Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nekritické fandovství rozhodně není můj případ. Jsem velký kritik 159, nejsem jejím vlastníkem a asi bych jí ani nechtěl, protože je moc neměcká.
To stím DPF je s dovolením pěkný hnůj. Víte k čemu dochází při vypalování v DPF? Každý kdo jezdí s autem které nemá dpf taky má taky zodpovědnost za rakovinu?
Co se týče rozvodů a brzd, tak jednoduše řečeno náklady nejsou o nic vyšší než u ostatních automobilek. Pokud se bavíme o rozvodech tak se bavíme o rozvodech (vedení, napínání, řemen, pumpa) nevím jestli Vy do toho počítáty i výměnu gum, aby to nebylo považováno za prasení
Kotouč na předek stojí stejně jako ostatní jinak velké kotouče (330mm) desky stojí stejně jako jiné desky na takto velké kotouče. Rozdíl mezi deskami, kotouči je u 1pístkových 4pístkových třmenu žádný. Pouze velikost. A velikost souvisí s rozložením tlaku a tedy tepelného namáhání nemá žádný vliv na "ostrost" brzd. To jen tak mimo
Co se týče kardanu tak to řešit nebudu s 3.2 znám 2 lidi osobně, najeto přes 200tkm, poté pár lidí s 2.4mjetem nikdo neměl
problém, nikdo nic takového neřešil ani na alfistech. Možná ten problém existuje, ale bude se to asi týkat minima modelů.
Mimo záběr, přijde mi, že se tady oháníte nesmyslnými argumenty (rakovina ) a naprosto přehlížíte hlavní nedostatky a problémy konktréního modelu. Je potřeba si uvědomit, že 159 není auto za 400 tisíc (i když teď stojí kolem 100), ale jako nové stálo skoro 1mil. kč. A tedy je logicky uvažujícímu člověku jasné, že u takto drahého auta nebudou náklady stejné jako na fábii 1.2. Ovšem ve výsledku provozní náklady nejsou o nic větší než na vw, bmw aj. spíše naopak a to výrazeně!
Pokud má 159 nějaké vyložené problémy tak to jsou hmotnost do 08, tupé JTS motory od oplu (tbi je jiná liga), docela šílená cena za pneumatiky které mizí pod těžkým JTDm skoro okamžitě, problémy s řízením, unibal na zadku aj.
To stím DPF je s dovolením pěkný hnůj. Víte k čemu dochází při vypalování v DPF? Každý kdo jezdí s autem které nemá dpf taky má taky zodpovědnost za rakovinu?
Co se týče rozvodů a brzd, tak jednoduše řečeno náklady nejsou o nic vyšší než u ostatních automobilek. Pokud se bavíme o rozvodech tak se bavíme o rozvodech (vedení, napínání, řemen, pumpa) nevím jestli Vy do toho počítáty i výměnu gum, aby to nebylo považováno za prasení
Kotouč na předek stojí stejně jako ostatní jinak velké kotouče (330mm) desky stojí stejně jako jiné desky na takto velké kotouče. Rozdíl mezi deskami, kotouči je u 1pístkových 4pístkových třmenu žádný. Pouze velikost. A velikost souvisí s rozložením tlaku a tedy tepelného namáhání nemá žádný vliv na "ostrost" brzd. To jen tak mimo
Co se týče kardanu tak to řešit nebudu s 3.2 znám 2 lidi osobně, najeto přes 200tkm, poté pár lidí s 2.4mjetem nikdo neměl
problém, nikdo nic takového neřešil ani na alfistech. Možná ten problém existuje, ale bude se to asi týkat minima modelů.
Mimo záběr, přijde mi, že se tady oháníte nesmyslnými argumenty (rakovina ) a naprosto přehlížíte hlavní nedostatky a problémy konktréního modelu. Je potřeba si uvědomit, že 159 není auto za 400 tisíc (i když teď stojí kolem 100), ale jako nové stálo skoro 1mil. kč. A tedy je logicky uvažujícímu člověku jasné, že u takto drahého auta nebudou náklady stejné jako na fábii 1.2. Ovšem ve výsledku provozní náklady nejsou o nic větší než na vw, bmw aj. spíše naopak a to výrazeně!
Pokud má 159 nějaké vyložené problémy tak to jsou hmotnost do 08, tupé JTS motory od oplu (tbi je jiná liga), docela šílená cena za pneumatiky které mizí pod těžkým JTDm skoro okamžitě, problémy s řízením, unibal na zadku aj.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nove systemy vstrikovani nafty pracuji s mnohem vyssimi tlaky, nez stare diesely. Takze Avie, traktor, nebo starsi auto s dieselem sice smrdi a kouri, ale neni to az tak nebezpecne. Male castice z novych dieselu jsou mnohem nebezpecnejsi.
A to jeste nemluvim o dementech, kteri vykuchaji filtr pevnych castic, ale nechaji RJ (ktera si mysli, ze filtr auto ma) obohacovat smes (jako pri regeneraci FPC).
A to jeste nemluvim o dementech, kteri vykuchaji filtr pevnych castic, ale nechaji RJ (ktera si mysli, ze filtr auto ma) obohacovat smes (jako pri regeneraci FPC).
