Toyota obecně
Re: Toyota obecně
Neska sem si 2x říkal, jak mému oku sou aktuální modely Koyoty vzhledově hnusné až odporné... napřed mě dojela, visela za mnou, pak mě předjela (budiž mi omluvou, že sem jel v pindici) nová RAV4 v černé barvě a potem sem viděl na TV Retro reklamu na novou Korollu.... bléééééé :vomiting smiley:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Toyota obecně
Koukam na novy (jeste neprodavany) Land Cruiser. I tady, stejne jako u Pajera pred lety, konci velkoobjemova benzinova atmosfera (4.0 V8) a zustal jediny motor - naftovy ctyrvalec 2.8 se skromnymi 130 kW.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Toyota obecně
Extremne zla skusenost s Corollou 1.6 ValveMatic :
Dal som si s nou skusobnu jazdu, zostal som ale nemilo prekvapeny. Aj popluvana Fobia 1.0 TSI 66kW (ci kolko to ma) ide lepsie, o 81kW ani nehovorim, pri papierovo silnejsej Corolle je ako raketa.
Ako prve som si vsimol tupe totalne preposilovane riadenie, ktore s rastucou rychlostou prakticky netuhlo. Kazdy rychlejsi prejazd co len trochu nerovnou zakrutou znamenal odskakovanie zadnej napravy a zbesile zasahy ESP, auto sa zufalo naklanalo a do zakrut sa mu nechcelo snad rovnako, ako Ochcafkam f TDIcku. Aj to moje predpotopne o viac nez 300 kilo tazsie Mondeo zataca ochotnejsie a presnejsie. Dalsi bod - hluk. Corolla je napriek novinarskym pochvalnym recickam o tichosti v kabine docela rachotalek. Motor pocut viac, nez sa slusi na moderne auto za 17 tisic. Aj ked to nie je vyslovene neprijemny zvuk ako nastvaty trojvalec HTP, no obtazuje. Co ma ale odrovnalo bol prave motor - na papieri slusnych 130 koni, ocakaval som od toho dynamiku aspon trochu podobnu dynamike moho predosleho auta s vykonom sice o par koni vyssim, ale zaroven aj o par kil tazsim. No Toyota na sestke v 90-tke odmietla brat aj kopceky, ktore som necitil ani na byvalej sluzobnej HTP, kytickomat mi radil podradit az do stvorky. Zo zvedavosti som dal plyn do podlahy a auto nic, nadalej v stupani jemne stracalo rychlost. Roztocit ho na sestke na 130 bolo nad moju trpezlivost, tak za tri, pockat 15 sekund a na tachometrovych 140 do sestky. Potom tu sestku ako tak drzal, no iba do najblizsieho stupania, kde si motor opat ziadal nizsi kvalt. Nakoniec som urobil jednoduche meranie pruzneho zrychlenia 80-120 na trojke - za cca 10 sekund (dvaja v aute, kde ale je kua tych 130 koni ? Pre priklad - Focus II 1.6i 74kW to zvlada o cosi rychlejsie - za slabych 9 sekund), nasledne to iste, ale na sestke - autu to trvalo prisernych 25 sekund (Focus II 74kW za 16, ale na patke). Absolutne neakceptovatelne. Nemienim kvaltovat castejsie, ako v muzealnej S105L. Predavac mi celu cestu hovoril, ako je to auto sofersky prijemne. Ked som pri jednom zrychlovani do kopca podradil do trojky a siel s otackomerom do cerveneho za silneho hucania motora, spytal som sa ho, ci sa citi prijemne. Neodpovedal...
Dal som si s nou skusobnu jazdu, zostal som ale nemilo prekvapeny. Aj popluvana Fobia 1.0 TSI 66kW (ci kolko to ma) ide lepsie, o 81kW ani nehovorim, pri papierovo silnejsej Corolle je ako raketa.
Ako prve som si vsimol tupe totalne preposilovane riadenie, ktore s rastucou rychlostou prakticky netuhlo. Kazdy rychlejsi prejazd co len trochu nerovnou zakrutou znamenal odskakovanie zadnej napravy a zbesile zasahy ESP, auto sa zufalo naklanalo a do zakrut sa mu nechcelo snad rovnako, ako Ochcafkam f TDIcku. Aj to moje predpotopne o viac nez 300 kilo tazsie Mondeo zataca ochotnejsie a presnejsie. Dalsi bod - hluk. Corolla je napriek novinarskym pochvalnym recickam o tichosti v kabine docela rachotalek. Motor pocut viac, nez sa slusi na moderne auto za 17 tisic. Aj ked to nie je vyslovene neprijemny zvuk ako nastvaty trojvalec HTP, no obtazuje. Co ma ale odrovnalo bol prave motor - na papieri slusnych 130 koni, ocakaval som od toho dynamiku aspon trochu podobnu dynamike moho predosleho auta s vykonom sice o par koni vyssim, ale zaroven aj o par kil tazsim. No Toyota na sestke v 90-tke odmietla brat aj kopceky, ktore som necitil ani na byvalej sluzobnej HTP, kytickomat mi radil podradit az do stvorky. Zo zvedavosti som dal plyn do podlahy a auto nic, nadalej v stupani jemne stracalo rychlost. Roztocit ho na sestke na 130 bolo nad moju trpezlivost, tak za tri, pockat 15 sekund a na tachometrovych 140 do sestky. Potom tu sestku ako tak drzal, no iba do najblizsieho stupania, kde si motor opat ziadal nizsi kvalt. Nakoniec som urobil jednoduche meranie pruzneho zrychlenia 80-120 na trojke - za cca 10 sekund (dvaja v aute, kde ale je kua tych 130 koni ? Pre priklad - Focus II 1.6i 74kW to zvlada o cosi rychlejsie - za slabych 9 sekund), nasledne to iste, ale na sestke - autu to trvalo prisernych 25 sekund (Focus II 74kW za 16, ale na patke). Absolutne neakceptovatelne. Nemienim kvaltovat castejsie, ako v muzealnej S105L. Predavac mi celu cestu hovoril, ako je to auto sofersky prijemne. Ked som pri jednom zrychlovani do kopca podradil do trojky a siel s otackomerom do cerveneho za silneho hucania motora, spytal som sa ho, ci sa citi prijemne. Neodpovedal...
