Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Pavproch: nezkoušel si nějakého odborného specialistu? Třeba by ti dokázal pomoct
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
když jsem na starším sourozenci toho motoru, litr FIRE, měnil těsnění pod hlavou v cca něco přes 100 tisících, bylo ve válcích ještě vidět broušení. A to se používaly horší oleje než dnes. Pokud se nešidí na oleji, tak ten motor vydrží strašně moc. Na starých FIRE občas ztvrdly gumičky na ventilech, trošku to začalo brát olej, což asi bylo olejem. Asi bych doporučil zkontrolovat vůle ventilů, při cca 120 tis. se má měnit rozvoďák, kladka a vodní pumpa a teď nevím při kolika se mění chladící směs.
Re: Fiat a vše kolem nich
Bé je správněStepan píše:myslíš servisáka nebo psychologa?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Rozvody a vodovodní pumpu sem dělal ve 120kkm. Jj, gabat do teho teda nebudu, nejdříff ve 200 nebo i později. Kuju za názory.
A ne, nemysllím si o sobě, že sem případ pro pshrinka. K jednomu už chodím (pro psycho prášky, já je mám v menších než normálních dáffkách na spaní, ne na hlavu) a i podle něj sem "normální". Sebekrtiticky ale dodám: "většinou".
A ne, nemysllím si o sobě, že sem případ pro pshrinka. K jednomu už chodím (pro psycho prášky, já je mám v menších než normálních dáffkách na spaní, ne na hlavu) a i podle něj sem "normální". Sebekrtiticky ale dodám: "většinou".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Neska sem po několika letech zase potkal 100% stejnou pindicu - černá, klajmbing, stejná kola, aji modré fiatácké znáčky (čili taky asi ročník 2006, bo od 2007 dávali červené). Moc jich stejných nejezdí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
moje to nebyla, ta je v garáži. Ale jinak to odpovídá, jen s pár rozdílama. Mám jiný předek, masku ze 100HP, na zimu obutý bíle nalakovaný plecháče, na levým střešním nosníku je anténka od vysílačky a vzadu nálepka REDNECK ON BOARD od jednoho nejmenovaného rádia.
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak Pindica si na posledních cca 3k km už čtyřikrát flusla wolej do sání skrz odvětrání klikovky (mám tam předepsanou Selenia 2k 10w-40 a držím hladinu záměrně pod "normál") a padla do nouzáku a nejela. Už mně to krká furt shazovat a čistit sání a opakovaným startováním mazat chybu "engine failure" (na druhou stranu zaplať panbu, že to de takhle DIY a je to práce na 3 minuty, jen musím - už vozím - s sebou mít trubkový klíč č.10, hadr a čistící sprej). Sem napsal dotaz na autorizák Fiat ale ti od toho dávají ruce pryč, že o tom "neví".
Radikální řešení by bylo vyústit hadici odvětrání klikovky někam jinam, ne do sání, enemže je to nad horkým motorem a nerad bych, aby mi to někdy "baflo". Tak uvažuju do tý hadice strčit kovové sítko, aby odvětrání klikovky do sání i nadále fungovalo a přitom to sítku zadrželo a nepustilo do sání případný flusanec woleje.
Nějaké komentáře? A proč ano a proč ne?
Radikální řešení by bylo vyústit hadici odvětrání klikovky někam jinam, ne do sání, enemže je to nad horkým motorem a nerad bych, aby mi to někdy "baflo". Tak uvažuju do tý hadice strčit kovové sítko, aby odvětrání klikovky do sání i nadále fungovalo a přitom to sítku zadrželo a nepustilo do sání případný flusanec woleje.
Nějaké komentáře? A proč ano a proč ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Proč tam nedáš odlucovac oleje za pár stovek?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Fiat a vše kolem nich
Protože mě to nenapadlo. Díky za tip.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.