Zdravim diskutujici AF,
obracim se na vas s otazkou ohledne nestandardniho chovani Alfy Romeo 156 po FL, motor 1.9 JTDm 16V 103kW. Prosim o radu, cim by mohlo byt zapricineno, ze po prudkem pridani plynu (zarazeny pr. stupen, pustena spojka) otacky vyleti treba o cca 1000 ot. nahoru, pak spadnou opet +- na stejnou hodnotu a az potom zacne auto zrychlovat. Prvni co me napadlo, ze klouze spojka, ale to by se zase konstantne zhorsovalo a potom uz by i na zarazenou rychlost motor tocil pod plynem jako na neutral. Ono je to, ale porad stejne. Navic nechapu, proc by ten zaber byl nejdriv na prenos hnaci sily moc, vytocilo se to a pak spadlo a z +- stejnych otacek uz to ochotne zrychlovalo. Tak me napadlo, jestli to neni turbem, cerpadlem, tesnenim, vahou vzduchu nebo necim takovym, po hlubsi technicke strance autum moc nerozumim.
K tomu se nove pridala nova zavada a to je vibrovani pri jizde. Mozna to spolu nejak souvisi. Nejdriv jsem to prikladal nasim klalitnim silnicim (je to podobne jako kdyz jedete po D1, jen o kus mene intenzivni), ale po seslapnuti spojky bez vibraci. Pry by to mohlo byt poloosou.
Diky za kazdou radu.
Zavada na AR 156 1.9 JTDm 16V 103kW (vyletavajici otacky)
Re: Zavada na AR 156 1.9 JTDm 16V 103kW (vyletavajici otacky
to s tema otackama vypada na prokluzujici spojku, ale to by mela deat na co nejvyssi prevodovej stupen, to znamena 4 5 6 a plnej plyn, pokud vyleti otacky, je to spojkou. Pokud ne bude asi chyba nekde jinde. Zkontroluj teda celou cestu od spojky - pedal, hladinu brzdove kapaliny, kdy byla naposledy menena? spojkovou pumpu, nejakou netesnost. Ale tipoval bych to na prokluz.
Vibrace - bud poloosy nebo dvouhmotovej setrvacnik, spis myslim ten dvouhmotak.
No pokud je to spojka + setrvacnik tak si priprav tak kolem 25000
Vibrace - bud poloosy nebo dvouhmotovej setrvacnik, spis myslim ten dvouhmotak.
No pokud je to spojka + setrvacnik tak si priprav tak kolem 25000
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw