Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Sláva! Fiat oficiálně odtajnil info o faceliftu Giulietty a je tam to nejdůležitější, v co jsem (asi nejen já) doufal:
- nové sedačky + výplně dveří
- nový volant
- infotainment s velkým displejem
Jinak jen drobné retuše přídě, samozřejmě nějkaé nové barvy / kola a taky nová varianta dvoulitrového dieselu se 150 koňmi.
Jediné drobné zklamání: nepotvrdily se informace o posílení motoru 1.4 Multiair, ale nevadí - stávající verze se 170 koníky jede výborně.
Detaily:
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/11735
Fotky (bohužel jen pár):
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1326
- nové sedačky + výplně dveří
- nový volant
- infotainment s velkým displejem
Jinak jen drobné retuše přídě, samozřejmě nějkaé nové barvy / kola a taky nová varianta dvoulitrového dieselu se 150 koňmi.
Jediné drobné zklamání: nepotvrdily se informace o posílení motoru 1.4 Multiair, ale nevadí - stávající verze se 170 koníky jede výborně.
Detaily:
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/11735
Fotky (bohužel jen pár):
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1326
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Proc tam nenacpou 8,4'' uConnect co ma Freemont nebo sestersky Dodge Dart, kteremu to moc slusi
Jestli se nepletu, tak tohle je zastarala recyklace multimedia+navigace alá AR 159
Jestli se nepletu, tak tohle je zastarala recyklace multimedia+navigace alá AR 159
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
IMHO protoze u Alfy takove veci jako nejake barevne radio neresi. Tam jde uplne o neco jineho.
Jestli chce clovek navigaci s kamerou v HD tak at si koupi i30
Me mrzi, ze trosku neprekopali QV
Jestli chce clovek navigaci s kamerou v HD tak at si koupi i30
Me mrzi, ze trosku neprekopali QV
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Pred deseti lety by to tak mozna jeste bylo, jenomze dnes akorat zaspi dobu, Alfa je navic v podstate tuctovka (prekopane Bravo) ktera se mimo IT neprodava.. bohuzel
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
tak třeba to tam aspoň bude za pár korun
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
minulý týden sem v Opavě viděl Breru (moc ji to slušelo v červené), která zezadu měla 4 hranaté koncovky výfuků - to bylo asi Busso, že?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nebylo, Busso umrelo v 156/147/GT.
V brere je JTS od GM pripadne 1.75tbi od alfy ktere stoji za to. Ve vysledku ty 4 koncovky myslim ma i 2.4JTDm.
@lacomme: Pokud napises, ze to je tuctovka a prekopane bravo tak asi nema smysl se dal o necem bavit, kdyz si vtom nikdy nesedel a znas ji jen z auto.cz
Jinak giulietta ma nejvetsi uspech v nemecku
V brere je JTS od GM pripadne 1.75tbi od alfy ktere stoji za to. Ve vysledku ty 4 koncovky myslim ma i 2.4JTDm.
@lacomme: Pokud napises, ze to je tuctovka a prekopane bravo tak asi nema smysl se dal o necem bavit, kdyz si vtom nikdy nesedel a znas ji jen z auto.cz
Jinak giulietta ma nejvetsi uspech v nemecku
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Priznavam nesedel, ale Bravo se mi libi, stejne tak Giulietta. Dobre auto to bezpochyby je, ale ruku na srdce, lze dneska koupit vylozene spatne auto? O tom pochybuji, a dokonce se odvazuji rici ze v konkurenci se ztrati.
Duvody - design je subjektivni
jizdni vlastnosti - v zakladnich verzich si myslim ze takovy Golf prevysi, jenze tam kde mohou nabidnout QV ma konkurence GTI, Ceed GT, chystany Leon, dokonce i ta Octa RS by ji zpraskala, o silenostech jako je Astra OPC, Megane RS, Focus ST nema cenu mluvit, tam nemaji co nabidout, pritom prave Italove byli vzdy sileni a meli nejakou "mňamku"
prvky vybavy - ruzne asistenty jsou dle me zbytecne, casem je vsak jiste jejich rozsireni, tomu se holt nevyhneme, snad jen budou stale volitelnymi prvky vybavy, budou vypinatelne ci nijak zvlaste omezujici - presto alespon ta navigace by mela byt precizne udelana.
zustatkova cena - u italu tristni, co si budeme povidat
Presto za sebe nehazu hul do pole..zkratka pro Italy mam slabost, doma jsme je meli, mame a budeme mit
Duvody - design je subjektivni
jizdni vlastnosti - v zakladnich verzich si myslim ze takovy Golf prevysi, jenze tam kde mohou nabidnout QV ma konkurence GTI, Ceed GT, chystany Leon, dokonce i ta Octa RS by ji zpraskala, o silenostech jako je Astra OPC, Megane RS, Focus ST nema cenu mluvit, tam nemaji co nabidout, pritom prave Italove byli vzdy sileni a meli nejakou "mňamku"
prvky vybavy - ruzne asistenty jsou dle me zbytecne, casem je vsak jiste jejich rozsireni, tomu se holt nevyhneme, snad jen budou stale volitelnymi prvky vybavy, budou vypinatelne ci nijak zvlaste omezujici - presto alespon ta navigace by mela byt precizne udelana.
zustatkova cena - u italu tristni, co si budeme povidat
Presto za sebe nehazu hul do pole..zkratka pro Italy mam slabost, doma jsme je meli, mame a budeme mit
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jo souhlas, proto pisu, ze je skoda, ze si neudelali nejaky facelift u QV.
Preci jen je treba brat, ze QV uz je 3 nebo 4 roky stary stroj. GTI vyjde na stejno (stare) je i pekny test. Ostatni bude rychlejsi.
Ja giuliettu nejak extra nemusim, italove prave vzdy umeli takove auta ktere si nasli cestu. Treba 156/147 i kdyz levne nebyli, byli trosku nekomfortni, konkurence nabízela lepší výbavu, zpracování atd. tak si našli cestu ke spoustě tisícu zákazníku.
Ted zkusili trosku euroauta a uspech to teda neni ani nahodou, naopak F500 ktery je svym zpusobem vyjmecny ma uspech obrovsky, 4C to same...
Preci jen je treba brat, ze QV uz je 3 nebo 4 roky stary stroj. GTI vyjde na stejno (stare) je i pekny test. Ostatni bude rychlejsi.
Ja giuliettu nejak extra nemusim, italove prave vzdy umeli takove auta ktere si nasli cestu. Treba 156/147 i kdyz levne nebyli, byli trosku nekomfortni, konkurence nabízela lepší výbavu, zpracování atd. tak si našli cestu ke spoustě tisícu zákazníku.
Ted zkusili trosku euroauta a uspech to teda neni ani nahodou, naopak F500 ktery je svym zpusobem vyjmecny ma uspech obrovsky, 4C to same...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
lancomme: Svezen v Bravu a Giuliettě jsou dva světy, každé to auto je úplně jiné. A není to jen kvůli jiné zadní nápravě, rozdíl je v naladění podvozku, řízení, brzdách, odezvě motoru... Giulietta je prostě od nejslabších verzí laděná do sportovna, Bravo nikoliv.
Dallen: Giulietta je citlivá na nakonfigurování. Je velký rozdíl v chování na 16, 17 a 18" kolech, sportovním / std. podvozku a velký vliv má i hmotnost motoru. Mě třeba trochu zklamala verze QV na 18", ale naopak 1.4 Multiair na 17" kolech je skvělá a nejpravděpodobnější kandidát na moje příští (moderní) auto.
Dallen: Giulietta je citlivá na nakonfigurování. Je velký rozdíl v chování na 16, 17 a 18" kolech, sportovním / std. podvozku a velký vliv má i hmotnost motoru. Mě třeba trochu zklamala verze QV na 18", ale naopak 1.4 Multiair na 17" kolech je skvělá a nejpravděpodobnější kandidát na moje příští (moderní) auto.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!