Fiat Panda
Fiat Panda
Ahoj vsem, segra si koupila Pandu(2.generaci) na leasing. A asi za pul roku pujde na garancku - co jsem cetl na netu tak za vymenu oleje, filtru a prohlidku karoserie da 5000,- A to je opravdu hodne. Tak jsem trochu patral a zjistil, ze podle EU se na garancku nemusi do autorizovaneho servisu a zaruka bude platit dal. A nebo je mozne si olej a filtry vymenit sam a jet jen na prohlidku karoserie(je na ni nejaka specialni zaruka)?
Zkratka jak se vyhnout tomu predrazenymu servisu?
Diky
Zkratka jak se vyhnout tomu predrazenymu servisu?
Diky
Re: Fiat Panda
co to je za ptákovinu? Fiat je na servis výrazně, ale výrazně levnější než většina aut...
My byli s pindicí (1.2i 4x4 Climbing) na první garančce (v autorizáku) téměř přesně rok po koupi v červnu 2007, při stavu tachometru 20tis km = 2.627,- Kč vč. DPH, druhá při 40kkm stála 4.793,- (taky autorizák, v tom byly ale navíc všechny stěrače) a třetí při 57 kkm stála přesně 2.979,- Kč (zase autorizák) .... čtvrtou (už v neautorizáku, 71kkm) sem dělal nedávno, včetně rozvodů a stabilizátorů př. nápravy a geometrie obou náprav za 9.000,- .... tožtak no
My byli s pindicí (1.2i 4x4 Climbing) na první garančce (v autorizáku) téměř přesně rok po koupi v červnu 2007, při stavu tachometru 20tis km = 2.627,- Kč vč. DPH, druhá při 40kkm stála 4.793,- (taky autorizák, v tom byly ale navíc všechny stěrače) a třetí při 57 kkm stála přesně 2.979,- Kč (zase autorizák) .... čtvrtou (už v neautorizáku, 71kkm) sem dělal nedávno, včetně rozvodů a stabilizátorů př. nápravy a geometrie obou náprav za 9.000,- .... tožtak no
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat Panda
takhle jsem se to docetl na fiat diskuznim foru. Ale i tak 2600 mi prijde dost, kdyz si clovek veme ze to vymeni sam - tak usetri minimalne nejaky stovky na servisu.
Re: Fiat Panda
u novýho auta (po dobu záruky) není co řešit - autorizák
pak klidně DIY
pak klidně DIY
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat Panda
Taxi to vyměň.
Koupit auto na lízačku a pak jednou za rok servis za 3 tisíce je moc peněz.
Koupit auto na lízačku a pak jednou za rok servis za 3 tisíce je moc peněz.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Fiat Panda
Tady nejde o to, ze se zainvestuje 3000 do auta, ale za vymenu oleje? Za vec kterou zvladne kazdej po precteni i fora?
Radsi ty usetreny koruny naivestuju dal do auta.
Radsi ty usetreny koruny naivestuju dal do auta.
Re: Fiat Panda
Já ti poradím, otevři si servis, nejlépe autorizovaný a v něm můžeš praktikovat servisní zásahy, za tebou doporučené ceny, čili garančka tak do 500,- ...
Ale k věci, ceny souhlasí, co psal pavproch, máme stejnou zkušenost, ovšem u Grande Punto, to bylo o 100% dražší. Tolik po mě za garančku nechtěli ani v Subaru
Ale k věci, ceny souhlasí, co psal pavproch, máme stejnou zkušenost, ovšem u Grande Punto, to bylo o 100% dražší. Tolik po mě za garančku nechtěli ani v Subaru
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat Panda
Já byl nedávno s firemním berlingem na garančce. Byli desky na výměnu, plus klasika a zůstalo tam bez dvou stovek 10tisíc.
3t. za garančku je zadara
3t. za garančku je zadara
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Fiat Panda
Fiat Doblo
Výměna oleje a filtru na 12kkm + koupení 1l oleje na dolevání: 2300,-
Výměna oleje a filtru na 23kkm + garančka na 20kkm: 3700,-
Teď mě čekal olej a filtr + garančka na 40kkm + brzdovka a říkali kolem 5000,-
Vzhledem k tomu, že mi akorát dobíhala záruka a nějaký zásadní problém se neobjevil jsem zajel ke známýmu a olej a filtr byl za 1300,-. Krom toho, že mi v autorizáku vždy jen zkontrolovali tlumiče a stav brzdovýho obložení na předních kotoučích, jsem nepozoroval nějaký zásadní akce, který by měli za úkol udržovat fiátka v co nejlepším stavu. Tyhle věci si trochu pečlivý majitel může kontrolovat sám.
Takže asi tak. Jestli máš nějakýho trochu zaručenýho a šikovnýho mechanika tak bych se toho nebál. To k němu za ty prachy budu jezdit radší dvakrát častěji. Ale fakt záleží na koho narazíš, když jsem měl ještě ibizu tak se nakonec autorizák ukázal jako levnější a kvalitnější než garážník.
Výměna oleje a filtru na 12kkm + koupení 1l oleje na dolevání: 2300,-
Výměna oleje a filtru na 23kkm + garančka na 20kkm: 3700,-
Teď mě čekal olej a filtr + garančka na 40kkm + brzdovka a říkali kolem 5000,-
Vzhledem k tomu, že mi akorát dobíhala záruka a nějaký zásadní problém se neobjevil jsem zajel ke známýmu a olej a filtr byl za 1300,-. Krom toho, že mi v autorizáku vždy jen zkontrolovali tlumiče a stav brzdovýho obložení na předních kotoučích, jsem nepozoroval nějaký zásadní akce, který by měli za úkol udržovat fiátka v co nejlepším stavu. Tyhle věci si trochu pečlivý majitel může kontrolovat sám.
Takže asi tak. Jestli máš nějakýho trochu zaručenýho a šikovnýho mechanika tak bych se toho nebál. To k němu za ty prachy budu jezdit radší dvakrát častěji. Ale fakt záleží na koho narazíš, když jsem měl ještě ibizu tak se nakonec autorizák ukázal jako levnější a kvalitnější než garážník.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Fiat Panda
Ahojte rozbieham na FB skupinu Fiat panda CZ/SK pridajte sa
https://www.facebook.com/groups/1059443 ... page_panel
https://www.facebook.com/groups/1059443 ... page_panel