Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
tak pandice ani po více než šesti letech neztratila nic ze svých hrabacích schopností.... drahá se právě vrátila z hafer... že prý tam kdesyk nahoře v lese otáčela až tam, kde končily koleje od lakatoše....
btw, hafer je fčíl už dost málo, dovolenkári už skoro šecko vysbírali
btw, hafer je fčíl už dost málo, dovolenkári už skoro šecko vysbírali
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
male, modre, kulate, na keriku... odkud si ogaro, ze to neznas
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Fiat a vše kolem nich
Novinky Fiat Panda:
City Safe Drive: mimo verze POP příplatek 4 000 Kč
v paketu City Safe Drive+ESP+zadní pípák 12 500 Kč
City Safe Drive: mimo verze POP příplatek 4 000 Kč
v paketu City Safe Drive+ESP+zadní pípák 12 500 Kč
Bez bodů
Re: Fiat a vše kolem nich
Hmmmmm, tak nová Pandice III 4x4 je imho nepoužitelná, a to nejen kvůli místu výroby (čti: zatímco BialskoBiala byla proslulá opravdu evropskou úrovní kvality, od výroby v Itálii očekávám kvalitu makarónovou...), ale hlavně kvůli nepřítomnosti použitelného benzínového motoru a taky kvůli nasazení "nevyzkoušeného" pohonu 4x4.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
pavproch: Já jsem naopak docela spokojen. TwinAir s turbem určitě pojede o kus líp než 1.2 atmo (a lépe než by jela 1.4 atmo 8V) a konečně je to šestikvalt(!), opět s krátkou jedničkou místo redukce.
A systém 4x4 bude po sepnutí tlačítka elektronicky simulovat závěrky diferenciálů pomocí přibržďování kol, což byla v terénu IMHO největší slabina minulé Pandy 4x4 (kromě Cross): když se protáčí jedno kolo ve vzduchu, zbytek stojí. Dobré je i nasazení ESP.
S Itálií nemám problém, používám dvě v It vyrobená auta a kvalita v pohodě. V Cromě po 90. tis. km žádný pazvuk, vrzání, nic. Jen se řešila jedna vnější plastová lišta, jinak naprosto pohoda.
Za mně
A systém 4x4 bude po sepnutí tlačítka elektronicky simulovat závěrky diferenciálů pomocí přibržďování kol, což byla v terénu IMHO největší slabina minulé Pandy 4x4 (kromě Cross): když se protáčí jedno kolo ve vzduchu, zbytek stojí. Dobré je i nasazení ESP.
S Itálií nemám problém, používám dvě v It vyrobená auta a kvalita v pohodě. V Cromě po 90. tis. km žádný pazvuk, vrzání, nic. Jen se řešila jedna vnější plastová lišta, jinak naprosto pohoda.
Za mně
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Fiat a vše kolem nich
Do Pandy patří 1,2 Fire 51kw. Nic jiného 0,9 turbo patří do traktoru