Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16827
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

zahradního...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16827
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

sem z pandice po šesti letech uďál nové auto... :x :x

wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie.... ;)

dy já ju mám tak ráth.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Dix »

Cena Fiatu 500L bude začínat na 269 000 Kč.Ověřeno.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Dallen »

pavproch píše: wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie.... ;)
Chválím výběr výrobce oleje, akorát před zimou a kor u pandice kde asi lítáš krátké trasy si měl dát radši klasickou 20K. Jinak stabiky myslíš asi jen tyče že? Ze zajímavosti na kolik vyšel takový servis bez gum? Předpkládám, že to bylo u autoriz. ser. fiatu
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16827
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

zdar, jo, enem tyčky stabilizatorů.... nebyl to autorizák, ale zato kvalitní díly (žádné polsko), desítka v českých
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16827
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Jo, ešče sem zapoměl na dofouknutí freonu do klimy, prostě je to nový auto.... :D


Hele chlopi, co myslíte, má vůbec smysl to řešit/hledat co to způsobuje?

Jen a pouze při 70kmph +/- 3kmph je ve volantu cítit lehounké chvění.... gumy nový a vyvážený (ale dělalo to i na starých, který sem speciálně kvůli tomudle chvění nechal převážit), přední náprava bez vůlí a po geometrii, brzdy tayk nedávno nový (kotouče i desky).... dělá to jak při zrychlování (bez ohledu na zařazený př. stupeň, tak vždy při stejné rychlosti okolo 70) tak při brždění motorem, čili homokineťáky to taky nejsou... prostě někde to chytá vlastní frekvenci, ale ne nijak výrazně.... žeby silenblok uložení mezinápravového kardanu? A mám to řešit nebo nechat vyhnít?

PS: aji ten blbinec pod volantem, co svým opotřebením způsobuje vypadávání serva a chvění ve volantu nedávno vyměněný (viz vlákno tady na pandím fiat fóru)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2541
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Brus »

mně se na tipu takto projevoval nedostatek oleje v převodovce (diferáku)..

teda jako ten nedostatek oleje byl původní příčinou problému, samotné chvění způsobilo přidření unašečů na poloose (takové troj-něco)
Naposledy upravil(a) Brus dne čtv 27 zář 13:13, celkem upraveno 2 x.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od mmira »

nejezdi 70+-3 ;)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16827
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

mmira... :ymapplause:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Dallen »

Desítka de, jen mě to zajímá kolik ušetřím se svým kontaktem na díly (dávám taky nejlepší co je) a samodomorobo.

Jinak pokud chvění nepocituješ při neutrálu tak to bude něco od převodovky, ale kdyby to byla např poloosa bylo by docela divné kdyby to šlo do volantu. Já bych to neřešil pokud to je zanedbatelné je problém to najít, může to být docela dost věcí.
A kardan nemyslím, nevím jak by se projevoval do řízení.

Jinak klidně je možné, že je to špatně vyvážené, oni docela dlabou na kalibrace a pak to podle toho vypadá (vlastní zkušenost).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět