Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od beaumont »

Sláva! Fiat oficiálně odtajnil info o faceliftu Giulietty a je tam to nejdůležitější, v co jsem (asi nejen já) doufal:
- nové sedačky + výplně dveří
- nový volant
- infotainment s velkým displejem
Jinak jen drobné retuše přídě, samozřejmě nějkaé nové barvy / kola a taky nová varianta dvoulitrového dieselu se 150 koňmi.
Jediné drobné zklamání: nepotvrdily se informace o posílení motoru 1.4 Multiair, ale nevadí - stávající verze se 170 koníky jede výborně.

Detaily:
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/11735
Fotky (bohužel jen pár):
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1326

Obrázek
Obrázek
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
lacomme
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: pon 21 úno 13:09

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od lacomme »

Proc tam nenacpou 8,4'' uConnect co ma Freemont nebo sestersky Dodge Dart, kteremu to moc slusi :(

Jestli se nepletu, tak tohle je zastarala recyklace multimedia+navigace alá AR 159
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

IMHO protoze u Alfy takove veci jako nejake barevne radio neresi. Tam jde uplne o neco jineho.
Jestli chce clovek navigaci s kamerou v HD tak at si koupi i30 ;)

Me mrzi, ze trosku neprekopali QV
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
lacomme
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: pon 21 úno 13:09

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od lacomme »

Pred deseti lety by to tak mozna jeste bylo, jenomze dnes akorat zaspi dobu, Alfa je navic v podstate tuctovka (prekopane Bravo) ktera se mimo IT neprodava.. bohuzel [-(
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Arnie J »

tak třeba to tam aspoň bude za pár korun
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od pavproch »

minulý týden sem v Opavě viděl Breru (moc ji to slušelo v červené), která zezadu měla 4 hranaté koncovky výfuků - to bylo asi Busso, že?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

Nebylo, Busso umrelo v 156/147/GT.

V brere je JTS od GM pripadne 1.75tbi od alfy ktere stoji za to. Ve vysledku ty 4 koncovky myslim ma i 2.4JTDm.

@lacomme: Pokud napises, ze to je tuctovka a prekopane bravo tak asi nema smysl se dal o necem bavit, kdyz si vtom nikdy nesedel a znas ji jen z auto.cz

Jinak giulietta ma nejvetsi uspech v nemecku ;)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
lacomme
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: pon 21 úno 13:09

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od lacomme »

Priznavam nesedel, ale Bravo se mi libi, stejne tak Giulietta. Dobre auto to bezpochyby je, ale ruku na srdce, lze dneska koupit vylozene spatne auto? O tom pochybuji, a dokonce se odvazuji rici ze v konkurenci se ztrati.

Duvody - design je subjektivni
jizdni vlastnosti - v zakladnich verzich si myslim ze takovy Golf prevysi, jenze tam kde mohou nabidnout QV ma konkurence GTI, Ceed GT, chystany Leon, dokonce i ta Octa RS by ji zpraskala, o silenostech jako je Astra OPC, Megane RS, Focus ST nema cenu mluvit, tam nemaji co nabidout, pritom prave Italove byli vzdy sileni a meli nejakou "mňamku"
prvky vybavy - ruzne asistenty jsou dle me zbytecne, casem je vsak jiste jejich rozsireni, tomu se holt nevyhneme, snad jen budou stale volitelnymi prvky vybavy, budou vypinatelne ci nijak zvlaste omezujici - presto alespon ta navigace by mela byt precizne udelana.
zustatkova cena - u italu tristni, co si budeme povidat


Presto za sebe nehazu hul do pole..zkratka pro Italy mam slabost, doma jsme je meli, mame a budeme mit :ymhug:
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Dallen »

Jo souhlas, proto pisu, ze je skoda, ze si neudelali nejaky facelift u QV.
Preci jen je treba brat, ze QV uz je 3 nebo 4 roky stary stroj. GTI vyjde na stejno (stare) je i pekny test. Ostatni bude rychlejsi.
Ja giuliettu nejak extra nemusim, italove prave vzdy umeli takove auta ktere si nasli cestu. Treba 156/147 i kdyz levne nebyli, byli trosku nekomfortni, konkurence nabízela lepší výbavu, zpracování atd. tak si našli cestu ke spoustě tisícu zákazníku.
Ted zkusili trosku euroauta a uspech to teda neni ani nahodou, naopak F500 ktery je svym zpusobem vyjmecny ma uspech obrovsky, 4C to same...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od beaumont »

lancomme: Svezen v Bravu a Giuliettě jsou dva světy, každé to auto je úplně jiné. A není to jen kvůli jiné zadní nápravě, rozdíl je v naladění podvozku, řízení, brzdách, odezvě motoru... Giulietta je prostě od nejslabších verzí laděná do sportovna, Bravo nikoliv.

Dallen: Giulietta je citlivá na nakonfigurování. Je velký rozdíl v chování na 16, 17 a 18" kolech, sportovním / std. podvozku a velký vliv má i hmotnost motoru. Mě třeba trochu zklamala verze QV na 18", ale naopak 1.4 Multiair na 17" kolech je skvělá a nejpravděpodobnější kandidát na moje příští (moderní) auto.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět