Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
Vroom: Ty jen předpokládáš a podle toho vypadají tvoje závěry Já nejsem žádný superřidič, ale poznal jsem dost aut i dost řidičů a nároky tomu odpovídají. Jinak že to moc baštíš je vidět od začátku, já bych za tohle řekl leda bravo střižna nebo bravo tuning
Re: Renault a vše kolem nich!
no osobně tam moc nedotáčivosti nevidím, jednou možná dvakrát, ale zároveň s tím otáčky letěly nahorů... tedy bych spíš řekl, že to přerval plynem...
pískající guma ještě kulové znamená, měl jsem pár sezón staré gumy na mini, když jsem ho bral ani nevím, co to bylo za sráče, ale z těch šla vyloudit skoro skladba. pískali minimálně ve dvou stupnicích a podle druhu hvizdu člověk věděl jestli ještě zatáčíme nebo už ne a co byla velká prča, tak hvízdaly defakto furt. 115 koní hvízdat při zkoušce zrychlení pár metrů na trojku se často neslyší...
vím prd, co tam bylo za gumy, ale tipnul bych si něco uřvaného.
editek: vidím, že nejsem sám, kdo si to myslí stejně a co se týče umu, tak zas žádná trága, nikde to vyloženě rychlostně nepodcenil, několikrát přecenil... no na tyhle soudy tady budou větší experti, udělám si taky cestovní video, jak si pořídím on board kamerku, a nechám se tu zlynčovat
pískající guma ještě kulové znamená, měl jsem pár sezón staré gumy na mini, když jsem ho bral ani nevím, co to bylo za sráče, ale z těch šla vyloudit skoro skladba. pískali minimálně ve dvou stupnicích a podle druhu hvizdu člověk věděl jestli ještě zatáčíme nebo už ne a co byla velká prča, tak hvízdaly defakto furt. 115 koní hvízdat při zkoušce zrychlení pár metrů na trojku se často neslyší...
vím prd, co tam bylo za gumy, ale tipnul bych si něco uřvaného.
editek: vidím, že nejsem sám, kdo si to myslí stejně a co se týče umu, tak zas žádná trága, nikde to vyloženě rychlostně nepodcenil, několikrát přecenil... no na tyhle soudy tady budou větší experti, udělám si taky cestovní video, jak si pořídím on board kamerku, a nechám se tu zlynčovat
Naposledy upravil(a) KoPP dne sob 18 čer 18:34, celkem upraveno 1 x.
Slow and serious
Re: Renault a vše kolem nich!
Pánové, vždyť je to jasné a na tom videu jasně viditelné: Mégane byl tak rychlý díky brutálnímu odlehčení v podobě demontáže vnitřního zpětného zrcátka
Když už o tom jde řeč, tak mám dotaz na zkušené: jak moc jsou auta jako řekněme 130i na NS limitována přehříváním brzd? Používáte všichni automaticky nějakou lepší směs destiček (řekněme něco jako EBC Red Stuff), jiné kotouče popř. "pancéřové" hadice...? Nebo to zvládají i standardní brzdy, aniž by se během jednoho kola na NS přehřály?
Když už o tom jde řeč, tak mám dotaz na zkušené: jak moc jsou auta jako řekněme 130i na NS limitována přehříváním brzd? Používáte všichni automaticky nějakou lepší směs destiček (řekněme něco jako EBC Red Stuff), jiné kotouče popř. "pancéřové" hadice...? Nebo to zvládají i standardní brzdy, aniž by se během jednoho kola na NS přehřály?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Renault a vše kolem nich!
Predpokladame vsichni, nikdo s timhle autem tu nejel a nejspis vzhledem k omezene serii i nepojede . Profesionalni zavodnik tu taky neni ... jen amateriReese píše:Vroom: Ty jen předpokládáš a podle toho vypadají tvoje závěry Já nejsem žádný superřidič, ale poznal jsem dost aut i dost řidičů a nároky tomu odpovídají. Jinak že to moc baštíš je vidět od začátku, já bych za tohle řekl leda bravo střižna nebo bravo tuning
Re: Renault a vše kolem nich!
beaumont: Spravna otazka, brzdy jsou casto limitujici pro casy na NS, protoze proste nevydrzi cele kolo, i kdyz ten okruh na ne neni vylozene narocny. Kdyz se to nerozpadne pri sjezdu do Adenau, tak uz to nejak dojedete
Kazdopadne zrovna 130i mela uzasne brzdy (bohuzel jen do FL) a byly prakticky ke neutahani. Zvladly i cele klesani z Grossglockneru na plno a to je mnohem narocnejsi nez ccela NS. Tam nebyl problem ujet 2-3 kola v kuse bez zavahani.
Zrovna u 130i plati, ze je cela "nad vykonem". Brzdy, prenos vykonu, podvozek, to vse by zvladlo mnohem vice. U leckterych hothatchu je vse na hrane. Proto jsem take presvedcen o svych slovech na adresu 130i - jedna vec je vydrzet v tempu kolo, jina zavod a treti rok ostreho jezdeni Toto uz zadne tabulky neprozradi..
Kazdopadne zrovna 130i mela uzasne brzdy (bohuzel jen do FL) a byly prakticky ke neutahani. Zvladly i cele klesani z Grossglockneru na plno a to je mnohem narocnejsi nez ccela NS. Tam nebyl problem ujet 2-3 kola v kuse bez zavahani.
Zrovna u 130i plati, ze je cela "nad vykonem". Brzdy, prenos vykonu, podvozek, to vse by zvladlo mnohem vice. U leckterych hothatchu je vse na hrane. Proto jsem take presvedcen o svych slovech na adresu 130i - jedna vec je vydrzet v tempu kolo, jina zavod a treti rok ostreho jezdeni Toto uz zadne tabulky neprozradi..
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
pJanda: A nechával jste desky + kotouče, jaké tam byly z fabriky, nebo něco lepšího?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Renault a vše kolem nich!
Vroom: Jo, jenže někdo poznal auta, okruhy, řidiče a někdo jezdí na kole Takže není předpoklad jako předpoklad A profesionalni zavodnik je ten, kdo za to bere peníze, ne ten kdo umí řídit.
Re: Renault a vše kolem nich!
beaumont: Praveze byly standardni, nebyla potreba je menit za neco lepsiho. Je to i u BMW dost vyjimecny stav, co by treba M3 E46 dala za poradne brzdy, tech se dockala az CSL...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Renault a vše kolem nich!
Brzdy mi vcelku nikdy problem nedelaly, pokud byly jako nove. Az posledni rok nejak nejsou co driv. Ale uz se na tom pracuje
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: Renault a vše kolem nich!
presne tohle me taky napadlo . je otazka, proc ho sundali, ze by kvuli tomu, ze tam nejsou zadni sicny a tak a tim to vazi o metrak mene?beaumont píše:Pánové, vždyť je to jasné a na tom videu jasně viditelné: Mégane byl tak rychlý díky brutálnímu odlehčení v podobě demontáže vnitřního zpětného zrcátka
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou