ani nebylo třeba moc šaltovat. Dneska musím koně hodně prohnat k omezovači, abych se dostal před joudu, co jen přišlápne plyn... Ale jak skončí rovinka, mizím jim ze zorného pole a naopak dojíždím ty, co jsem na předešlé několikakilometrové rovince před sebou ani nezahlédl...
Výkonu se člověk stejně rychle nasytí, ale dobře projeté esíčko udělá radost vždycky....
A o tom vždycky byla i Miata, ne ?
Pravda vyděsí
Re: Mazda MX5 (Miata)
aky rozmer mas obuty na RS a aky na Miate?
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
Re: Mazda MX5 (Miata)
potvrzuju bruse: tam kde s 3er kroužím celkem fklidu oblouky 120-150, tak v m4Zlikovi při 120 sem zpocenej až na prdeli...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 (Miata)
225/45R17 a 195/50R15drgi píše:aky rozmer mas obuty na RS a aky na Miate?
já jsem ale nemluvil o zatáčkách ale úseku mezi nima do kopce. Dnes chcalo, tzn tam kde by s mx byla zábava v 50 dveřma napřed, tam RS v 80 hrabalo
Pravda vyděsí