Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
já americký Veloce tzn. 280vou zadokolku anebo quattroformaggi, který má podle mě nastavený podvozek tak, jak bych očekával (tuhý ale nedrncá), než evropské Veloce radši základní dvoustovku zadokolku, 180 nafta má nahoře trochu astma, ale zase má aspoň manuál. intr doporučuju Veloce perforované sedačky a světlý dřevo... a jsem u největšího problému Giulie oproti D3 - nekonfigurovatelná!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ty benzíny jsou prej stejný btw.
Tak třeba by se dealer na nějakej neofiko chip ukecat nechal, VW třeba umí![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Tak třeba by se dealer na nějakej neofiko chip ukecat nechal, VW třeba umí
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
no jsou a nejsou, je fakt, že 80 koní tam poznat není, ale charakter těch dvou verzí je dost odlišný, paradoxně lepší svezení je se slabší zadokolkou, každopádně, obě mají na mě až moc měkce naladěný podvozek, při rychlém průletu na okresce je poněkud nervózní, což je evidetní, když se přesedne do čtyřlístku, který je někde jinde
existuje prý čip na základní dvoulitr, kdy v D režimu by měl mít těch 280k
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ceš mi říct, že těch 200k jede stejně jako 280k? No to musí bejt poježděníčko
čtyřlístek je trošku jiná kategorie, to bych sem netahal
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
čtyřlístek je trošku jiná kategorie, to bych sem netahal
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
280k verze ma horsi odezvy v nizsich otackach, ale lepsi spicku a trochu hrubsi zvuk. 200k verze reaguje dole lip, ma linearnejsi prubeh a spicku skoro zadnou, funguje dost podobne jako nizsi vykonovy verze vw ea888, jen ma lepsi zvuk.
Ano, zakladni verze je mekka a totalne rozmydlena okreska ji dokaze trochu pricne rozhoupat, ale proti veloce je znat nizsi hmotnost a i na zakladnich 17" eco gumach ma gripu az az. Veloce mi prisla na okresce o malinko horsi, rozkymacenejsi a vic mlatila kolama, protoze od 18" jsou standardem RFT. Zakladni super rwd - hodne rozbita silnice, ve 120+ tempu ji sice trochu rozhoupe, ale kola neodskakujou, neni zaludna a furt se pres to nese tak nejak lehce, takze clovek vubec nema pocit ze by autu nak extra nakladal nebo ublizoval. Kdyz to srovnam s cuprou a gs450h, tak i se 150k dieslem jsem na ni lital po okreskach jednoznacne nejrychlejc.
Co zamrzi je nevypinantelnej prokluz a esp u super (nevim jak to ma veloce), protoze si myslim ze to je presne to auto co by se treba na snehu fungovalo s vypnutou elektronikou naprosto bajecne, lehce. Elektronika sice trosku zadek vybocit necha, ale jak je to pres 10-15 stupnu kontra, tak hodi kotvu a sebere vykon.
V QV jsem byl vezen, neridil jsem. Ale ani tam mi neprisel podvozek zbytecne tvrdej.
Nedostane Giulia nakej facelift v brzky dobe?
Ano, zakladni verze je mekka a totalne rozmydlena okreska ji dokaze trochu pricne rozhoupat, ale proti veloce je znat nizsi hmotnost a i na zakladnich 17" eco gumach ma gripu az az. Veloce mi prisla na okresce o malinko horsi, rozkymacenejsi a vic mlatila kolama, protoze od 18" jsou standardem RFT. Zakladni super rwd - hodne rozbita silnice, ve 120+ tempu ji sice trochu rozhoupe, ale kola neodskakujou, neni zaludna a furt se pres to nese tak nejak lehce, takze clovek vubec nema pocit ze by autu nak extra nakladal nebo ublizoval. Kdyz to srovnam s cuprou a gs450h, tak i se 150k dieslem jsem na ni lital po okreskach jednoznacne nejrychlejc.
Co zamrzi je nevypinantelnej prokluz a esp u super (nevim jak to ma veloce), protoze si myslim ze to je presne to auto co by se treba na snehu fungovalo s vypnutou elektronikou naprosto bajecne, lehce. Elektronika sice trosku zadek vybocit necha, ale jak je to pres 10-15 stupnu kontra, tak hodi kotvu a sebere vykon.
V QV jsem byl vezen, neridil jsem. Ale ani tam mi neprisel podvozek zbytecne tvrdej.
Nedostane Giulia nakej facelift v brzky dobe?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
ne 280 nejede líp než 200, ale podvozkově mi prostě přišla 200 zábavnější a překvapivě čitelnější, nevím zda to je tim AWD anebo přizvednutým podvozkem, což u silnější verze logiku moc nedává. Co se týče gripu tak mi hrabal jak 180 dehet tak 200k benzín dost často při lehkém rozjezdu anebo vracáku, což se mi nestalo v poslední době se žádnou zadokolkou ani 15 let starou 525i. ESP jde pouze omezit pak se zase sepne, plně vypnout jde pouze u QV.
každopádně doporučuji připlatit si za "svor" a aktivní podvozek
QV podvozek je jak z jiné galaxie, evidentně velmi tuhé stabilizátory a přitom poměrně komfortní.
každopádně doporučuji připlatit si za "svor" a aktivní podvozek
QV podvozek je jak z jiné galaxie, evidentně velmi tuhé stabilizátory a přitom poměrně komfortní.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Kdesyk sem zahlíd zprávu, že AR potají skončila s výrobou 4C a už jen doprodává skladoffky. Což mi připomělo (jako vždy reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let, v tymto přypadku asi 2 dny) že sem myslím v pátek poprvé zahlíd 4C "live"na silnici, a to na III/4848 mezi Kozlowitzama a Tichou
Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
Vypadalo to zajímavě, škodaže už není/nebude.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 10 lis 14:28
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
280k verze ma vyssi svetlou vysku? Vedel by nekdo pripadne o kolik?
Nasel jsem pro Giulii 9,9 cm, tak jsemse na ni nesel ani podivat, protoze je to prome nepouzitelne, ale pokud by Veloce mela vic, tak uz by to mohlo by zajimave...
Nasel jsem pro Giulii 9,9 cm, tak jsemse na ni nesel ani podivat, protoze je to prome nepouzitelne, ale pokud by Veloce mela vic, tak uz by to mohlo by zajimave...
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
+15mm a je to celkem videt kdyz ty auta stojej vedle sebe, coz se jeste umocni, kdyz ma vzadu 255 gumy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k