Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
Konkurence toyobaru to rozhodne neni, stoji asi 2x tolik - 60k eur. Ja bych videl jako nejblizsi konkurenci lotus. Akorat tohle ma mnohem lepsi interier.
Re: Renault a vše kolem nich!
je tam 1.8 turbo 252 koní na 1080 kg. Původní A110 měla 1.0 -1.6 atmo. Konkurence je prý Cayman/4C. Primárně to má být daily. Každopádně úvodní edici 1955 aut prodali během 5 dní, defacto jen Francie, Německo. Nevypadá to, ale vnitřnosti to má na úrovni, komplet hliníkový skelet, dvojité lichoběžníky všude, rovný spodek, funkční difuzor, aktivní výfuk, odlehčená sedadla i kola. Proto těch 58tis EUR, ikdyž je to hrana.
dle vyjádření šéftechnika je DCT jako celkový systém lehčí než s manuálem (odpadá kulisa řazení na centrální konzoli a pedál) navíc by ho 95% zákazníků stejně preferovalo
https://youtu.be/A8NZueralPI
dle vyjádření šéftechnika je DCT jako celkový systém lehčí než s manuálem (odpadá kulisa řazení na centrální konzoli a pedál) navíc by ho 95% zákazníků stejně preferovalo
https://youtu.be/A8NZueralPI
Re: Renault a vše kolem nich!
Mne prijemne prekvapilo, ze vaha 1080kg je o "wet weight" tedy se všema kapalinama a plnou nadrzi.
Sedacky to ma vazne famozni. Delka 4170 je taky fajn. Libi se mi to cim dal vic.
Sedacky to ma vazne famozni. Delka 4170 je taky fajn. Libi se mi to cim dal vic.
Naposledy upravil(a) Vrooom dne ned 12 bře 09:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Renault a vše kolem nich!
Hodně zajímavé auto, myslím si, že zákazníky si najde snadno. Na 4C se čeká snad rok (ale je tam dost omezená výrobní kapacita kvůli karbonovému monokoku a celkové složitosti auta).
Zajímavé, že na těhle malých hračkách se vždy musí někdo vyblbnout na masce a hlavně předních světlech
Zajímavé, že na těhle malých hračkách se vždy musí někdo vyblbnout na masce a hlavně předních světlech
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Renault a vše kolem nich!
na 4C se fakt rok nečeká, v Imofe mají hned dvě skladem, sleva snad půl míče co jsem tam byl naposled
na té 4C mi přijde, že 3/4 auta stál ten monokok a na víc jim nezbylo, viz. intr
jo sedačky A110 jsou od Sabeltu prý váží 13 kg a spolujezdce původně měla být napevno, kvůli váze ale nakonec je posuvné kvůli daily.
na té 4C mi přijde, že 3/4 auta stál ten monokok a na víc jim nezbylo, viz. intr
jo sedačky A110 jsou od Sabeltu prý váží 13 kg a spolujezdce původně měla být napevno, kvůli váze ale nakonec je posuvné kvůli daily.
Re: Renault a vše kolem nich!
Podívej se na světové prodeje a produkci. A v imofě ten model asi zapomněli dát na web viz. foto
Známej cca před pěti měsíci dostal 4C po cca 10ti měsících od objednání a to je pravidelný zákazník AR.
Interiér je spartáckej, ale u takového auta to je asi stejně významné jako doplňování kapaliny do ostřikovačů.
Stím Renaultem si, ale mohli trošku pohrát s naladěním výfuku...
Známej cca před pěti měsíci dostal 4C po cca 10ti měsících od objednání a to je pravidelný zákazník AR.
Interiér je spartáckej, ale u takového auta to je asi stejně významné jako doplňování kapaliny do ostřikovačů.
Stím Renaultem si, ale mohli trošku pohrát s naladěním výfuku...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Renault a vše kolem nich!
no vzdyt rikam ze tam mají dvě a v ostrave minimalne taky jednu
spartánskej a odlfláklej/levnej je rozdíl, spartánskej interiér má podle mě Lotus tohle je intr z Punta a volant ze šlapací motokáry
spartánskej a odlfláklej/levnej je rozdíl, spartánskej interiér má podle mě Lotus tohle je intr z Punta a volant ze šlapací motokáry
Re: Renault a vše kolem nich!
Alfa ma desne plastykovy stredoy tunel, to nechapu. Palubka po potazeni priplatkovou kuzi vypada fajn.
Razeni se lotusu povedlo. Karovany interier je taky cool alpina ma zdaleka nejlepsi interier.
Razeni se lotusu povedlo. Karovany interier je taky cool alpina ma zdaleka nejlepsi interier.
Re: Renault a vše kolem nich!
Moc pekny, kompaktni sportak jak to ma byt. Trochu - za prevodovku, ale jinak fajn auticko. Jsem zvedavy jak si povede v poradnych testech.
Re: Renault a vše kolem nich!
Dokonce si nevybavuji moc aut od prvního Focuse, která jsou tak zábavně přetáčivá.
https://www.autoweb.cz/renault-megane-r ... kazdy-den/
Teda už dlouho jsem nečetl takhle nadšenou recenzi na <>