Subaru 2,0 boxer diesel?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
srát se to může, ale co jsem slyšel, tak servisy se k tomu moc nečelem nestavěj...a to dokonce ani v záruce.
EDIT: mělo být "čelem"
EDIT: mělo být "čelem"
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 09 led 20:05, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
kamarád měl Outbacka diesel koupeného v DE MY 2011 a za první rok byl 5x v servisu(1.nedodělky oproti objednané,2.spojka,3-4. návštěva problémy s ECU a DPF,5.odtah vozu chyba motoru s nouzovým stavem) a dostal výměnou Imprezu MY 2012 v trošku lepší výbavě také s dieslem,ale upravenou spojkou a ECU a od té doby najeto 25tkm a zatím jen pravidelný servis...
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
E46 330ci "roofless"
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
jediné co udělali, že prý přeprogramovali ŘJ, ale že by to mělo vliv to opravdu neřidičBOB píše:srát se to může, ale co jsem slyšel, tak servisy se k tomu moc nečelem nestavěj...a to dokonce ani v záruce.
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Jako že jí přeprogramovali, aby se to tolik nesralo?
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Přeprogramovávali ŘJ, aby to tolik netáhlo v nízkých otáčkách a nekurvilo to spojku.
2.9T RWD
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
ano, ale bez efektu
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
tak supr
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
kdyz se vyresi ten problem se spojkou, tak kolem 60tkm odchazeji vstriky a vyrobce/dovozce se k tomu stavi velice chladne
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Ahoj, tak jsem se také zařadil mezi "šťastné" majitele vybuchlého boxer diesla. Naštěstí v záruce a pouze jenom vstřikovače. Nicméně jsem z celé situace velmi rozladěn. Outback z roku 2011 je mé třetí Subaru. Po dvou předchozích absolutně spolehlivých Legacy, poslední z roku 2006 se mi zdála jako jasná volba nová generace, byť v provedení Outback. Dlouho před koupí jsem "sjížděl" fóra, diskuze a velmi se rozhodoval jestli zůstat u benzínové verze nebo jít do ropáka. Všechny argumenty hovořily pro naftový motor. A do 55 tis. km mě všechno přesvědčovalo o správnosti rozhodnutí. Spotřeba do 6,5 litru, krásný NmH. nicméně... za posledních 5 tis km dvakrát nucená regenerace PDF filtru a "výbuch" vstřikovače. Regenerace PDF stojí 1500 Kč, pokud by auto nebylo v záruce tak vstřikovač kolem 30 tis. plus odtah atd. Tam jsem pochopil že úspora nafta vs. benzín se momentálně jeví jako výrazná ( asi sto korun na sto km) ale celková náročnost dieselu, a věcí co se můžou odporoučet(PDF, EGR, palivové filtry, viz článek od mmira) mě vede k přehodnocení názoru a myšlenkám na návrat k benzínové verzi. Subaru nevyměním za nic jiného, ale ten diesel ... Přeji Všem spoustu km bez problémů.
Jirka
Jirka