sice to vytahuju z velké hloubky, ale něco podobného udělá i phaeton, začné pískat, na displeji svítí nějaký červený nesmysl a nereaguje na plyn, pokud je ale volno před autem tak nebrzdí, to však v danou chvíli je nepodstatné.pavproch píše:citace z testu GS 250 by -pj-:
Ty woe...Když na rovince mezi dvěma auty jedoucími ve vašem směru jede někdo proti, pochopitelně si vše naplánujete tak, aby protijedoucí auto minulo a vy jste pokračovali do levého. Nic těsného, žádný ostrý manévr, ale klidné přesunutí se do druhého pruhu desítky metrů za autem před vámi. Uděláte to, a jak se autu blížíte, ozve se procrash s příkazem Brake!, tedy brzděte. To samozřejmě neuděláte, proč také, před vámi jede jedno auto, které s ohromným nadhledem míjíte, proti nikdo, vy už jste navíc skoro úplně v levém pruhu. Přesunete se do něj zcela a v tu chvíli to přijde - už na úrovni auta napravo se vozu zmocní panika, nahodí plné brzdy, přitáhne bezpečnostní pás a myslím, že i sáhne do řízení. A k tomu ječí jak blondýna pod kudlou Normana Batese.
Nechápajíc co se děje najednou bez vlastního přičinění ostře zpomalujete v levém pruhu vedle auta po pravé straně a nemůžete s tím dělat vůbec nic. Dáte plný plyn, opakovaně a nic se nestane. GS zabrzdí až na rychlost citelně nižší než u předjížděného auta a pak se vám znovu milosrdně svěří. V tu chvíli se tak akorát můžete vrátit do vlastního pruhu a přemýšlet nad obsahem sprostého dopisu v japonštině.
Když se mi to stalo poprvé, nikdo proti daleko nejel a maximálně jsem vypadal jako panikařící blbec pro všechny kolem. Hodně mě to ale vystrašilo, ta absolutní bezmoc... Okamžitě jsem hledal, kde se dá tenhle smrtící stroj vypnout, ale neuspěl jsem. Později jsem na vůz dával větší pozor, abych se tomuto riziku nevystavoval znovu, po pár dnech se to ale ve velmi podobné situaci stalo podruhé. Tentokrát ale jelo auto proti, třebaže zprvu dost daleko, ale než GS zpomalilo a vrátilo mi řízení, byl rázem hodně blízko a měl jsem skutečně co dělat, abych se včas vrátil zpět. A to ani nedomýšlím, co by se stalo, kdyby někdo předjížděl za mnou, něco podobného by nemohl čekat a jistě by do mě naboural. Kdo ví, jestli by pak byl prostor vůbec něco udělat před blížícími se auty v protisměru...
jinak jako obvykle: pro -pj- za test auta co je testem auta a ne snůškou opsaných marketingových blábolů
Lexus (a jeho evropska anabaze)
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Pravda vyděsí
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Pan Janda by sa mal zamysliet nad tym, nez nieco napise. Lexus Pre-Crash je zavisly na kamerach, ktore monitoruju cestu a premavku. Nachadzaju sa na celnom skle, v strede hore a NESMU sa zakryvat. Tolko teoria a teraz otazka z praxe - kde sa na tejto fotke nachadza dialnicna nalepka? - http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... obrazek/55 Takze bodaj by ten system fungoval, ze ano... To si to NIKTO nevsimol?pavproch píše:citace z testu GS 250 by -pj-:
Ty woe...Když na rovince mezi dvěma auty jedoucími ve vašem směru jede někdo proti, pochopitelně si vše naplánujete tak, aby protijedoucí auto minulo a vy jste pokračovali do levého. Nic těsného, žádný ostrý manévr, ale klidné přesunutí se do druhého pruhu desítky metrů za autem před vámi. Uděláte to, a jak se autu blížíte, ozve se procrash s příkazem Brake!, tedy brzděte. To samozřejmě neuděláte, proč také, před vámi jede jedno auto, které s ohromným nadhledem míjíte, proti nikdo, vy už jste navíc skoro úplně v levém pruhu. Přesunete se do něj zcela a v tu chvíli to přijde - už na úrovni auta napravo se vozu zmocní panika, nahodí plné brzdy, přitáhne bezpečnostní pás a myslím, že i sáhne do řízení. A k tomu ječí jak blondýna pod kudlou Normana Batese.
Nechápajíc co se děje najednou bez vlastního přičinění ostře zpomalujete v levém pruhu vedle auta po pravé straně a nemůžete s tím dělat vůbec nic. Dáte plný plyn, opakovaně a nic se nestane. GS zabrzdí až na rychlost citelně nižší než u předjížděného auta a pak se vám znovu milosrdně svěří. V tu chvíli se tak akorát můžete vrátit do vlastního pruhu a přemýšlet nad obsahem sprostého dopisu v japonštině.
Když se mi to stalo poprvé, nikdo proti daleko nejel a maximálně jsem vypadal jako panikařící blbec pro všechny kolem. Hodně mě to ale vystrašilo, ta absolutní bezmoc... Okamžitě jsem hledal, kde se dá tenhle smrtící stroj vypnout, ale neuspěl jsem. Později jsem na vůz dával větší pozor, abych se tomuto riziku nevystavoval znovu, po pár dnech se to ale ve velmi podobné situaci stalo podruhé. Tentokrát ale jelo auto proti, třebaže zprvu dost daleko, ale než GS zpomalilo a vrátilo mi řízení, byl rázem hodně blízko a měl jsem skutečně co dělat, abych se včas vrátil zpět. A to ani nedomýšlím, co by se stalo, kdyby někdo předjížděl za mnou, něco podobného by nemohl čekat a jistě by do mě naboural. Kdo ví, jestli by pak byl prostor vůbec něco udělat před blížícími se auty v protisměru...
jinak jako obvykle: pro -pj- za test auta co je testem auta a ne snůškou opsaných marketingových blábolů
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Takový dotaz. Ten systém je určitě schopen rozeznat situaci předjíždění. Dával milý redaktor blinkr? Protože jestli ne, tak je mimo toho, že je hovado, jasné, proč auto brzdilo...
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
5,0 V8 atmosfera
348 kW (473) k / 520 Nm
1830 kg
348 kW (473) k / 520 Nm
1830 kg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
I kdyby. Zapomenete na blinkr a auto Vás zabije.brin píše:Takový dotaz. Ten systém je určitě schopen rozeznat situaci předjíždění. Dával milý redaktor blinkr? Protože jestli ne, tak je mimo toho, že je hovado, jasné, proč auto brzdilo...
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Máte někdo osobní zkušenost s Lexusem LS 2008+?
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Ja mam MY15 a tam teda funguje pre-crash naprosto bezchybne. Kdyz za nekym akceleruju na predjeti a pak ho mijim o par cm, klidne bez blinkru, tak rve a sviti, ale nebrzdi.Honza42 píše:I kdyby. Zapomenete na blinkr a auto Vás zabije.brin píše:Takový dotaz. Ten systém je určitě schopen rozeznat situaci předjíždění. Dával milý redaktor blinkr? Protože jestli ne, tak je mimo toho, že je hovado, jasné, proč auto brzdilo...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Detail pohoneho ustroji noveho LC500h: https://lexusenthusiast.com/2016/02/18/ ... nsmission/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
Zdravim,mam LS430 ne dlouho necely rok. O musim rict ze auto me stale prekvapuje,v 99 % prijemne. Cena beznych nahradnich dilu (pokud je clovek nekupuju primo v Lexusu) je skoro az smesna a dost pod cenou lidoveho chrotadla TDI octavia. je pravda je dily ktere bezne nemenite jsou o to drazzsi. Plecharina vzduch. podvozek atd. Jinak auto je spolehlive,pohodlne a kdyz na to prijde i dost svizne. Ma samozrejme i slabiny,na rozbitych silnicich se podvozek docela neprijemne rozvlni,ale vyvojari v Lexusu urcite nepocitali ze by tohle auto jezdilo po tankodromech ktere jsou u nas na dennim poradku. jinak je tohle auto balzam na dusi. Opravdu promyslene kdz je potreba neco vymenit nebo opravit,jde to jednoduse,nikde zadne zbytecne nastrahy jako u koncernovych vozu,kde kvuli prkotine clovek musi rozebrat pul auta. Spotreba vzhledem k vaze a vykonu vic nez dobra da se s tim jezdit i do deseti litru.merlin píše:Ja som IS nikdy nepochopil nazvem to globalne, asi vysielame na inej vlnovej dlzke
Pocul som ze LS je celkom dobre auto, kto vie
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
tohle asi nebude moc dobrá čtyřkolka
BTW: Lexus opravdu u žádného svého modelu neumí nezávislé topení?? Nebo alespoň vyhřívané čelní sklo?
BTW: Lexus opravdu u žádného svého modelu neumí nezávislé topení?? Nebo alespoň vyhřívané čelní sklo?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time