Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

Jo jako rodinej hatch pro trosku sportovni rodinky to je fajn auto. Ale QV, ze by byl nejakej hot hatch. No...
Uprimne po zazitcich s GTA, mi prijde i OPC nuda. I kdyz je mnohem rychlejsi a lepsi ve vsech! meritelnych! parametrech tak si clovek stim ani zdaleka neuzije tolik zabavy jako stimhle pod kapotou....

Obrázek
To je pro me vrchol toho co alfa dokazala od doby spojeni s fiatem (pokud nebudu pocitat 8C, 4C)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od beaumont »

No jo, Busso je prostě fantazie. :x

A souhlas, ze nejlepší Alfu za posledních xxx let pokládám GT 3.2 V6 (když nepočítáme 8C a 4C).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Integrale
Autoškolák
Příspěvky: 38
Registrován: pát 22 bře 12:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Integrale »

Busso byl poctivej motor, kterej člověk ocení až po jeho smrti, když srovná s jinými (zejména nástupci).
Ale turbo ničím nenahradíš. Osobně se divím, proč turboéra přišla s 20letým zpožděním...
Marty teď 147 GTA (s 330 brzdama) prodává a vrací se pokorně ke starýmu Lanciáckýmu 16v TB z přelomu 80. a 90. let.
Kdyby někdo chtěl šedou 147 GTA - cena kolem 180 a je tam všechno udělaný (rozvody, přední náprava).
Večer se ti už konečně mrknu na ty díly. Italové v pondělí konečně otevřeli... :D
www.integrale.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od beaumont »

Integrale: Díky. No jo, já zapomněl - srpen v Itálii... ;)

147 GTA bohužel ne. Kdyby to byla 156 GTA, tak bych byl docela nalomený. Nicméně pořád je k mání ta GT s motorem 3.7 po šéfovi Fiatu ČR, což je super svezení. Navíc je za rozumnou cenu, jen mě na ní se*e ten snížený podvozek a kola:
http://www.tipcars.com/alfa_romeo-gt/32 ... 43249.html
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Arnie J »

co máš proti 147? ;-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od beaumont »

Nic, ale teď by se mi do "flotily" hodilo čtyřdvéřové a reálně alespoň třímístné (3 dospělí) auto. Naopak dvoumístných dvoudveřáků mám dost a rozdíl ve svezení 147 GTA vs. moje GTV není zas takový, aby mě přiměl k výměně.

Kromě toho se mi 156 líbí ještě o trochu víc než 147.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

Ta martyho GTA je krasna, za ty penize super kup. Potom jeste sedivak prodava v podstate uplne novou 156GTA.
Jinak co se tyce turba- jeden rad holky, jiny vdolky :)
Taky bych dal urcite prednost delte pred GTA, ale tim to asi hasne. V delte funguje stylem max. power. V dnesnich autech funguje stylem co nejlepe na papire.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dix »

Bez bodů
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

Co za člověka to píše články o 4c? 8-x

Nejdříve každý článek začíná o protahování uvedené do prodeje (auto je představené pul roku). Kdy si asi neuvedomuje, ze 4c je kompletni rucni vyroba a neni tak narocna jako strikasni i30 v nosovicich.
A pote na cenu 1.3mega prohodi poznamku otom, ze alfe chybi sebevedomi @-)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Integrale
Autoškolák
Příspěvky: 38
Registrován: pát 22 bře 12:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Integrale »

Pokud je ten turbomotor dobře mechanicky postavenej, tak je fuk, jestli je vychytanej na papírový hodoty. Stačí vyměnit turbo, motormanagement a výfuk, a je taky naladěnej na max power. 1.4 T-Jet i 1750 TBi ten požadavek splňují, obě verze omezuje právě nejvíc to turbo. A jsou k mání i kompletní kity typu plug&play, který jsou odladěný a bezproblémový.
Na 4c je největší průser ta převodovka. Ne proto, že je to robotika (bude záležet na softu, jak bude fungovat), ale proto, že zatím nevím o nikom, kdo by byl schopen TCT rozkódovat, takže to auto v principu zatím nebude laditelný (tzn. to, co jsem uvedl výše vlastně u 4C, stejnějako u Giulietty TCT bohužel zatím neplatí). Doufejme, že dřív či později unikne z Magneti-Marelli klíč pro rozkódování a bude se moct ladit.
www.integrale.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
Odpovědět