Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
goes: Neboj, já se neurazím. Od tebe nikdy.
K věci: My dva se rozcházíme v 95% názorů, tak proč bychom se měli shodnout zrovna u Alfy, že.
K věci: My dva se rozcházíme v 95% názorů, tak proč bychom se měli shodnout zrovna u Alfy, že.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
tvoje cisla jsou mi putna a je mi putna taky cemu si veris, co si namlouvas a ze zijes v nejake fandovske iluzi. plne to respektuji a nehodlam se stavet do role obracece nazoru. a preju ti, abys mel radost, az si to vysnene auto konecne koupis.
ale na tom zbytku stejne nic nezmenis a kdyz uz je ti jedno co rikam ja, pak prodejni cisla, prohlaseni a dementi tech zprav mluvi naprosto jasne o tom, co je to za znacku.
ale na tom zbytku stejne nic nezmenis a kdyz uz je ti jedno co rikam ja, pak prodejni cisla, prohlaseni a dementi tech zprav mluvi naprosto jasne o tom, co je to za znacku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Díky, taky už se těším.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
To říkáš, jak kdyby to bylo špatně, že se ty motory najdou i v Lancii? Já právě dodnes nechápu z jakého důvodu se nesnažili co nejvíce sjednotit motory a snížit náklady. Třeba 2.0TS a 2.0 20V, 1.6 76kW a 1.6TS, 1.4TS a 1.4 12V, potom 1.8TS a obyč 1.8, navíc 1.8TS se skoro tluče s 2.0TS, když je slabší jen o 7kW... Nebo dnes u Giulietty není 1.6JTD 88kW - proč? Není u ní ani 1.9JTD twinturbo 190k, který má delta a imho by se k ní hodil, hodně dlouho trvalo než se do Delty dostal slabší 1.6JTD 77kW...beaumont píše: Ale k věci: generaci 147/156/166/GT lze myslím bez problémů považovat za plnohodnotné Alfy, podvozek byl jejich (dvojité lichoběžníky vpředu!), benzínové motory taky (Twin Spark a "Busso" V6), i když si z obojího něco půjčovala Lancia. Naftové motory sdílela Alfa s Fiatem, ale přinejmenším s nimi přišla první (ve 156), nebyly "z regálu". A o designu snad ani netřeba mluvit.
Giulietta je snad zase na dobré cestě, přinejmenším motor 1750 TBi, zadní náprava a samozřejmě design jsou zase 100% Alfa, ač ten motor se (opět) najde i v Lancii.
To samé podvozky... Kdyby to Alfě šlo s vlastním vývojem, tak je přeci nikdo nemusel převzít.
VW udělá podvozek, stojí na něm "rodinná" škoda ale i "sportovní" seat a do obou lupne třeba 1.8TSI...
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tohle je dost smutná pravda. A nechtějí je ani v Itálii.goes píše:ktere NIKDO nechce
Letos jsem Itálii projel skoro celou a z IT aut tam jezdí jen GrandePunto a Panda 4x4. Jinak nic. Ještě Carabinieri se 159, ale to je vážně všechno. Giulietu tam nemá snad nikdo, Mito jen pár nadšenců (bláznů?). A ani Croma nebo Brava tam nejsou vidět.
Komu ta auta chtějí prodat, když ne vlastním?
2.9T RWD
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Já to nehodnotil, já to jen konstatoval.one-z píše:(...)To říkáš, jak kdyby to bylo špatně, že se ty motory najdou i v Lancii? (...)
Ale když už o tom jde řeč, tak by se mi samozřejmě líbilo, aby Alfa měla (zase) svůj vývoj motorů (a podvozků...), ale je jasné že v dnešní době extrémních vývojových nákladů + tlaků na ceny je to naprosto nereálné. VW s jeho motory i nápravami stejnými od "lidové" Škody po "prémiové" Audi je jen jeden z příkladů, podobné máš sdílení motorů napříč BMW-MINI-Citroën-Peugeot nebo Ford - Volvo-Citroën-Peugeot.
Ony ty motory měly sice podobný výkon, ale jiný charakter. Fiat + Lancia měly obvykle "klidnější" charakter, tj. byly méně otáčekmilovné a více zaměřené na točivý moment. Navíc Fiat a Lancie bývaly častěji s turbem. Naopak Alfy (benzíny) vždycky otáčky vyžadovaly a odměnily se za ně výkonem a zvukem, a to i těch několik (málo) modelů s přeplňováním. Zákazník si tak mohl vybrat ze dvou popř. dokonce tří aut (Fiat - Lancia - Alfa), která se opravdu dost lišila.one-z píše:(...) Já právě dodnes nechápu z jakého důvodu se nesnažili co nejvíce sjednotit motory a snížit náklady. Třeba 2.0TS a 2.0 20V, 1.6 76kW a 1.6TS, 1.4TS a 1.4 12V, potom 1.8TS a obyč 1.8, navíc 1.8TS se skoro tluče s 2.0TS, když je slabší jen o 7kW... Nebo dnes u Giulietty není 1.6JTD 88kW - proč? Není u ní ani 1.9JTD twinturbo 190k, který má delta a imho by se k ní hodil, hodně dlouho trvalo než se do Delty dostal slabší 1.6JTD 77kW...(...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Pokud vím, byla řeč o tom, jestli Alfa dělá dobrá, nebo spíš zajímavá auta. Nevím jak to souvisí s tím, jestli je někdo chce, nebo ne. 99% kupujících neumí řídit, autům nerozumí a vybírajá na základě reklamních blábolů dle vlastností, které nijak nesouvisí se schopností daného stroje dobře jezdit. Někdy mám skoro pocit, že masová obliba je spíš známkou podřadnosti. Jinak řečeno, mě je úplně jedno, kolik aut výrobce prodá a s jakou marží. To je jeho věc a pro mě to nemá žádný význam. Je fuk, kolik taliáni protekli na Alfě 75. Důležité je, že tu potvoru udělali. Že to byla jejich smrtelná křeč je sice škoda, ale s tím nic nenadělám. Postupně jdou pod kytky stejně všichni. Bavoráci sice prodávají jako diví, jenže víc zábavy poskytne dnes řidiči staré Mondeo.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
beaumont: věř, že by se to líbilo i mě Ale v době kdy 1.6 HDI používá polovina automobilek je to nereálné, za chvíli bude jedno euroauto.
Jinak jak se říká, po bitvě každý generál, takže to stejně nemá cenu řešit. Abych pravdu řekl, tak jsem hodně zvědavý, jak to s nima dopadne, v tuhle chvíli nemají skoro co prodávat a to málo stejně nikdo nechce, včetně talošů.
Jinak jak se říká, po bitvě každý generál, takže to stejně nemá cenu řešit. Abych pravdu řekl, tak jsem hodně zvědavý, jak to s nima dopadne, v tuhle chvíli nemají skoro co prodávat a to málo stejně nikdo nechce, včetně talošů.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
kámoš neska kupil jetou 156 1.8TwinSpark... zkusím mu vnuknout myšlenku na zalogování setu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
kurde bez Bussa to neni poradna calfa. Ta 1,8 bude jezdit za 8-9 lehkou nohou a furt je to jenom ctyrvalec . . . :-/