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Mně tedy u starých dieselů bez DPF vždycky strašně vadil ten hnusný černý oblak sazí, co se z výfuku vyvalil po přidání a pak ulpíval jako mastná špína na zadku auta. To s DPF odpadá a samo o sobě by mi to stálo za to tam ten filtr mít resp. nechat.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jenže to kouření ti ten DPF až tak neovlivní.
DPF má životnost cca 140km (může natočit i xkrát více, záleží dle stylu) a nový vyjde asi tak na 60t.
Navíc evidentně dusí auto, v kombinaci s egrem to znamená co pár tkm absolutně zasrané sání, zatuhné vířivé klapky apod. Jednouše jde oto, že JTDm je motor cca z roku 2003/4 kdy jezdil ještě v 156 absolutně bez problémů (BEZ DPF!), kvůli plnění novějšího eura se tam dal DPF a nějaké další srandy a je stím problém to je celé. Když to dělá člověk co tomu rozumí tak to lépe jede (odezva na plyn), trošku méně žere. Nejsou stím problémy nejen u nás, ale i v zahraničí kde se na emisích měří i ostatní veličiny než CO2 a kouřivost a auta prochází bez problému!
Taky proto Alfa poté se tomuto problému začala věnovat a udělala nový JTDm2 (v 159 někdy od 10, 2.0JTDm2) který problém s DPF už prostě nemá bo se sním počítá.
DPF má životnost cca 140km (může natočit i xkrát více, záleží dle stylu) a nový vyjde asi tak na 60t.
Navíc evidentně dusí auto, v kombinaci s egrem to znamená co pár tkm absolutně zasrané sání, zatuhné vířivé klapky apod. Jednouše jde oto, že JTDm je motor cca z roku 2003/4 kdy jezdil ještě v 156 absolutně bez problémů (BEZ DPF!), kvůli plnění novějšího eura se tam dal DPF a nějaké další srandy a je stím problém to je celé. Když to dělá člověk co tomu rozumí tak to lépe jede (odezva na plyn), trošku méně žere. Nejsou stím problémy nejen u nás, ale i v zahraničí kde se na emisích měří i ostatní veličiny než CO2 a kouřivost a auta prochází bez problému!
Taky proto Alfa poté se tomuto problému začala věnovat a udělala nový JTDm2 (v 159 někdy od 10, 2.0JTDm2) který problém s DPF už prostě nemá bo se sním počítá.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Muj boze, tenhle nesmysl kdysi nekdo pustil na net a ted ho vsichni opakuji do zblbnuti jako kdyby to byla pravda.hb11 píše:Nove systemy vstrikovani nafty pracuji s mnohem vyssimi tlaky, nez stare diesely. Takze Avie, traktor, nebo starsi auto s dieselem sice smrdi a kouri, ale neni to az tak nebezpecne. Male castice z novych dieselu jsou mnohem nebezpecnejsi.
1. DPF zachyti pouze velke castice sazi, ktere jsou videt, takze ty silene nebezpecne mikrocastice vesele proudi z vyfuku dal, jen nejsou videt. A co idiot nevidi, to idiotu nevadi.
2. benziny, zvlaste primovstriky, produkuji velmi podobne mnozstvi mikrocastic sazi jako moderni diesely, ale protoze nesmrdi a nejsou videt, opet to nikomu nevadi.
Takze, prosim, nastudujte si nejdriv problematiku z relevantnich zdroju, ne z internetovych diskusi, a nesirte tady bludy
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
+1
Asi tak. Ale není čemu se divit, masírka autofun, auto.cz, autosalon, autorevue apod. je velice silná
Asi tak. Ale není čemu se divit, masírka autofun, auto.cz, autosalon, autorevue apod. je velice silná
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Integrale
- Autoškolák
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 22 bře 12:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
No, je fajn, že jste se shodli na nesmyslu, ale tak to bohužel není. Karcinogenní je KAŽDÝ diesel, čím novější, tím víc.
Víra, že novější motory nemají s DPF problémy, je naivní, je to jen tím, že se jen nestačily dostatečně šířit po netu zprávy naštvaných majitelů. Často, když čtu příspěvky, jak staré motory trpí tím a oním a nové ne, musím se smát. Co oko nevidí... na faktuře nečte...
Informace o tom, že benziny mají podobné problémy je nesmyslná, tam probíhají zcela odlišné děje a pevné částice z nich nelezou vůbec. Krom EU se diesely v osobácích téměř nepoužívají, jen EU z důvodů slabomyslného boje proti sodovkovému plynu zvýhodňuje hloupě nafťáky, což pochopí jen marxista nebo fyzikální repetent...
Co se týká emisí - ano, čím novější auto, tím hůř, vezměte Punto Euro IV, dejte do nějho starou ŘJ řady M2 (Euro II) a to auto se rozjede a přitom se spotřeba sníží nejméně o litr. Takže to není jen věc DPF, i když pochopitelně DPF je něco, co ten výfuk zneprůstupní, je to tedy obrovský odpor (což ale třeba tlumič taky) a další zátěž motoru.
