Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
sem z pandice po šesti letech uďál nové auto...
wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie....
dy já ju mám tak ráth....
wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie....
dy já ju mám tak ráth....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Chválím výběr výrobce oleje, akorát před zimou a kor u pandice kde asi lítáš krátké trasy si měl dát radši klasickou 20K. Jinak stabiky myslíš asi jen tyče že? Ze zajímavosti na kolik vyšel takový servis bez gum? Předpkládám, že to bylo u autoriz. ser. fiatupavproch píše: wolej (selenia 20k gold), filtry, rozvody, pumpa, stabilizátory př.nápravy, nové zimní gumy, geometrie....
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Fiat a vše kolem nich
zdar, jo, enem tyčky stabilizatorů.... nebyl to autorizák, ale zato kvalitní díly (žádné polsko), desítka v českých
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Jo, ešče sem zapoměl na dofouknutí freonu do klimy, prostě je to nový auto....
Hele chlopi, co myslíte, má vůbec smysl to řešit/hledat co to způsobuje?
Jen a pouze při 70kmph +/- 3kmph je ve volantu cítit lehounké chvění.... gumy nový a vyvážený (ale dělalo to i na starých, který sem speciálně kvůli tomudle chvění nechal převážit), přední náprava bez vůlí a po geometrii, brzdy tayk nedávno nový (kotouče i desky).... dělá to jak při zrychlování (bez ohledu na zařazený př. stupeň, tak vždy při stejné rychlosti okolo 70) tak při brždění motorem, čili homokineťáky to taky nejsou... prostě někde to chytá vlastní frekvenci, ale ne nijak výrazně.... žeby silenblok uložení mezinápravového kardanu? A mám to řešit nebo nechat vyhnít?
PS: aji ten blbinec pod volantem, co svým opotřebením způsobuje vypadávání serva a chvění ve volantu nedávno vyměněný (viz vlákno tady na pandím fiat fóru)
Hele chlopi, co myslíte, má vůbec smysl to řešit/hledat co to způsobuje?
Jen a pouze při 70kmph +/- 3kmph je ve volantu cítit lehounké chvění.... gumy nový a vyvážený (ale dělalo to i na starých, který sem speciálně kvůli tomudle chvění nechal převážit), přední náprava bez vůlí a po geometrii, brzdy tayk nedávno nový (kotouče i desky).... dělá to jak při zrychlování (bez ohledu na zařazený př. stupeň, tak vždy při stejné rychlosti okolo 70) tak při brždění motorem, čili homokineťáky to taky nejsou... prostě někde to chytá vlastní frekvenci, ale ne nijak výrazně.... žeby silenblok uložení mezinápravového kardanu? A mám to řešit nebo nechat vyhnít?
PS: aji ten blbinec pod volantem, co svým opotřebením způsobuje vypadávání serva a chvění ve volantu nedávno vyměněný (viz vlákno tady na pandím fiat fóru)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
mně se na tipu takto projevoval nedostatek oleje v převodovce (diferáku)..
teda jako ten nedostatek oleje byl původní příčinou problému, samotné chvění způsobilo přidření unašečů na poloose (takové troj-něco)
teda jako ten nedostatek oleje byl původní příčinou problému, samotné chvění způsobilo přidření unašečů na poloose (takové troj-něco)
Naposledy upravil(a) Brus dne čtv 27 zář 13:13, celkem upraveno 2 x.
Pravda vyděsí
Re: Fiat a vše kolem nich
nejezdi 70+-3
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Fiat a vše kolem nich
Desítka de, jen mě to zajímá kolik ušetřím se svým kontaktem na díly (dávám taky nejlepší co je) a samodomorobo.
Jinak pokud chvění nepocituješ při neutrálu tak to bude něco od převodovky, ale kdyby to byla např poloosa bylo by docela divné kdyby to šlo do volantu. Já bych to neřešil pokud to je zanedbatelné je problém to najít, může to být docela dost věcí.
A kardan nemyslím, nevím jak by se projevoval do řízení.
Jinak klidně je možné, že je to špatně vyvážené, oni docela dlabou na kalibrace a pak to podle toho vypadá (vlastní zkušenost).
Jinak pokud chvění nepocituješ při neutrálu tak to bude něco od převodovky, ale kdyby to byla např poloosa bylo by docela divné kdyby to šlo do volantu. Já bych to neřešil pokud to je zanedbatelné je problém to najít, může to být docela dost věcí.
A kardan nemyslím, nevím jak by se projevoval do řízení.
Jinak klidně je možné, že je to špatně vyvážené, oni docela dlabou na kalibrace a pak to podle toho vypadá (vlastní zkušenost).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko