Naco to riesit ked to funguje, maximalne by som pustil hlasnejsie radiopavproch píše:tak nám začalo vrčet v převodce řízení....
Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Fiat a vše kolem nich
Zlatej hydraulickej posilovač. Škoda že za chvíli bude odpočívat v pokoji
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Fiat a vše kolem nich
Hydraulický posilovač ustoupil honbě za CO2. Planetu si soudruzi rozvracet nedáme
Uživatel neexistuje
Re: Fiat a vše kolem nich
Já bych posilovače zrušil. Pro slabý a ženský by auta bejt neměla
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Fiat a vše kolem nich
Že životnost komutátorových motorů je velmi omezená se ví moc dobře. U pohonů v autě, které běží pořád, je 5-6 let tak akorát. Nu což, zákazník zaplatí.
Re: Fiat a vše kolem nich
Minulý týden dojmy z jízdy po dvoře s Freemontem 4x4 v naftě:
Jsem se po dvoře povozil ve Freemontu 4x4 v naftě a automatu.Výbava Urban v látce+metla,rezerva a šíbr.Má 125 KW.Proti té 103 KW tohle jede krásně a ten automat krásně řadil.Jediná odlišnost od předokolky je ta,že u voliče převodovky je loketní opěrka a parkovací brzda je nožní.Na těch 19 kolech je to super.Základní sound systém hraje velmi dobře.Tyto čtyřkolky mají objednaných 25 kusů.Zákaznické auto.
Teď v plné výbavě se 2 slevama vychází na 705 575 Kč,výbava Urban 2.0 MJ 170k 4x4 AT6.
Jsem se po dvoře povozil ve Freemontu 4x4 v naftě a automatu.Výbava Urban v látce+metla,rezerva a šíbr.Má 125 KW.Proti té 103 KW tohle jede krásně a ten automat krásně řadil.Jediná odlišnost od předokolky je ta,že u voliče převodovky je loketní opěrka a parkovací brzda je nožní.Na těch 19 kolech je to super.Základní sound systém hraje velmi dobře.Tyto čtyřkolky mají objednaných 25 kusů.Zákaznické auto.
Teď v plné výbavě se 2 slevama vychází na 705 575 Kč,výbava Urban 2.0 MJ 170k 4x4 AT6.
Bez bodů
Re: Fiat a vše kolem nich
Já se nedávno konečně dostal na předváděčku s Fiatem Freemont - byla to verze se slabším turbodieselem 140 koní, tj. FWD a manuál. Byl jsem celkem příjemně překvapený, že to i s tímhle relativně slabým motorem docela použitelně jelo, ovšem jel jsem jen ve městě a na okresce, takže max. asi 120 km/h, na palubě byli 3 dospělí. Těžko soudit, jak to bude plně naložené zrychlovat na dálnici, ale rozhodně to není žádná podmotorovaná hrůza. Ve zmíněných rychlostech bylo auto i příjemně odhlučněné a pěkně filtrovalo nerovnosti, ovšem taky mělo "jen" 17" kola s vysokým profilem pneu.
Sedadla jsou velmi pohodlná, měkká, prakticky bez bočního vedení. Místa samozřejmě ve všech směrech dost, byť ve druhé řadě sedadel na délku méně než v Cromě, se kterou občas jezdím a kterou Freemont více-méně nahrazuje. Řadící páka Freemontu je umístěná hodně vzadu (tj. směrem k loktu řidiče), ale zvykl jsem si na to prakticky hned. Interiér působí vzhledem k ceně velmi kvalitně a hodnotně, třípaprskový volant se dobře drží, široký rozsah všech nastavení (ani se 193 cm jsem nikde nemusel "na doraz"). Až luxusně působil velký barevný dotykový displej uprostřed palubní desky, kterým se ovládá kde co, např. včetně vyhřívání sedadel (které by mimochodem při nastavení na maximum mohlo nahradit i gril )
Celkově vzato příjmené svezení, žádný šok v kladném ani záporném smyslu, auto funguje tak jak by se od téhle kategorie očekávalo a lépe, než by člověk podle cenovky předpokládal. Šetření nebylo v podstatě nikde poznat...
Sedadla jsou velmi pohodlná, měkká, prakticky bez bočního vedení. Místa samozřejmě ve všech směrech dost, byť ve druhé řadě sedadel na délku méně než v Cromě, se kterou občas jezdím a kterou Freemont více-méně nahrazuje. Řadící páka Freemontu je umístěná hodně vzadu (tj. směrem k loktu řidiče), ale zvykl jsem si na to prakticky hned. Interiér působí vzhledem k ceně velmi kvalitně a hodnotně, třípaprskový volant se dobře drží, široký rozsah všech nastavení (ani se 193 cm jsem nikde nemusel "na doraz"). Až luxusně působil velký barevný dotykový displej uprostřed palubní desky, kterým se ovládá kde co, např. včetně vyhřívání sedadel (které by mimochodem při nastavení na maximum mohlo nahradit i gril )
Celkově vzato příjmené svezení, žádný šok v kladném ani záporném smyslu, auto funguje tak jak by se od téhle kategorie očekávalo a lépe, než by člověk podle cenovky předpokládal. Šetření nebylo v podstatě nikde poznat...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!