Re: Toyota obecně
Tak si to nekupuj, ty tatare čobolskej.V12 píše:Extremne zla skusenost s Corollou 1.6 ValveMatic :
Dal som si s nou skusobnu jazdu, zostal som ale nemilo prekvapeny. Aj popluvana Fobia 1.0 TSI 66kW (ci kolko to ma) ide lepsie, o 81kW ani nehovorim, pri papierovo silnejsej Corolle je ako raketa.
Ako prve som si vsimol tupe totalne preposilovane riadenie, ktore s rastucou rychlostou prakticky netuhlo. Kazdy rychlejsi prejazd co len trochu nerovnou zakrutou znamenal odskakovanie zadnej napravy a zbesile zasahy ESP, auto sa zufalo naklanalo a do zakrut sa mu nechcelo snad rovnako, ako Ochcafkam f TDIcku. Aj to moje predpotopne o viac nez 300 kilo tazsie Mondeo zataca ochotnejsie a presnejsie. Dalsi bod - hluk. Corolla je napriek novinarskym pochvalnym recickam o tichosti v kabine docela rachotalek. Motor pocut viac, nez sa slusi na moderne auto za 17 tisic. Aj ked to nie je vyslovene neprijemny zvuk ako nastvaty trojvalec HTP, no obtazuje. Co ma ale odrovnalo bol prave motor - na papieri slusnych 130 koni, ocakaval som od toho dynamiku aspon trochu podobnu dynamike moho predosleho auta s vykonom sice o par koni vyssim, ale zaroven aj o par kil tazsim. No Toyota na sestke v 90-tke odmietla brat aj kopceky, ktore som necitil ani na byvalej sluzobnej HTP, kytickomat mi radil podradit az do stvorky. Zo zvedavosti som dal plyn do podlahy a auto nic, nadalej v stupani jemne stracalo rychlost. Roztocit ho na sestke na 130 bolo nad moju trpezlivost, tak za tri, pockat 15 sekund a na tachometrovych 140 do sestky. Potom tu sestku ako tak drzal, no iba do najblizsieho stupania, kde si motor opat ziadal nizsi kvalt. Nakoniec som urobil jednoduche meranie pruzneho zrychlenia 80-120 na trojke - za cca 10 sekund (dvaja v aute, kde ale je kua tych 130 koni ? Pre priklad - Focus II 1.6i 74kW to zvlada o cosi rychlejsie - za slabych 9 sekund), nasledne to iste, ale na sestke - autu to trvalo prisernych 25 sekund (Focus II 74kW za 16, ale na patke). Absolutne neakceptovatelne. Nemienim kvaltovat castejsie, ako v muzealnej S105L. Predavac mi celu cestu hovoril, ako je to auto sofersky prijemne. Ked som pri jednom zrychlovani do kopca podradil do trojky a siel s otackomerom do cerveneho za silneho hucania motora, spytal som sa ho, ci sa citi prijemne. Neodpovedal...
Re: Toyota obecně
To je komentář dost od věci, nemyslíš? A pěkně hloupý k tomu. Na rozdíl od příspěvku V12, který popsal svou konkrétní zkušenost s autem...zdeny píše:Tak si to nekupuj, ty tatare čobolskej.
Re: Toyota obecně
Mně felda taky na pětku neudržela 90. Ani po rovině. Ale to bylo tím, že měla zkroucené hadičky u brzd a neustále trošku přibržďovala. A nestála těch 17k ani v CZK
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: sob 06 říj 20:05
Re: Toyota obecně
Je mně za vás trapnězdeny píše:Tak si to nekupuj, ty tatare čobolskej.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Toyota obecně
@Zdeny
Pokud jste se snažil být vtipný, moc vám to v tomto případě nevyšlo.
Pokud jste se snažil být vtipný, moc vám to v tomto případě nevyšlo.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Toyota obecně
Myslím to upřímně vážně. Serou mě tyhle černobílý jedinci. S Corollou 1,6 CVT jsem najezdil asi tak milionkrát víc než on v Arábii a Izraeli, Indii a v Číně(tam jsou totiž běžně v půjčovnách a jako taxi), takže se k ní mohu vyjádřit zcela přesně. A to asi takto: znám kupy daleko hroších aut. Ale tatar to vidí jednoznančně, proč mu to vyvracet. Zapomíná totiž, pro jaké účely je tohle auto děláno a zejména, kolik stojí.
Re: Toyota obecně
zdeny vsude byl vsechno zna a se vsim jezdi do 6 na sto
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw