Silenbloky Fiat Ducato 3.0 CNG
Napsal: čtv 14 říj 18:06
Ahoj,
v práci jezdím s plynovým Ducatem, pokud se nemýlím je to třetí generace, vyráběná od roku 2006, je to trochu starší auto, už má něco za sebou. Vyzkoušel jsem snad všechny značky dodávek, některý starší, některý novější, ale tohle auto mi už od začátku nesedne.
Při řazení, největší problém asi nastává z 1 na 2, auto buďto sebou škubne, nebo ztratí úplně otáčky, občas se stane že plynovej pedál mám až na podlahu a několik sekund se nic neděje, zhruba 2-3 sekundy potom se auto teda uráčí reagovat a jede normálně. Stejný, když na neutrál držím plynovej pedál na stejný poloze, někdy prostě otáčky spadnou do volnoběhu, ale plynovej pedál zůstává pořád na stejný pozici.
S tou ztrátou otáček při různých manévrech by nebyl až takovej problém, ale s tím řazením je.
Jedná se mi o to hlavně, protože jezdím po městě a musím řadit plynule, hlavně do kopce, aby se mi nevysypal náklad.
Zkoušel jsem fakt už všechno, do řazení přidávat plyn, nebo pustit úplně, řadit pomalu, rychle, na nízký otáčky nebo naopak motor vytočit úplně, nepomáhá nic. Poslední dva dny s autem jezdím skoro na volnoběh (tzn. 1 000 - 1 300 ot.), protože si prostě nemůžu dovolit, aby se auto škubalo, akorát teda při takový jízdě auto nemá skoro žádnou akceleraci a do kopců ani nemluvě.
Stejný škubnutí registruju při puštění plynu, když je ve vyšších otáčkách, škubnutí je dost znát.
Auto už bylo v autorizovaným servisu, tam se vozilo do teď, ale momentálně kvůli vyšším cenám se jezdí k automechanikovi kousek od firmy.
Těch problémů je trochu víc,
- při rychlejší jízdě, např. z kopce, pokud neakceleruju, klesá teplota, pak spadne úplně na nulu, autu se zapne větrák, kontrolka motoru a na sekundu mírně pohasnou světla. Větrák potom běží dál, ale auto jede normálně
-absolutně netlumí nárazy, jakákoliv nerovnost na silnici je smrt, na větší nerovnosti musím úplně do zastavení, jinak auto vyloženě skáče
-při studeným startu auto absolutně nereaguje a na volnoběh několikrát chcípne
-občas se po natankování plynu přepne do benzínu a jede na plyn až druhej den
Rád bych se zeptal, jestli má někdo podobné zkušenosti, u nás to většinou funguje tak, že dokud auto jezdí, tak se neopravuje. Hlavně to škubání při řazení a pokud pustím plyn je příšerný. Díky.
v práci jezdím s plynovým Ducatem, pokud se nemýlím je to třetí generace, vyráběná od roku 2006, je to trochu starší auto, už má něco za sebou. Vyzkoušel jsem snad všechny značky dodávek, některý starší, některý novější, ale tohle auto mi už od začátku nesedne.
Při řazení, největší problém asi nastává z 1 na 2, auto buďto sebou škubne, nebo ztratí úplně otáčky, občas se stane že plynovej pedál mám až na podlahu a několik sekund se nic neděje, zhruba 2-3 sekundy potom se auto teda uráčí reagovat a jede normálně. Stejný, když na neutrál držím plynovej pedál na stejný poloze, někdy prostě otáčky spadnou do volnoběhu, ale plynovej pedál zůstává pořád na stejný pozici.
S tou ztrátou otáček při různých manévrech by nebyl až takovej problém, ale s tím řazením je.
Jedná se mi o to hlavně, protože jezdím po městě a musím řadit plynule, hlavně do kopce, aby se mi nevysypal náklad.
Zkoušel jsem fakt už všechno, do řazení přidávat plyn, nebo pustit úplně, řadit pomalu, rychle, na nízký otáčky nebo naopak motor vytočit úplně, nepomáhá nic. Poslední dva dny s autem jezdím skoro na volnoběh (tzn. 1 000 - 1 300 ot.), protože si prostě nemůžu dovolit, aby se auto škubalo, akorát teda při takový jízdě auto nemá skoro žádnou akceleraci a do kopců ani nemluvě.
Stejný škubnutí registruju při puštění plynu, když je ve vyšších otáčkách, škubnutí je dost znát.
Auto už bylo v autorizovaným servisu, tam se vozilo do teď, ale momentálně kvůli vyšším cenám se jezdí k automechanikovi kousek od firmy.
Těch problémů je trochu víc,
- při rychlejší jízdě, např. z kopce, pokud neakceleruju, klesá teplota, pak spadne úplně na nulu, autu se zapne větrák, kontrolka motoru a na sekundu mírně pohasnou světla. Větrák potom běží dál, ale auto jede normálně
-absolutně netlumí nárazy, jakákoliv nerovnost na silnici je smrt, na větší nerovnosti musím úplně do zastavení, jinak auto vyloženě skáče
-při studeným startu auto absolutně nereaguje a na volnoběh několikrát chcípne
-občas se po natankování plynu přepne do benzínu a jede na plyn až druhej den
Rád bych se zeptal, jestli má někdo podobné zkušenosti, u nás to většinou funguje tak, že dokud auto jezdí, tak se neopravuje. Hlavně to škubání při řazení a pokud pustím plyn je příšerný. Díky.