"Pokud má 159 nějaké vyložené problémy tak to jsou hmotnost do 08, tupé JTS motory od oplu (tbi je jiná liga), docela šílená cena za pneumatiky které mizí pod těžkým JTDm skoro okamžitě, problémy s řízením, unibal na zadku aj."
Souhlas, i když ty gumy mají společný tyhle předohraby všechny (Volvo, Saab..). Na to řízení jsem asi zapomněl, a to je sakra důležitá věc, i když se taky u normálních lidí řešilo také v rámci záruky. Nicméně to, co jsem napsal, platí. Můžeme pak i psát, že prosti svým předchůdcům se stále zmenšuje vnitřní prostor, rostou problémy, atd. 159/I prostě nebyla Alfa a je potřeba si to uvědomit. JTS byly Holdeny, na které Italové nasadili hlavy a ten spodek to neunes, protože to je lacinej mainstream a ne robustní motory Fiat. Až druhá generace má sem tam něco s Alfou společného, TBi mi přijde jako docela slušný auto a za 850 litrů dokonce jako hodně dobrý.
Co se toho servisu týká - srovnání s BMW nebo MB či poddimenzovanými Audi je spíš ve prospěch Alfy, ale na straně druhé si uvědomte, že většina zájemců o ojetinu srovnává (díky ceně ojetin na trhu) servisní náklady AR 159 2.4 JTD s Octavií 1.9 TDI a je prostě potřeba je upozornit, že jsou kapánek v jiné třídě a že ty komponenty jsou kapku jiné a nekoupí kotouč za 880 Kč. Můžeme si o tom myslet cokoliv, ale ti lidé prostě myslí tímto směrem (mám koupit ojetou firemní Octavii TDi nebo za stejný peníze hezčí AR 159 2.4 JTD?).
Víra, že novější motory nemají s DPF problémy, je naivní, je to jen tím, že se jen nestačily dostatečně šířit po netu zprávy naštvaných majitelů. Často, když čtu příspěvky, jak staré motory trpí tím a oním a nové ne, musím se smát. Co oko nevidí... na faktuře nečte...
Informace o tom, že benziny mají podobné problémy je nesmyslná, tam probíhají zcela odlišné děje a pevné částice z nich nelezou vůbec. Krom EU se diesely v osobácích téměř nepoužívají, jen EU z důvodů slabomyslného boje proti sodovkovému plynu zvýhodňuje hloupě nafťáky, což pochopí jen marxista nebo fyzikální repetent...
Co se týká emisí - ano, čím novější auto, tím hůř, vezměte Punto Euro IV, dejte do nějho starou ŘJ řady M2 (Euro II) a to auto se rozjede a přitom se spotřeba sníží nejméně o litr. Takže to není jen věc DPF, i když pochopitelně DPF je něco, co ten výfuk zneprůstupní, je to tedy obrovský odpor (což ale třeba tlumič taky) a další zátěž motoru.
"Pokud má 159 nějaké vyložené problémy tak to jsou hmotnost do 08, tupé JTS motory od oplu (tbi je jiná liga), docela šílená cena za pneumatiky které mizí pod těžkým JTDm skoro okamžitě, problémy s řízením, unibal na zadku aj."
Souhlas, i když ty gumy mají společný tyhle předohraby všechny (Volvo, Saab..). Na to řízení jsem asi zapomněl, a to je sakra důležitá věc, i když se taky u normálních lidí řešilo také v rámci záruky. Nicméně to, co jsem napsal, platí. Můžeme pak i psát, že prosti svým předchůdcům se stále zmenšuje vnitřní prostor, rostou problémy, atd. 159/I prostě nebyla Alfa a je potřeba si to uvědomit. JTS byly Holdeny, na které Italové nasadili hlavy a ten spodek to neunes, protože to je lacinej mainstream a ne robustní motory Fiat. Až druhá generace má sem tam něco s Alfou společného, TBi mi přijde jako docela slušný auto a za 850 litrů dokonce jako hodně dobrý.
Co se toho servisu týká - srovnání s BMW nebo MB či poddimenzovanými Audi je spíš ve prospěch Alfy, ale na straně druhé si uvědomte, že většina zájemců o ojetinu srovnává (díky ceně ojetin na trhu) servisní náklady AR 159 2.4 JTD s Octavií 1.9 TDI a je prostě potřeba je upozornit, že jsou kapánek v jiné třídě a že ty komponenty jsou kapku jiné a nekoupí kotouč za 880 Kč. Můžeme si o tom myslet cokoliv, ale ti lidé prostě myslí tímto směrem (mám koupit ojetou firemní Octavii TDi nebo za stejný peníze hezčí AR 159 2.4 JTD?).
www.integrale.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
www.zavodak.cz
www.competizione.cz
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Zdar Alfisti (jsou-li tu nějací ), můžete prosím věnovat svou pozornost tomuto dotazu?
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=80035#p80035
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=80035#p80035
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Naprostej souhlas. V te trojici JTDmKa nebo tbi ta vse ostatni je utrpeni
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko