Tak to asi plati obecne, samozrejme lze byt rychly i bez spetky elegance. Ale nesmis se na to divat jen vizualniho hlediska, eleganci se rozumi i celkove jemne zachazeni s autem na limitu, ktere jedine dovoli se na tom limitu drzet po co nejdelsi moznou dobu. I bez toho lze byt dobry, ale ne nejlepsi. Ne nadarmo se nejlepsi piloti historie vyznacuji take cistym, jemnym stylem...ExFun píše: v tomto směru Ti jako neŘidič nedokážu být partnerem pro diskuzi. Jen ze svého sportu vím, že elegance není vždy dobrým vodítkem. Současný zřejmě nejlepší hráč squashe má vizuálně techniku začátečníka, přesto ho když není zraněný dokážou porazit asi 4 lidi a naprosto ten sport změnil.
Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
jarka: Ty casy se opravdu meri na obou delkach. Nikdy jsem si toho moc nevsimal, ale neni to nic nestandardniho. Jen se obvykle i tak jede trochu "letmeji", tady de facto vyjizdi z boxu rovnou na start, ale to je jeho problem.
Jinak nevim, jake casy jste s cim jezdil na NS, ale par desitek kg dolu a par desitek koni nahoru by pri pouziti techto pneu na 8:08 nestacilo ani za boha.
Vroom: Hmotnost RS Trophy je znama, viz nase clanky 1350 kg, takze tam uz to dolu moc neslo... A v dnesni dobe je otazkou, co to je za cislo, jestli je to sucha hmotnost, nebo nejaka "europohotovostni" s nadrzi, ridicem a pantoflema na plaz... To dela bohuzel velke rozdily a tady to nebylo jednoznacne zmineno.
Jinak nevim, jake casy jste s cim jezdil na NS, ale par desitek kg dolu a par desitek koni nahoru by pri pouziti techto pneu na 8:08 nestacilo ani za boha.
Vroom: Hmotnost RS Trophy je znama, viz nase clanky 1350 kg, takze tam uz to dolu moc neslo... A v dnesni dobe je otazkou, co to je za cislo, jestli je to sucha hmotnost, nebo nejaka "europohotovostni" s nadrzi, ridicem a pantoflema na plaz... To dela bohuzel velke rozdily a tady to nebylo jednoznacne zmineno.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Ja bych rekl, ze to je z ciste pragmatickych duvodu. trat meri skoro 21 Km a aby ji nemuseli pred kazdym merenim celou objizdet tak je nejaky nepsany pravdilo, ze se meri od vyjezdu z boxove ulicky a konci na care, aby opet nemuseli objizdet cele kolo, ale mohli vzit rovnou do boxu viz megan. Nevidel sem zadny podobny mereni kdy by bylo cele kolo. Samozrejme i R26R jelo na stejne dlouhem useku. A zavodaky jezdi vln konfiguraci trate.jarka píše:Nevím jak je to na NS, ale na jiných okruzích se místo startu a cíle shodují. Pokud by to měl být i tento případ, tak je čas 8:08 pro celý okruh úplně mimo. Z videa mi přijde reálný čas pro celý okruh někde kolem 8:14 (s letmým startem), což je čas odpovídající meganu R26.R na semislickách (8:17).
Mozna chlapci oblepili megane izolackou stejne jako kdysi kuci u subaru , ale neverim tomu.
Re: Renault a vše kolem nich!
Pokud vyjdu z předpokladu, že video není podvrh, tak jediný klíčový co mě napadá je kombinace nižší hmotnosti a výkonu navíc. Gumy jsou asi ty co tvrdí, semislick by snad takhle nepískal. Navíc NS mi nepřišel z mých malých zkušeností nějak extrémě náročný na gumy a RE050 mají dost měkou směs a tady by měli fungovat dobře.pjanda píše:jarka: Ty casy se opravdu meri na obou delkach. Nikdy jsem si toho moc nevsimal, ale neni to nic nestandardniho. Jen se obvykle i tak jede trochu "letmeji", tady de facto vyjizdi z boxu rovnou na start, ale to je jeho problem.
Jinak nevim, jake casy jste s cim jezdil na NS, ale par desitek kg dolu a par desitek koni nahoru by pri pouziti techto pneu na 8:08 nestacilo ani za boha.
Kolik koní mu dle Vás přidali na výkonu, aby to jelo takto (50-60)?
Ad. moje časy: na NS jsem s mým středně upraveným CTR dal celkem 5 kol, ve 4. jsem měl sólo čas 9:20 BTG (pneu Falken FK-452, žádný semi). S trochou odhodlání a odtahovkou u cíle , bych se asi k 9min dostal (rezervy jsem si nechával všude docela veliký).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Renault a vše kolem nich!
Jarka: Uvazim-li, co je tam realne zajet na podobnych pneu s M3, Z4MC nebo 911, tak pokud zasadne nepohnuli s hmotnosti, museli by tomu pridat pres 100 koni. Protoze si opravdu nedokazu predstavit, jak jinak by MRS s RE050A (podle me to neni dobra pneumatika pro podobne vyuziti, nemam je rad ani trochu) byl s to zajet cas, ktery je mozny zajet se Z4MC na semislickach nebo C2S na Cupech.
U turba nebude pridani takoveho vykonu nic az tak sloziteho, vsak vydrzet to auto musi jen par kol a kdyz nehraje spotreba roli, da se i s naladenim pohrat tak, aby to bylo ovladatelne.
Jezdil jsem na NS se Z06, M6, C2S, Z4MC, M3 E46, 335i, 130i (a jeste nekolika slabsimi auty), coz jsou s ohledem na tridu a udavany cas MRS Trophy docela dobra referencni auta. A vim jak je slozite dostat se s nimi k casu okolo 8 minut, pritom svoji jizdou necham prostor ke zlepseni treba kolem 5-10 sekund. A najednou nekdo prijde s kompaktem o vykonu 265 koni, hmotnosti 1360 kg, nezajimavymi pneumatikami a zajede tam jizdou, ktera mi v nicem neotevira oci a naopak v ni vidim radu drobnych chyb, cas 8:08?
To zkratka neni mozne. Tomu lze verit jen bez vlastni realne zkusenosti (kterou samozrejme drtiva vetsina lidi nema, proto si to Renault muze dovolit).
U turba nebude pridani takoveho vykonu nic az tak sloziteho, vsak vydrzet to auto musi jen par kol a kdyz nehraje spotreba roli, da se i s naladenim pohrat tak, aby to bylo ovladatelne.
Jezdil jsem na NS se Z06, M6, C2S, Z4MC, M3 E46, 335i, 130i (a jeste nekolika slabsimi auty), coz jsou s ohledem na tridu a udavany cas MRS Trophy docela dobra referencni auta. A vim jak je slozite dostat se s nimi k casu okolo 8 minut, pritom svoji jizdou necham prostor ke zlepseni treba kolem 5-10 sekund. A najednou nekdo prijde s kompaktem o vykonu 265 koni, hmotnosti 1360 kg, nezajimavymi pneumatikami a zajede tam jizdou, ktera mi v nicem neotevira oci a naopak v ni vidim radu drobnych chyb, cas 8:08?
To zkratka neni mozne. Tomu lze verit jen bez vlastni realne zkusenosti (kterou samozrejme drtiva vetsina lidi nema, proto si to Renault muze dovolit).
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
A jeste jeden argument, proc by musel byt navysen hlavne vykon - na NS nestaci mit jen dobry pomer kg na kone (pokud to samozrejme nebude neco s 500 kg ), mezi auty se spickovymi casy nenajdete nic s 200 nebo 250 konmi. Treba ani Lotusy, ktere tu zminoval Reese, se na NS nechytaji. Jezdil jsem ostatne na NS i s Bondovym Speedsterem, ktery podle me ani nemel seriovych 200 koni, ale spise tak 240 po nejake uprave, a stejne se pri hmotnosti hluboko pod tunu proste nechytal.
Ten okruh je dost rychly a nestaci mit dobrou akceleraci, je treba mit auto schopne dosahovat vysokych rychlosti. Proto je nejakych 330-350 koni na podobny cas podle me minimum, tim spise, pokud pneumatiky jsou takove jake jsou. Zrovna ted studuji posledni zarez Sport auta na NS (1 M za 8:15) a M3 E92 tam ma tech jejich 8:05 na semi slickach...
Ten okruh je dost rychly a nestaci mit dobrou akceleraci, je treba mit auto schopne dosahovat vysokych rychlosti. Proto je nejakych 330-350 koni na podobny cas podle me minimum, tim spise, pokud pneumatiky jsou takove jake jsou. Zrovna ted studuji posledni zarez Sport auta na NS (1 M za 8:15) a M3 E92 tam ma tech jejich 8:05 na semi slickach...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Když nad tím tak přemýšlím tak budete mít ohledně vlivu výkonu motoru na NS pravdu. Znám jedno hodně a dobře upravené CTR (257ps, 1200kg, ostatními úpravami je to prakticky závodní auto) má na semislicku s dobrým řidičem čas BTG 8:15. Asi jste mě přesvědčil, takže cca. +80ps, no a jestli šachovali s výkonem tak nevidím důvod proč by se držely zpátky s hmotností.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Renault a vše kolem nich!
Pozrel som to video a podla mna je to velmi efektivna jazda, netreba to porovnavat so zadnokolkou. Mam tiez skusenost ze najrychlejsi prejazd s prednym pohonom a samosvorom je zatocit tak o 20% viac ako je potrebne na prejazd a za apexom pridat tolko plynu aby to cloveka vynieslo na vonkajsi okraj. Mozno to nie je pekne ale urcite velmi rychle.
P.S. Dufam ze pri takomto rekorde je pritomny aj notar + technik a pise sa overena zapisnica? Inak to nema zmysel pri ziadnom aute...
P.S. Dufam ze pri takomto rekorde je pritomny aj notar + technik a pise sa overena zapisnica? Inak to nema zmysel pri ziadnom aute...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Renault a vše kolem nich!
Pokud se nakomu zalibil faceliftovany Koleos muze se podivat, jak by mu to sluselo v barvach Gordini. Jde smaozrejme jen o predstavu jednoho nadsence, podle me docela zrudnou...
Autorem je L il-k Amaru provozujici blog http://virtuel-car.blogspot.com.
Autorem je L il-k Amaru provozujici blog http://virtuel-car.blogspot.com.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
to sa vôbec dá???pjanda píše:Pokud se nakomu zalibil faceliftovany Koleos