Ďalšie problémy Grande punto
Napsal: ned 17 pro 20:05
Chcem sa spýtať na ďalšie problémy ktoré som si všimol na Grande Punto 1.4 / 57 kW r. 2009
Motor mi tak v pravidelných intervaloch mierne trasie. Ak je studený, tak viac a ak prejde na vonkajší okruh, tak potom menej. Naši majú Lineu a tam ak sa dotknem vzduchového filtra tak sa takmer nepohne. Zrealizoval som výmenu sviečok a priznám sa, že keď som menil sviečky, tak som si neodsledoval, či to robí. Dal som tam sviečky Bosch a boli tam NGK. Napadlo ma, či by sa tam dali vraziť naspäť tie sviečky NGK a pozrieť sa ako beží motor s nimi. Dajú sa tam vôbec vraziť naspäť? Tatko hovoril, že to môže podfukovať kvôli tomu, že už boli namontované a tesnenie je už stlačené.
Mechanik mi odporučil do benzínu pridať valve and injection cleaner od Pro-TEC ale nevšimol som si zmenu.
Dajú sa nejak urobiť kroky pomocou ktorých by som nejak identifikoval prvok s ktorým sú problémy?
Na prednom ľavom kolese zrejme odchádza zvislí nosný čap. Chcel by som odkontrolovať aj tyčky stabilizátora a silent bloky. Vedeli by ste mi poradiť akým spôsobom to mám zrealizovať? Tie tyčky by som na jednej strane uvoľnil a skontroloval pohyb hore a dole, či v nich nelúpe ale tie silent bloky nemám tušenie. Ale nerád by som nejak rozladil geometriu aj keď netuším či tam vôbec nejaká bola robená. Ak by boli tie silent bloky nejak moc opotrebované je lacnejšie vymeniť celé rameno ako to riešiť po kuse. A nepredpokladám, že by sa mi v domácich podmienkach podarili nalisovať silent bloky.
Tečie mi gufero poloosi na prevodovke. Vytiahnuť poloos by som v pohode zvládol, len neviem akým spôsobom ju dostať späť. Popri tom by som už vymenil aj manžety. Nejaký dobrý postup rada by bodla.
Hádam mi niečo poradíte ohľadom vecí na ktoré som sa pýtal.
Motor mi tak v pravidelných intervaloch mierne trasie. Ak je studený, tak viac a ak prejde na vonkajší okruh, tak potom menej. Naši majú Lineu a tam ak sa dotknem vzduchového filtra tak sa takmer nepohne. Zrealizoval som výmenu sviečok a priznám sa, že keď som menil sviečky, tak som si neodsledoval, či to robí. Dal som tam sviečky Bosch a boli tam NGK. Napadlo ma, či by sa tam dali vraziť naspäť tie sviečky NGK a pozrieť sa ako beží motor s nimi. Dajú sa tam vôbec vraziť naspäť? Tatko hovoril, že to môže podfukovať kvôli tomu, že už boli namontované a tesnenie je už stlačené.
Mechanik mi odporučil do benzínu pridať valve and injection cleaner od Pro-TEC ale nevšimol som si zmenu.
Dajú sa nejak urobiť kroky pomocou ktorých by som nejak identifikoval prvok s ktorým sú problémy?
Na prednom ľavom kolese zrejme odchádza zvislí nosný čap. Chcel by som odkontrolovať aj tyčky stabilizátora a silent bloky. Vedeli by ste mi poradiť akým spôsobom to mám zrealizovať? Tie tyčky by som na jednej strane uvoľnil a skontroloval pohyb hore a dole, či v nich nelúpe ale tie silent bloky nemám tušenie. Ale nerád by som nejak rozladil geometriu aj keď netuším či tam vôbec nejaká bola robená. Ak by boli tie silent bloky nejak moc opotrebované je lacnejšie vymeniť celé rameno ako to riešiť po kuse. A nepredpokladám, že by sa mi v domácich podmienkach podarili nalisovať silent bloky.
Tečie mi gufero poloosi na prevodovke. Vytiahnuť poloos by som v pohode zvládol, len neviem akým spôsobom ju dostať späť. Popri tom by som už vymenil aj manžety. Nejaký dobrý postup rada by bodla.
Hádam mi niečo poradíte ohľadom vecí na ktoré som sa pýtal.